fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Pim F...rechtse overtuiging toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Veel plezier nancy! En goed scoren hoor! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 goeiemorgen frummers, voor ZBB en de anderen die nog worstelen: Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Ik sta zondag op de rommelmarkt. De allereerste keer. Ik vind dat best spannend want t ligt een beetje buiten mijn comfortzone maar wordt vast leuk Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Free your mind and the rest will follow Ik ga een boke eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Dagpact: Zbb jowan Lars Rowan Bor Vol Wat heeft Pim Fortuyn met 4/5 mei te maken?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 6-mei verjaardag van oa Freud, George Clooney, Blair en Zalm Eerst maar eens fijne 5-mei van maken in het Limburgs Museum vandaag. Tentoonstelling playmobile, leuk voor de kinderen ook! Lika, nancy, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Bammetje = pilletje? Mijn boke is op. Nu wat opruimen en lijstje maken. Dochter vertrekt op schoolreis zondag en moet nog een aantal dingetjes Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Bammetje is boke Fleurtje.... fijne dag.... ik ga ook aan de slag hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Morgen allen. Geslapen als een blok. Kom van heel ver en ben er nog niet helemaal. Wat zijn jullie vroeg.... @Lars lijkt me idd verstandig even naar een dokter te gaan. En erbij zeggen wat je allemaal dagelijks slikt. Sterkte. Pijn is zo vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 (bewerkt) Dochter gaat vandaag naar cantus feestje. Er nog eens goed ingepeperd net dat ze geen drinken van vreemden moet aannemen en glas altijd in de hand moet hebben. Nu zijn er al twee van haar vriendinnetjes op die manier gedrogeerd. Hoorde gisteren op de radio dat er ergens op een festival drie jongeren tzelfde overkwam. Tegenwoordig.. Soit, ik ging verder opruimen 5 mei 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 4 minuten geleden zei Yvonne: Bammetje is boke Fleurtje.... fijne dag.... ik ga ook aan de slag hier... Ohh..een pammetje! Das een pilleke? Al dat ollands brengt me in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Goeie morgen mensen. Wanneer wordt het nu eens mooi weer? En wanneer ie gaat schijnen is ie ook nog eens heel bescheiden. DAAR HEEFT NIEMAND OM GEVRAAGD HOOR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Goede morgen. Dagpact: Zbb jowan Lars Rowan Bor Vol Kohtje 36 minuten geleden zei fleurtje: Al dat ollands brengt me in de war Ollands? Nederlands, fleurtje. Net als bij jullie. Met dit verschil dat Elgisch ánders is... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Goedemorgen! Weer een weekend weg (iets minder ruig dan het vorige :)). Heb er zin in, kan veel meer doen, bijvoorbeeld bijtijds opstaan zonder kater! Ik vind het zowiezo fantastisch dat ik die katers niet meer hoef te plannen. En dat ik niet meer net hoef te doen alsof ik ze niet heb. Fijne dag gewenst allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lost Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Dagpact: Zbb jowan Lars Rowan Bor Vol Kohtje Lost Goedemorgen allemaal! Ik heb over mezelf nagedacht gister en nee...drank voegt nix toe, een situatie wordt er niet anders van. Daar komt bij dat als ik gedronken heb ik lomer wordt en niet meer de dingen ga doen die ik wil of moet en ik wordt sjagerijnig... Dus...ik heb een les geleerd gister, erover uitgehuild en erover heen gestapt! En nu met frisse moed op het dagpact! Fijne dag allemaal! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 3 uur geleden zei fleurtje: Geen idee wanneer wij belgen bevrijd zijn Ons dorpje in Frankrijk is nimmer bezet geweest, maar dat komt natuurlijk doordat wij veel verzet hebben geboden tegen de Romeinen.... Jannigje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Is er een bepaalde bepaalde speciale aanleiding voor je gedrag op dit moment Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Je zegt Lars, je bedoelt Zbb, Spirit. Verwarrend hè, al die mensen met eenzelfde basisprobleem.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Bor, één is teveel........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Asterix,hoe gaat het met je vrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Dagpact: Zbb jowan Lars Rowan Bor Vol Kohtje Lost Spirit Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Ha @Lars, wat een ellende met die pijn van jou zeg! Zijn de artsen vandaag vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 @lady jane, heb helemaal over je auto avontuur heen gelezen Ik las ook dat het inmiddels weer beter gaat, gelukkig. @Lostook weer op het rechte pad, de uitslag kun je inderdaad beter aan als je nuchter blijft. Lost reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Het lijkt langzaam de goede kant op te gaan @Sowhat , ze is werkelijk overal bang voor geworden, zelfs tandenpoetsen en douchen etc. Ze wandelt nu stukken met de fysio, maar ze heeft nog wel een onwerkelijk hoofd en soms paniekaanvallen. Verbazingwekkend hoe iemand zo terecht kan komen, door met name zichzelf het hoofd dol te hebben gedacht. 3 weken zitten er nu op en maandag is er een intake op een paaz in een andere stad, spannend. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden