Spring naar bijdragen

Woensdag, 10 mei 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Hey Bor. Ging niet geweldig, struikel momenteel van de ene valkuil in de andere. Een deel van de therapie is stopgezet, omdat ik het gewoon niet trek. Weer iets mislukt, zegt mijn hoofd dan. Objectief proberend te kijken, denk ik dat ik met teveel dingen tegelijk bezig wil zijn. Alles of niets en niets is zo verdomd weinig hè.

En jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik 'drugged high on alcohol' voor het eerst zag moest ik een traantje wegpinken om Bryan..
Terwijl ik me realiseerde dat ik zelf hard op weg was naar zijn gesteldheid kon ik mezelf niet zo zielig vinden als ik Bryan vind.
Mezelf vond ik alleen maar stom en 'lucky'. Hem zielig en 'bad lucky'.. zal met de afloop te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is wel een heel cru voorbeeld van een Hogere Macht.
Een Macht groter dan jezelf, buiiten jezelf die dingen voor je kan doen die je zelf niet kunt doen.

Ik ben blij met mijn liefdevolle Hogere Macht.

Heb een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Documantaire ook gezien over Ryan, dronk elke 6 uur een halve liter wodka en at niets, tsja...

Dan ga je eigenlijk meer dood, door uithongering, vreselijk.

Maar goed de familie om hem heen, stond erbij en keer ernaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soothe, jij ook goede morgen. Kalmte weer een beetje hervonden? Ik wel, gelukkig. Laat me soms opzwepen/meeslepen. Ook als m'n meissie er niet
bij is.
Sterkte vandaag met niet-lanterfanten. En de groeten aan je meissie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net weer even opgerekt door de fysiotherapeut. Soms kan pijn ook lekker zijn.
M'n arm is wel wat minder pijnlijk dan een tijdje terug maar echt fijn is 't nog steeds niet.
Gelukkig kan ik het sinds enige tijd redden zonder pijnstillers.. daar werd ik ook 'raar' van.
En gelukkig kan ik weer autorijden.
Het fijne tekenwerk laat nog even op zich wachten. Kan alleen wat expressionistisch 'kliederen'.. ook leuk. Maar lijkt erg op creatieve therapie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje hoi, 

Dank Kohtje, Ik ben niet iemand die lang in iets blijft hangen.
Al heeft het natuurlijk wel een zekere impact op m'n systeem.
Mochten er in het heetst van de strijd verkeerde woorden zijn gevallen
dan een sorry!

Anna groet je terug:rose:

Ga goed ouwe reus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt vond ik ook, zeer intelligent persoon die Ryan, wist ook precies waar hij mee bezig was....

Dat bedoel ik met motivatie, de een ziet het wel en de ander niet.

Voor sommige is stoppen met drinken gewoon geen optie en de ander ziet het licht.

Ook een vorm van evolutie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix, wat dubbel voor je : gefeliciteerd aan de ene kant en, ja wat aan de andere kant? Alleen vandaag, pijnlijk en verdrietig. Is sluit me bij Bor aan, kunnen jullie een beetje samen vieren of is dat voor je vrouw nu helemaal onmogelijk?

kun jij iets voor jezelf doen om inderdaad dan maar een feestje met jezelf te hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die hoi Spud hier weer even, ik begrijp dat er wat verwarring ontstaan is omtrent mijn stoppen hier. Tsja het spelletje van je vertrek aangeven en mensen moeite laten doen dat je blijft ken ik inmiddels wel dus ik dacht ik vertrek gewoon met stille trom.

Blijkbaar niet zo handig, want ik was me vergeten bij sommige zaken uit te schrijven en moest ik vrienden in schakelen om dat te doen voor mij. Niet echt netjes.

Maar waarom ik hier gestopt ben, omdat ik merkte dat ik veel vaker mijn mond dicht hielt dan open deed bij zaken die mij raakte. En mezelf dus een beetje een schaapje ging voelen wat me niet lekker zat. Want ik ben geen meeloper.

Ik had bijvoorbeeld Jannigje zo vaak willen zeggen, pas op met wat je deelt hier hoor, want het begrip van mensen gaat vaak tot aan de dood, niet aan niet doodgaan zeg maar.

En ik snap dat wel, er zijn veel dingen gebeurt waardoor mensen zo reageren maar het voelt niet fijn om dan ook getuigen zijn dat het weer gebeurt. Bij een mens die dat niet zo bedoelt.

Ik zei namelijk niks om mensen niet op rare ideeën te brengen, want zo werkt het forum ook. Als je wel iets zegt dan breng je onrust.

Nou dat zag ik eigenlijk niet meer zitten, zo mijn berichten te moeten overwegen en tot de conclusie komen dat je beter niks kan zeggen.

Buiten dat, door een paar storingen kreeg ik het idee dat ik op facebook zat en niet meer op ADB. Ik zag ineens de competitie tussen likes van mensen en vroeg me echt af, is dit nu helpend voor mensen die stoppen met drinken? Voor mij in ieder geval niet, want ik heb die likes nog nooit echt leuk gevonden. Ik zag ook waar de mensen zaten waar ik mee wilde praten. Dus niet meer echt spontaan.

Zodoende dat ik toen koos om gewoon stilletjes te vertrekken. Ik bedoel het is wel heel makkelijk om te vertrekken vanuit boosheid. Maar dat was het niet voor mij. Ik ben niet boos op jullie en op het forum ook niet. Maar de manier van praten met elkaar ligt me gewoon niet meer. Kan ik gewoon niet meer aan voldoen.

Ik mis jullie nog steeds wel hoor en kom dus ook nog vaak spieken. En dan zie ik weer een uit de hand gelopen discussie en dan denk ik was niet verkeerd van je Spud om je uit te schrijven want nu mag je je mond houden omdat je geen deelnemer meer bent. Voelt heel anders dan rekening houden met.

Ik ben hier weg omdat mede door mijn eigen inbreng dit forum nogal achterdochtig is geworden. En juist achterdocht mij niet nuchter houdt. En ik op dit forum kwam toen iedereen nog open was en niet met achterdocht bezig was. Ik zelf ben nogal van de achterdocht, ik raakte dat hier een beetje kwijt. Dan voelt het voor mij best raar om als lid iemand op te voeden met achterdocht.

Dan heb ik gewoon geen toegevoegde waarde meer voor dit forum.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...