Spring naar bijdragen

Maandag, 1 mei 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Bedankt voor de lieve reacties gisteren jannigje en kohtje. Voor alle reacties deze week btw.

Ik zit nog niet helemaal goed in mijn vel. S morgens is t het lastigste maar we gaan traag vooruit. T is alweer bijna een week geleden. Gisteren gestofzuigd. Kon ik eerder ni opbrengen. Wou niet geconfronteerd worden met haar haartjes bij t legen van de stofzuiger. T viel uiteindelijk wel mee.

Even naar de winkel geweest om beleg maar mijn favoriete beleg kan ik nog niet kopen omdat ze de randjes zo lekker vond. T is wat.

Gisteren vond ik een snorhaar tegen de zetel. Had ik in al die tijd nog maar één keer gevonden. Ik heb t opgepakt en wou t wegleggen en plots was t weg. Heb een kwartier lopen zoeken, vegen,..maar niet teruggevonden. Stom universum!

Morgen terug werken. Gaat nog ff lastig worden maar is ook weer een stap verder.

Traag maar gestaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Rowan

Bor

Lars

Lost

Reacher

Helemaal overheen gelezen @rapilos sorry. Je hebt het nog steeds moeilijk? Die momenten zitten erbij (als t enigszins op stoppen met roken lijkt). Veel afleiding zoeken. Zorgen dat je HALT voorkomt. Is de client alweer thuis? Enne vier maanden!!! Goed van jou! Taart? 

Mai: hoi! Gestopt met pillen en nu de drank? Toi toi toi! 

@Lars uitgehuild? Soms moeten de sluizen helemaal open. Dat mag toch? Als ik aan het huilen sla dan trek ik daar minimaal drie dagen voor uit, tot wanhoop van mijn omgeving.

@Lost je gaat goeoeoed!!

@lidia gelukt met Jemen?

Fleurtje voel je je vandaag beter? 

met mij gaat t nog steeds goed met niet drinken, Iedere avond moeilijk 'leeg' moment, maar omdat ik niets in huis heb, geen enkele discussie. De volgende dag geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ( en mijn haar kan goed denken) om wijn in huis te halen. Blijf me schrap zetten voor wanneer ik het echt moeilijk krijg. Angst voor de angst...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen.

Dag Mai, vandaag 1 mai.. heb je nog over vuren gesprongen of anderszins Beltane gevierd? Heb je mannen? Ik kan het bij jou niet altijd volgen
hoe je omstandigheden zijn..  ik kan trouwens wel meer niet volgen, maar dat ligt helemaal aan mij, hoor. Ben er al aardig aan gewend geraakt
dat ik dingen niet goed volg en schipper zo'n beetje tussen alle lacunes in m'n belevingswereld door. Hoef niet alles te weten om toch tot een
bevredigend resultaat te komen.

Rapilos, las net even terug en je gaf inderdaad even aan het moeilijk te hebben, gisteren. Je bent voor mij echter zo'n standvastig en hardwerkend
tiepje, dat het me helemaal niet als alarmerend voorkwam, slechts als simpele mededeling van een probleempje dat je zelf wel even op zult lossen.
En zie nu, dat is je nog gelukt ook. Wat mij alleen maar zegt dat je inderdaad een 'goed-bezig-mens' bent. En dan vandaag vier maanden, YEAHHH!!
Wat niet wil zeggen dat jouw oproep om steun niets voorstelt. Als je het nu weer eens zo moeilijk hebt en echt steun wilt
zul je misschien je hulpkreet nog eens moeten herhalen, misschien zelfs in hoofd- of vetgedrukte letters.

Vanmiddag ga ik even op m'n schoonzusje passen. Die heeft gisteren een epileptische aanval gehad en is vandaag alleen thuis met 2 hondjes.
Die zal ik dan even uitlaten en dan drinken we (schoonzus en ik) samen thee onder het genot van een of ander tv-programma. Tot m'n broer weer
thuiskomt van z'n werk. Normaal doe ik dit elke woensdagmiddag, vandaag komt er onverwacht even bij vanwege die aanval, gisteren. Anders ging
ze vandaag naar het afasiecentrum.

Iedereen een goede of leerzame dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dagpact is een bewerkelijk iets. :rolleyes: 

Mijn haar heeft een IQ van 160 fleurtje -_- Het is een last die ik moet dragen. De rest van mij zit op een gemiddelde, maar mijn haar kan zo naar de Universiteit. 

Ik moet gaan rennen naar het werk... Spijtig. 

Een fijne of betere dag dan gisteren allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb al dik 3 jaar verkering met deze meneer

En woon ondertussen veelal ook hier bij hem

Zijn zoon van 23 is er ook veel, dus dat telt twee mannen ;)

Hoi Soothe

Dag Kohtje

Leuk dat jullie er ook nog zijn

Een groet!

 

 

 

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed, ik kom hier niet terug voor mijn zweetvoeten en mooie praatjes

Ik ben idd trots dat ik die pillen er na jarenlang gebruik uit heb weten te werken

Nu nog de drank, het lijkt een ouwe taaie die me steeds weer terugbrengt naar waar ik eigenlijk niet wil zijn

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Asterix, mooi  man, acht maanden droog.
Da's best lang voor élke alcoholist, onmogelijk lang voor elke beginnende stopper zelfs..
En weet je wat?? Het kan nog véééél langer. Gewoon door er elke dag een dagje aan vast te plakken.
One day at a time.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mai, bedankt voor het beetje vullen van één van mijn lacunes. (die mannen)
Zweetvoetjes, niet zo erg... beetje wassen, nu en dan.
Dat van die pillen wist ik (ook) niet, fijn dat je daar vanaf bent.
Drank, tja, zie hierboven. 'Gewoon' beginnen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...