Quinn Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 (bewerkt) Goedemorgen. De helft van de gebruikelijke kater op de ochtend na het songfestival. Dit keer niet van de drank, maar alleen van de uitslag. O, en van her jodelen. Auw, mijn arme hoofd. Nu de andere kant op om dat ontbijt op bed in goede banen te leiden. Dagpact: Quinn 14 mei 2017 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Quinn jowan Die naar een AA bijeenkomst gaat, dat houdt me nuchter en in herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Dagpact: Quinn jowan Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Goedemorgen allen ^^ wat een heerlijk zonnetje schijnt er hier! Hoe vroeg begint zo'n AA jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ha Vasja! Dat hangt er van af waar je naar toe gaat, elke groep doet zo zijn ding. De groep waar ik nu naar toe wil begint om 10:00 en duurt tot 11:30 Ik moet er wel een eind voor rijden en ik wil in de stad mijn autootje een beetje netje parkeren zodat die heel blijft. Dus over een uurtje ben ik vertrokken. Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Goedezondagmorgen frummers. Wat een mooie morgen: windstil en alleen het geluid van vogels....de deur staat wagenwijd open. Koffie en thee staan klaar, dus laat die zondag maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Dit is misschien gemakkelijker, Vasja en alle andere geinteresseerden: http://www.aa-nederland.nl/informatie-over-aa/adressen-aa-groepen/ en: https://www.na-holland.nl/#/meetings Daar kun je per plaats de locatie en tijd en contactinformatie opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Misschien een gekke vraag, maar zijn er mensen die ervaring hebben met relatief jongere AA-groepen? Ik heb wel eens een groep in de buurt gezocht en hoewel ik mezelf niet echt jong meer vind (36), was ik volgens mij de enige onder de 50. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 DE belangrijkere vraag zou kunnen zijn: hoe lang zijn de bezoekers van een groep al nuchter en in herstel? Aan die ervaring heb je vaak meer aan. Alhoewel ik het vaak gezellig vind, gaat het me daar niet om. Ik zit zelf ook graag tussen jongeren, terwijl ik daar toch al een paar jaar niet meer bij hoor..... Mijn advies: gewoon de nummers bellen die erbij staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Goedemorgen Geen idee billie. Kan me inderdaad voorstellen je je meer verbonden kan voelen als er meer mensen van jouw leeftijd aanwezig zijn. Gewoon een aantal verschillende groepen uitproberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Goedemorgen, net wakker geworden na een slechte dag gisteren, hoop dat het beter gaat. Lars we vieren je verjaardag hier wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 @Lars ik vier zelf mijn verjaardag ook niet met veel toeters en bellen maar een klein taartje gaat er toch altijd in Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ik ga mijn bed maar es uit. Moet pipi doen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ja wel maar kringloopwinkel geweer, maar niet naar het eten. Morgen gelukkig naar dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Kan me er wat bij voorstellen lieve. Ik zou dolgraag keer weer op vakantie willen maar zie dat alcoholvrij niet echt zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Goeie morgen zondagsgangers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Goedemorgen Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ik ga sinds ik nuchter ben steeds vaker weer op reis. Dat zijn twee uitdagingen: alcoholvrij moet je je eigen maken, als alleenreizende betaal je de (dubbele) hoofdprijs. Voorlopig ga ik een keer of 8 per jaar, stadsreisjes er bij en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Goedemorgen allemaal. Zon. Wat een heerlijkheid. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Het is ook mijn automatisme Lieve. Ik denk dat we het kunnen veranderen. Bij mij werkt het het beste als ik het belang van eten en drinken klein maak. Dus niet denken aan vervanging, maar aan andere dingen die ik wil doen. Niet zozeer het terras, maar het kijken naar mensen vanaf het terras. Niet zozeer de kroeg, maar met wie ik zal spreken in de kroeg en waarover. Etc. Dan wordt het een andere beleving. (Zegt deze beginner) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 (bewerkt) Lieve, herkenbaar wel hoor, maar aan de andere kant is het denk ik de kunst om die charme van die wijn af te halen. Het zit wel als iets heel lekkers en romantisch in je hoofd, maar dat is het blijkbaar niet. Heb je het stukje gelezen dat Harp gisteren bij "thema's rondom alcohol" plaatste... 14 mei 2017 bewerkt door Pelle typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Goede morgen. Dagpact: Quinn jowan Billy Zbb Lars Kohtje die zo de bijrijdersstoel uit z'n Dyane gaat proberen te halen... geworstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Waarom is dat nodig Kohtje? Zo'n stoel lijkt me juist handig voor de bijrijder...wraak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 De bijrijder mag verhuizen naar de achterbank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2017 Ach, aangeschoten mensen kunnen best aardig overkomen als je zelf nuchter bent.. maar dan wel licht aangeschoten. Maar van licht aangeschoten naar behoorlijk dronken (wat ik minder aangenaam vind om tegenaan te kijken/luisteren) gaat vaak idioot snel. Haha... bijrijderstoel is nu hangmat.. je zit zo'n beetje op de bodem. Niet gek dat je als bijrijder commentaar hebt. Kunt nauwelijks naar buiten kijken. Moet opnieuw bespannen en van nieuw schuim voorzien worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden