Vasja Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goeie veelste-vroege-morgen ^^ zzzzz Over gorilla's gedroomd xD en Afrika ^^ was wel een avontuurtje xD Prachtige dag toegewenst Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 23 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goeiemorgen Lars ^^ dat is wel fijn!! behalve de spanning en hoofdpijn natuurlijk * hier heb je een ibuprofen * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen Lars, Lang naar uitgekeken en toch gelukt Lars, het is je gegund. Stress is normaal. Hoop dat het allemaal goed verloopt. Wens je een goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Jij ook goedemorgen Vasja, al was je wel heeeel vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 23 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goeiemorgen Suikertje hoe gaat het met je? ^^ morgen kan ik uitslapen gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Gaat aardig goed vanmorgen, zonder hoofdpijn opgestaan, hoop alleen niet dat ik die nu naar Lars heb gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Ik zit hier aan een lekkere cappuchino, de tweede ronde is voor Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 ik denk niet dat ze het ziet Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 En reken maar dat ik het zag Suiker Goedemorgen overigens. Het belooft een mooie dag te worden, zonnetje doet het al goed hier. Mooie dag om terug naar je afdeling te gaan Lars... Was zit in de machine, de douche is weer schoon. En de koffie en thee staan inmiddels ook klaar. Kom maar op met deze donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 (bewerkt) Vandaag proberen boodschappen voor het weekend te doen, en eind van de middag gesprek met psycholoog, blij dat ik daar zo´n klik mee heb. 23 maart 2017 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen Yvonne, Geniet van deze mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Gaat vast lukken met de boodschappen Suiker. En jaaaaa, ik ga genieten van deze dag: de tuin gilt inmiddels om onderhoud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Even geen emdr vanmiddag bij psycholoog, dat gaat me nu niet lukken met alle stress rondom mijn verhuizing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Hallo allemaal. Vanmiddag pas traject. Lekker ochtendje voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen Lika, geniet van deze dag, Nog wel koud vanmorgen, maar de zon schijnt al voorzichtig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars jowan Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen! er ligt zieke dochter naast me nu, gezellig wel succes vandaag Lars! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goede morgen. Dagpact Lars jowan Nadia Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Dagpact Lars jowan Nadia Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Avontuurlijke dromen Vasja Misschien moet je die film King Kong ook eens gaan kijken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goeie morgen mensen. Heel normaal Lars dat je spanning hebt, je krijgt weer meer verantwoording over je eigen leven. Kunt zelf weer gaan beslissen over alles. Das misschien best een beetje eng. Maar je hoeft het nog niet alleen te doen hé? Vanmiddag bezoek van een goeie vriend. Was 35 jaar geleden mijn therapeut op Leefdeal. Daarna hebben we altijd contact gehouden en zo'n 1 keer per jaar komt hij op bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen Bolletje, fijn dat je van hem bezoek krijgt vanmiddag. Hoe gaat het met jou, hou je je nu een beetje aan de voorgeschreven rusttijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 Goedemorgen, mooi weer is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2017 (bewerkt) Hé Sugartje. Ik probeer me zoveel mogelijk te houden aan de tijden. Soms lukt het niet maar nu ga ik dan wat later liggen terwijl voorheen ik dacht toe maar ik ga wat doen. Ik heb het gevoel dat het ook weer wat beter gaat met me. Die rusttijden zijn eigenlijk het belangrijkste nu in m'n leven. Bij sommigen is het na jaren niet meer nodig. Ik hoop dat ik daar ook bij ben. O ja ik heb voor jou nog wat. Ik vergeet dat de hele tijd te geven. Zo. Die dingen zijn nog zwaar joh. Moghu Herr Soothe 23 maart 2017 bewerkt door bolletje Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden