Nadia Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Ik zit 'm een beetje te knijpen. Straks de tandarts, verstandskies moet worden getrokken. Brrrrr, ben echt een heldin op sokken. Net maar twee valeriaan tabletjes genomen, misschien helpt dat wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Dank je voor de uitleg erik. Jij veel sterkte Nadia, echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Ik heb op dit moment werkelijk geen idee Lars, Mijn woning nog niet gezien, wel soortgelijke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Goedemiddag Sterkte Nadia , altijd eng, de tandarts Ik heb alle commotie gemist vanmorgen, geeft niet, ik heb commotie genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Ik denk dat het niks uitmaakt of je kiest voor notificaties blokkeren of niet. Ik wilde ze niet en krijg ze toch. Enfin maakt niet uit, dat de verbinding onbeveiligd is en ik dus een onbeveiligde pagina bezoek vind ik veel vervelender. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Oké correctie nu is deze in ene weer wel beveiligd ben benieuwd of het nu dan ook goed gaat lopen met de notificaties. We zullen zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 (bewerkt) Oeps Spirit, op dagdraad 1.0 gereageerd. Zal even plakken. Correctie: dat gaat dus niet. Spirit, die CD kwam uit mijn moeders huis na haar overlijden. Leuk dat je dat nog weet! Hoe is het met je? Het afgelopen halfjaar mijn vaders huis uitgeruimd, die is dus ook overleden. Raar: geen ouders meer. Maar ik ga de laatste tijd steeds meer naar begrafenissen van ouders van vrienden. De vrienden zelf die doodgaan, vind ik veel erger. Soothe, good old boy, how are you? En Hee Spud, hoe gaat-ie bij jou? 20 maart 2017 bewerkt door Dubois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Ik leef nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Verstand kwijt, Nadia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 (bewerkt) Wens jullie allemaal nog een goede avond toe! 20 maart 2017 bewerkt door Skyer smart en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Yep, het was de laatste van de 4. Nu verstandloos verder door het leven. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Gaaf nieuws Suiker, spannend ook, zo snel al. Heb je er ook wel zin in? Sterkte met de naweeën van de verstandskies Nadia, vreselijk overbodige dingen zijn dat toch. Hier de dag so far goed doorgekomen. Wel een raar gevoel, alsof het weer de eerste dag zonder drank is. Zo eerst maar eens eten koken, pasta carbonara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Goedemiddag, Geachte mevrouw Dubois (deftig zeg) Goed te horen dat u nog op dit ondermaanse verkeert en dat u nog groeit en bloeit. Fris en fruitig zeg maar! Het is een enorme tijd terug zeg. Soms denk/zeg ik weleens hoe zou het toch met Houtje zijn en zie, 'onkruid' vergaat niet. Daar is ze dan Leuk weer eens iets te vernemen. Ik ga weer verder met waar ik mee bezig was. We 'zien'elkaar nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Quinn hoi, Gestopt bijven is een ander verhaal, dan stoppen. In een 'veilige setting' is dat anders dan buiten de poort. Dus wees alert en loop om valkuilen heen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Ik wilde wat zeggen, maar ik weet niet meer wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 (bewerkt) De leeftijd Kohtje. Of wellicht het radiootje!!! 20 maart 2017 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 (bewerkt) Nee, dat wilde ik niet zeggen... dat weet ik nog wel. nee, ook niet... 20 maart 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Laat maar. 'k Ben 't kwijt. Zal niet belangrijk zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Thanks Soothe. Blijf alert, zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 4 uur geleden zei Nadia: Ik zit 'm een beetje te knijpen. Straks de tandarts, verstandskies moet worden getrokken. Brrrrr, ben echt een heldin op sokken. Net maar twee valeriaan tabletjes genomen, misschien helpt dat wat. Och Nadia maak je niet zo druk, je verstand zit daar niet hoor. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Hij is er al uit, hoor! Spirit, het viel mee. Tenminste...tot nu toe, want de verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt. Beetje griezelig gekraak toen ze hem loswrikte, maar daarna was 'ie zo los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Goedeavond allemaal, Computer lijkt het weer te doen. Stuk fijner, typen voor een groot scherm Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Ook een nuchtere afmelding, mooi volle dag gemaakt en ik durf het afmelden nu wel aan. Lika, basta en Soothe reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Slaap lekker allemaal en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden