Spring naar bijdragen

Donderdag 23 maart


Vasja

Aanbevolen berichten

Spirit, wijfie, ik wilde zeggen: even doorbijten, maar dat is in dit geval ongepast.
Bij deze steek ik je dan maar gewoon even een :heart: onder de riem. Tuurlijk is het nu even heel erg niet leuk,
maar ik ga ervan uit dat je binnen zeer afzienbare tijd tot één van de mooiste meiden van dit forum behoort. Misschien wel dé mooiste.
Sterkte, meissie. Komt helemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt helemaal goed spirit :rose:

Ik zit hier al een tijdje te gniffelen :D

Dochter heeft een paar maanden geleden haar foon in t toilet laten vallen. Resultaat is dat bepaalde functies t langzaam een voor een laten afweten. Zo heeft haar wekkerfunctie t gisteren opgegeven dus vroeg ze me of ik haar vandaag voor ik naar t werk wou wekken. Nu ik vertrek nogal vroeg dus ik bedenk me vanmorgen dat er nog een oude wekker ergens beneden staat. Even uitgeprobeerd om te zien of ie nog werkte (ik kreeg bijna een hartaanval van t alarm (ken je t soort nog met die twee belletjes?)). T werkte dus nog...ik naar de slaapkamer van dochter gebracht, op t kastje gezet en haar even laten weten dat er een wekkertje stond. Kind gromde wat..

Kreeg ik op t werk een droog berichtje: 'ik wil nooit meer zo wakker worden'

:D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag!

Hee Lars, zet m op he :)

Heb niet zoveel te vertellen; de gewone dingen van een vrije dag...
wat strijkwerk, tuin, en zaadjes in de grond stoppen (bak in de kamer achter glas).
In elk geval weer erg lekker met dit weer!

Oei Spirit: sterkte!

en een fijne dag allemaal! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho ho ho hier een frummer die die als vrouw dat wél weet en ook technisch haar mannetje staat. 

Even heel iets anders (door mijn drukke leven val ik af en toe binnen, sorry): 

Bolletje, hoe is het met je? Woon je niet meer waar je woont? 

Spirit, en jij? 

Tassek: Heeft iemand nog ooit wat van Tasseke gehoord? Heb een tijdje heel intensief contact met haar gehad. 

LadyJane: nog steeds dezelfde? Hoe bevalt je nieuwe leven? 

Ik wed blijkbaar op de verkeerde paarden, want had erg te doen met 3 mensen die ik persoonlijk kende en nu niet meer onder ons zijn, dat was een klap in mijn gezicht. Het ergste vind ik dat ik die vreselijke berichten pas zoveel later gehoord heb, en dan is een reactie naar familei (die je persoonlijk kent ook nog!) m.i. ongepast. 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de mensen die ik in 2005 ontmoette zijn er maar weinig 100% droog: 2 leden van het RAF team, Water (superprestatie!), en ik weet dat uit die tijd (ben haar forumnaam kwijt) nog iemand 100% droog is én gestopt met roken, en nog twee mensen, dat is toch geweldig. 

Helaas heb ik ook de mislukkingen gezien. Doet me vreselijke pijn. (gevoelig hartje hè). 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...