Spring naar bijdragen

Donderdag 23 maart


Vasja

Aanbevolen berichten

En reken maar dat ik het zag Suiker :D
Goedemorgen overigens. 
Het belooft een mooie dag te worden, zonnetje doet het al goed hier.
Mooie dag om terug naar je afdeling te gaan Lars... 
Was zit in de machine, de douche is weer schoon. 
En de koffie en thee staan inmiddels ook klaar. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Kom maar op met deze donderdag. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.:)

Heel normaal Lars dat je spanning hebt, je krijgt weer meer verantwoording over je eigen leven. Kunt zelf weer gaan beslissen over alles. Das misschien best een beetje eng. Maar je hoeft het nog niet alleen te doen hé?

Vanmiddag bezoek van een goeie vriend. Was 35 jaar geleden mijn therapeut op Leefdeal. Daarna hebben we altijd contact gehouden en zo'n 1 keer per jaar komt hij op bezoek.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Sugartje. Ik probeer me zoveel mogelijk te houden aan de tijden. Soms lukt het niet maar nu ga ik dan wat later liggen terwijl voorheen ik dacht toe maar  ik ga wat doen. Ik heb het gevoel dat het ook weer wat beter gaat met me. Die rusttijden zijn eigenlijk  het belangrijkste nu in  m'n leven. Bij sommigen is het na jaren niet meer nodig.  Ik hoop dat ik daar ook bij ben.:D O ja ik heb voor jou nog wat. Ik vergeet dat de hele tijd te geven. :lips::lips::lips: Zo. Die dingen zijn nog zwaar joh.

 

Moghu Herr Soothe

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...