Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 mei


Gast

Aanbevolen berichten

Morgen allen. Geslapen als een blok. Kom van heel ver en ben er nog niet helemaal. Wat zijn jullie vroeg....

@Lars lijkt me idd verstandig even naar een dokter te gaan. En erbij zeggen wat je allemaal dagelijks slikt.  Sterkte. Pijn is zo vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter gaat vandaag naar cantus feestje. Er nog eens goed ingepeperd net dat ze geen drinken van vreemden moet aannemen en glas altijd in de hand moet hebben. Nu zijn er al twee van haar vriendinnetjes op die manier gedrogeerd. Hoorde gisteren op de radio dat er ergens op een festival drie jongeren tzelfde overkwam. 

Tegenwoordig..

Soit, ik ging verder opruimen :blush:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Weer een weekend weg (iets minder ruig dan het vorige :)). Heb er zin in, kan veel meer doen, bijvoorbeeld bijtijds opstaan zonder kater! 
Ik vind het zowiezo fantastisch dat ik die katers niet meer hoef te plannen. En dat ik niet meer net hoef te doen alsof ik ze niet heb. 

Fijne dag gewenst allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Zbb

jowan

Lars

Rowan

Bor

Vol

Kohtje

Lost

Goedemorgen allemaal!

Ik heb over mezelf nagedacht gister en nee...drank voegt nix toe, een situatie wordt er niet anders van.

Daar komt bij dat als ik gedronken heb ik lomer wordt en niet meer de dingen ga doen die ik wil of moet en ik wordt sjagerijnig...

Dus...ik heb een les geleerd gister, erover uitgehuild en erover heen gestapt!

En nu met frisse moed op het dagpact!

Fijne dag allemaal! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt langzaam de goede kant op te gaan @Sowhat , ze is werkelijk overal bang voor geworden, zelfs tandenpoetsen en douchen etc.
Ze wandelt nu stukken met de fysio, maar ze heeft nog wel een onwerkelijk hoofd en soms paniekaanvallen.

Verbazingwekkend hoe iemand zo terecht kan komen, door met name zichzelf het hoofd dol te hebben gedacht.

3 weken zitten er nu op en maandag is er een intake op een paaz in een andere stad, spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...