Spring naar bijdragen

Donderdag 11 mei 2017


Aanbevolen berichten

Dank Lars. Mede dankzij jou hoor. Zonder forum weet ik niet hoe ver ik was. Maar ik ben ook best trots op mezelf. Maar nu komt mijn moeilijke opgave. Werken en leven gaan integreren tot een normaal werkend leven. Vanaf volgende week ga ik opbouwen in werk. Dat is een hele grote uitdaging. Weet niet of ik ooit al normaal heb kunnen werken. Daarmee bedoel ik: werken zonder dat mijn leven er van afhangt,  heel rustig aan maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat Quinn weer terug is, welkom man, heb het niet helemaal goed mee gekregen, maar was het weer verkeerd gelopen? 
Goed dat je er dan weer bent. 

Lika ook weer op honk, je hebt het maar knap gedaan meis. En dat opbouwen met je werk zal vast ook goed gaan, het lijkt er op dat je de 'smaak' te pakken hebt.... 

Zag in de gauwigheid dat Suiker bovenaan de lijst staat voor die nieuwe appartementen ...... heerlijk man, iets om naar uit te kijken... 

Lars vandaag een dagje wat rustiger aan, mooi, genieten van je ijsje, ik moest dat maar even overslaan... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, wat leuk! Niet gezien dat je bovenaan de 'lijst' staat. Heerlijk voor je. 

Geen ijsjes voor mij. In drie dagen kilo erbij.... zo gaat dat. Lars, je mag mijn ijsje. 

Ik  hoop dat ik de smaak te pakken heb Yvonne, maar ik ben er nog lang niet hoor. Mijn lontje is nog veel te kort en dat heeft met druk opbouw te maken. Ik moet eerder het ventiel opendraaien. 

Nu aan de slag. Het zwembad roept.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, ik weet heel goed dat ik niet moet gaan drinken, want dan stop ik niet voor ik neer val. Dus in dat opzicht is het duidelijk een verkeerde keuze. Maar de demonen in mijn hoofd werden er wel stil van, dat is de gezochte, maar onverdiende beloning. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, ja, ik ga goed.  Na veel vallen en opstaan lijkt het nu stevig. Ik heb lang gedacht dat ik eerst nuchter moest zijn voordat ik dingen zou kunnen aanpakken. Nu gaat het wat meer gelijk op. Wel kleine stapjes...en uiteraard nuchter. Met drank in het lijf zie ik de wereld en mezelf verwrongen...hersenspinsels waarbij ik mezelf giga voor de gek hield. Kan ik nu zien.  Tegelijkertijd héél goed weten dat ik niet moest gaan drinken, Quinn...dat is heel herkenbaar. Drinken, om niet te voelen, niet te zijn, om daarna kei-hard te landen.  Ergens was de 'keuze' nog niet echt gemaakt, zoiets. Nu wel. Voor nu, vandaag. Elke dag opnieuw. Maar wel bewust. En jij Lars, de draad weer op kunnen pakken?

Sterkte, voor wie het nodig heeft. En lief zijn voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Het is mooi weer en de natuur is prachtig. Ik heb net witte rozen gekocht om op de kist te leggen van die dappere vrouw, de vriendin, die helaas toch gestorven is. Wat enorme tegenstelling! En zij wilde zo graag leven!! 

T is toch wat.

Asterix, ik wens jou en je vrouw heel veel sterkte! Dit is geen leven inderdaad, ik hoop echt dat er licht aan haat en ook aan jouw horizon gaat schijnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...