Spring naar bijdragen

Zondag, 19 maat 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Dag allemaal

Ik ben nog steeds van de kaart, het hele gebeuren heeft er flink ingehakt, lichamelijk en geestelijk. Gisteren is het weer in mijn rug geschoten, dat helpt ook niet. Vannacht heb ik wel eindelijk lang geslapen, maar wel met vreemde dromen.

En nu zit ik verdwaasd op de bank, kan letterlijk niet veel beginnen, gebonden aan huis, nu niet fijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Jan! Het hier en nu is al heel wat.
Ik hoop dat allerlei irrationele- en niet helpende gedachten vandaag es een poosje weg zullen blijven.
Toestaan dat je moe bent, jezelf koesteren... ik wens je dat zo!

fijne zondag allen!

Yvonne al 5 jaar zonder nicotine? Waauw! Gefeliciteerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter heeft zo'n gel touch kit gekregen van mijn broer. Is iets waarmee je elk soort nagelak kan omvormen tot gellak. Nagellak die een tijd langer blijft zitten. Ik dacht...ik ga me dat ook ff proberen. Dus me eerst een weg gebaand door haar slaapkamer, dozeke gevonden en naar de keuken ermee. 

Zit de kabel van led lamp er ni in. Terug naar haar kamer en in haar kast rommelen. Liggen daar, buiten nen halve vuilbak, handboeien in. Oooooowkeeeee..

Moeder komt ni meer in de kast peins ik :blush:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Reacher:

Fleurtje: dat zijn vast nieuwe mode accessoires: dubbele armbanden. Of vast voorbereiding op carrière bij de politie :D

Witte muurverf dekt wel in 1 keer als het in je haar zit, grmmbll. 

:lol: :lol:

Wel ze sprak nog niet zo lang geleden over een carriere bij de politie..ze zal inderdaad aan t oefenen zijn.

Wit is t nieuwe blond joh ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallie-hallo (Ellis in Glamourland, ook oud, net als ik als forummer), 

Wat een boel bekenden nog hier! 

Kijk met verbazing naar alle bekende namen. Ook erg trieste gebeurtenissen, dat raakte me in het :brokenheart:

Denk vaak aan ze. 

bewerkt door Dubois
verkeerde naam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik leef nog hoor! Wat zeg ik, spring vrolijk in het rond! Kwakend als een kikker. 

Verder niet zoveel veranderd, alleen de kinderen zijn "ietwat" groter dan in 2005 

Ik heb een een van 22 inmiddels en een van bijna 20, allebei uit huis. Dat is andere Koek!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet heftig, maar werd onlangs gevraagd of ik hier nog wel eens kwam. Ik zat me te vervelen (zeldzaam, want ik heb het waanzinnig druk). 

En nee, ik ben niet meer "droog" maar het gaat goed. Toch ben ik bang voor de glijdende schaal. Dus ik dacht, kom, pak je bij elkaar en gá. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sja,... die van mij moeten nog steeds geboren worden. Da's ouwe koek.

Je was toch nooit helemaal droog, je was toch een minderaar? die een tijdje droog stond?
En naar tevredenheid toch?
Maar hier komen uit voorzorg is natuurlijk nooit verkeerd. Je voelt zelf het beste of je glijdend bent of niet, of dat je daar
bang voor moet zijn.

Tjonge, wat een vragen.. maar 't is ook wel een tijdje geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zeker een tijd geleden. Ik kwam hier in 2005, ik denk dat er niet iemand nog uit die periode is. 

Ouwe Koek is ook goed. We hebben hier zóveel meegemaakt. Waarvan we veel gedeeld hebben. En jawel hoor, sinds oktober 2005 had ik niets meer gedronken, 7 jaar lang. 

Daarna toch weer begonnen, maar 1/10 van vroeger, brrrrrrrr moet er niet aan denken. Ik kom ook gewoon uit nieuwsgierigheid (dat hou je toch) en hoe het met iedereen is. Ben echt stomverbaasd dat er nog zoveel bekenden zijn. 

Er is ook bij mij veel gebeurd in de tijd dat ik hier weg was (zeker 5 jaar) maar ik heb nog steeds innige contacten met mensen uit die tijd. 

Zelfs de Moderator is er nog, zie ik! Die moet ook oud zijn geworden. 

 

 

bewerkt door Dubois
vergeten opmerking
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...