Kohtje Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Niet uit 2005, voor zover ik weet. Hoewel nog niet zo lang geleden dinges... ehhhhh.............. Rudy hier weer even en nog iets langer geleden ook Ferry nog. Maar uit 2006 zijn er nog wel een paar. (waaronder ikzelf) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Nou dat is dan ook Oude Koek hè. De welbekende "Oude Garde"..... Rudy??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Rudy, RvTh of zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Okee, uit het RAF-team? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Nee dieNiet.. dat was Rufus. Nooit meer wat van gehoord. O, nou je 't over het RAF- team hebt: de A van Anna was hier laatst ook nog... Oude Garde wel, Oudgediende niet. daarvoor klets ik te weinig hier. Hoewel ik nu wel even een slag in de 'goeie' richting maak.. En dan stond ik gisteren nog te kijken van Spud die maar achter elkaar doorging. Sorry Spud. Ik zie nu hoe dat kan gebeuren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Houtje touwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Computer nog steeds kapot ,maar wordt aan gewerkt Hoi houtje Waarom heet je geen houtje meer dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Hier wordt af en toe ook nog wel meegelezen hoor. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Ik heb teruggebladerd, ik ben sowieso in het archief aan het lezen, en kwam daar op pagina 178 van deze draad inderdaad Water tegen ( als draadjes opener) en Houtje van langer terug. Wat leuk dat jullie nog wel eens meelezen! Wel nog steeds alcohol de baas? Ik heb mijn trekmoment, toch maar even het forum op dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Goed plan Reacher, even contact en afleiding zoeken. Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Ik heb mijn muur gewit, en nog een keer. En nu zit ik onder de verf en te snotteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Snotteren als in verdriet of vanwege de verfdampen? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Jezelf mee gewit dus, heb je daar ook meteen variatie in. Snotteren wegens verkouden? Last van de verf? Of c, anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Huilen, ik moet gewoon zo gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 En mijn muur is nog steeds vlekkerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Rotmuur! Monster en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 9 uur geleden zei Jannigje: Dag allemaal Ik ben nog steeds van de kaart, het hele gebeuren heeft er flink ingehakt, lichamelijk en geestelijk. Gisteren is het weer in mijn rug geschoten, dat helpt ook niet. Vannacht heb ik wel eindelijk lang geslapen, maar wel met vreemde dromen. En nu zit ik verdwaasd op de bank, kan letterlijk niet veel beginnen, gebonden aan huis, nu niet fijn. Balen is dat last van je rug! Jannigje je weet dat deze zware dip ook weer voorbij gaat. Het is knap zwaar, maar blijf de hele kleine lichtpuntjes zien. Geef jezelf een beetje tijd. Wel fijn dat je lang geslapen hebt. Hou je taai. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Rottige muur. Knuffel voor jou Reacher, gauw maar slapen. Meld me nuchter af voor vandaag, tijd voor bed. smart en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Ik denk toch dat er wat emoties van de laatste tijd los kwamen. Heb ik dan mooi op de muur kunnen botvieren. Ik ga nog aan de zoethoutthee en dan slapen. Bedankt allemaal. Was goed om even in te loggen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Houtje en Water... ja, lang geleden. Ook uit de tijd van Alf en Winchun, Teveel en VM, Witte....? En waar is Mai? Indigo, Hummer, Poppy, Akkordeon enne enne... In bed nog even door prakizeren over die andere namen. Welterusten; hier een droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Meld me ook droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 31 minuten geleden zei Reacher: Ik heb teruggebladerd, ik ben sowieso in het archief aan het lezen, en kwam daar op pagina 178 van deze draad inderdaad Water tegen ( als draadjes opener) en Houtje van langer terug. Wat leuk dat jullie nog wel eens meelezen! Wel nog steeds alcohol de baas? Ik heb mijn trekmoment, toch maar even het forum op dan. Jazeker, volgende maand tien jaar droog, mede dankzij dit forum en alle forummers. Eeuwig dankbaar daarvoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Hoi Water, 25 november ook 10jaar!! Ook dankbaar! dankzij forum en forummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 And they all lived happily ever after.....? Dat hoop ik dan. @Reacher, dreig die muur maar met mijn komst, dat helpt. Trekt ie wit van weg. Slaap lekker allen. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Tien jaar! Vind ik fijn en moedgevend om te lezen. Tien jaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden