Spring naar bijdragen

Donderdag 23 maart


Vasja

Aanbevolen berichten

Volgende week woensdag kan ik pas terug naar de oncoloog Bolletje, dan kijken we verder. Want hoe je het ook wendt of keert, mijn lever ziet er blijkbaar heel slecht uit en ik heb geen idee wat daar de gevolgen van zijn. Ik neem aan dat ik nu naar een MDL arts ga (maag, darm, lever) en dan verder zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb me laatst ingeschreven bij tandarts die wat leuker zou zijn voor kinderen .. en waar je ook onder narcose behandeling kunt ondergaan.

Mijn gebit is prima, nooit gaatje gehad.
wel als tiener 4x kies getrokken ivm beugel. Het idee alleen al dat er meer moet gebeuren dan wat tandsteen verwijderen :(
Dan betaal ik zelf wel die narcose-kosten hoor, napijn is met pijnstilling wel op te vangen. Als de ingreep maar aan me voorbij gaat.

"vroeger"  tijdens opleiding ook altijd last van gehad; kon alles bijwonen..behalve ingreep van kaakchirurg.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kiekeboo......

ups&downs hier, even een kleine update..... zaterdag 18e uitschieter gehad , maar sinds zondag tot aan nu droog ! ik meld me perse niet na een uitschieter om dan al gelijk van alles te gaan beloven want dat legt er zo'n druk op of hoe je dat wil noemen, maar "we" pakken de draad weer op !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Vol, ben soms zelf erg naief. Dacht juist op een forum als dit dat het niet zou gebeuren of juist wel bedacht ik me later. Heb zelf veel gelogen toen ik nog dronk. Kan een reden zijn. Jij gaat goed he? Althans zo lees ik je.

Marq goed zo. Vallen en vooral weer opstaan, knap van je!

Wil de mensen nog bedanken die destijds op mij reageerde ivm vriendin die mij erg had geraakt door te zeggen dat ik maar beter kon drinken omdat ik zo saai en niet leuk was etc zonder dat ik dronk. Heb het contact toen even afgehouden. Wat schetst mijn verbazing. Een whats app 3 dagen geleden dat ze zelf vindt dat ze teveel drinkt en nu aan gemeld is bij de Breider. Verslavings instelling. Nu kan ik haar reactie plaatsen en ga haar steunen. Uiteindelijk blij dat het zo gelopen is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaragd, dat kan ik mij nog herinneren!
Ongelofelijk hoe het leven kan lopen. Nu kun jij er voor haar zijn, toen kon zij er niet voor jou zijn. Ze was blind. Hopelijk kun je geduld en mildheid vinden om te geven waar je tóen zo'n behoefte aan had. Petje af voor jou Smaragd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...