Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Wat ben je toch lief Bolletje, blij om te lezen dat je het gevoel hebt dat je wat beter gaat. Dikke knuffel van mij en Odie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen, vroeg dit. Koffie, krant en een felle zon. Straks naar de bedrijfsarts. Succes met de verhuizing vandaag Lars. Voor allen een optimale dag. Dagpact Lars jowan Nadia Kohtje Reacher Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen spirit, komt allemaal wel goed hoor, straks kan je weer stralen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Veel sterkte Spirit! Denk er maar aan hoe mooi het gaat worden! Fijn dat je zus mee gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Spirit, wijfie, ik wilde zeggen: even doorbijten, maar dat is in dit geval ongepast. Bij deze steek ik je dan maar gewoon even een onder de riem. Tuurlijk is het nu even heel erg niet leuk, maar ik ga ervan uit dat je binnen zeer afzienbare tijd tot één van de mooiste meiden van dit forum behoort. Misschien wel dé mooiste. Sterkte, meissie. Komt helemaal goed. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Hahaha Koh 'even doorbijten' sterkte Spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Komt helemaal goed spirit Ik zit hier al een tijdje te gniffelen Dochter heeft een paar maanden geleden haar foon in t toilet laten vallen. Resultaat is dat bepaalde functies t langzaam een voor een laten afweten. Zo heeft haar wekkerfunctie t gisteren opgegeven dus vroeg ze me of ik haar vandaag voor ik naar t werk wou wekken. Nu ik vertrek nogal vroeg dus ik bedenk me vanmorgen dat er nog een oude wekker ergens beneden staat. Even uitgeprobeerd om te zien of ie nog werkte (ik kreeg bijna een hartaanval van t alarm (ken je t soort nog met die twee belletjes?)). T werkte dus nog...ik naar de slaapkamer van dochter gebracht, op t kastje gezet en haar even laten weten dat er een wekkertje stond. Kind gromde wat.. Kreeg ik op t werk een droog berichtje: 'ik wil nooit meer zo wakker worden' nancy, rapilos en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Mijnen dag kan ni meer stuk Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Hahahaha, wat leuk Fleurtje! Ja, ik ken ze nog, die wekkers! Wat een herrie kwam daar uit, dus doekjes om de twee bellen heen om het geluid te dempen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Gelukkig Spirit dat je niet met je tanden hoef te typen want dan zag het er voor je uit. Je zal zien dat het allemaal heel erg mee valt. De prikjes zijn een beetje vervelend maar daarna voel je een hele tijd niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 boodschappen weer binnen en natuurlijk weer de kaas vergeten. Wel hondenvoer en ijsjes gehaald. Zit je op je oude kamer van weleer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Ok, dus het is voor jou ook nieuw weer, sorry dat ik het niet allemaal kan bijhouden, ik gooi het zelf maar op de leeftijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Ach ja, bij beschermd wonen ben ik straks ook de nestor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Maar er komen daar heel wat woningen bij dus ook nieuw bewoners, misschien iets voor jou Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 je moet eerst indicatie hebben en dat kan soms erg lang duren, spreek ik uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goeiemiddag! Hee Lars, zet m op he Heb niet zoveel te vertellen; de gewone dingen van een vrije dag... wat strijkwerk, tuin, en zaadjes in de grond stoppen (bak in de kamer achter glas). In elk geval weer erg lekker met dit weer! Oei Spirit: sterkte! en een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Hier kan ik meterstanden alleen per mail of telefonisch doorgeven. Nog 9 maanden en het is weer kerst Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 En nu hup naar psycholoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 1 minuut geleden zei Lars: Hoezo kom je er dan niet uit om even wat getallen op te schrijven? Zelfs ik kan dat. Vrouwen weten het verschil niet tussen een stroom-, gas-, of watermeter Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 23 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Sterkte @spirit!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Ho ho ho hier een frummer die die als vrouw dat wél weet en ook technisch haar mannetje staat. Even heel iets anders (door mijn drukke leven val ik af en toe binnen, sorry): Bolletje, hoe is het met je? Woon je niet meer waar je woont? Spirit, en jij? Tassek: Heeft iemand nog ooit wat van Tasseke gehoord? Heb een tijdje heel intensief contact met haar gehad. LadyJane: nog steeds dezelfde? Hoe bevalt je nieuwe leven? Ik wed blijkbaar op de verkeerde paarden, want had erg te doen met 3 mensen die ik persoonlijk kende en nu niet meer onder ons zijn, dat was een klap in mijn gezicht. Het ergste vind ik dat ik die vreselijke berichten pas zoveel later gehoord heb, en dan is een reactie naar familei (die je persoonlijk kent ook nog!) m.i. ongepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Van de mensen die ik in 2005 ontmoette zijn er maar weinig 100% droog: 2 leden van het RAF team, Water (superprestatie!), en ik weet dat uit die tijd (ben haar forumnaam kwijt) nog iemand 100% droog is én gestopt met roken, en nog twee mensen, dat is toch geweldig. Helaas heb ik ook de mislukkingen gezien. Doet me vreselijke pijn. (gevoelig hartje hè). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Bor, jullie Friezen zijn toch tweetalig? Zijn jullie meters dan misschien tweetallig? Dat je alles in het nederlands én in het fries moet invullen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Ja Dubois, such is life... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden