Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 maart


Vasja

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Bor:

Doessen, drinken lijkt me toch geen goed idee.
Sorry hiervoor, dat ik zo ging twijfelen. Zou niet moeten.

Dat is nu eens de juiste insteek. Vaker dit soort acties en het kan goed komen
met je, wat de drank bertreft.

Hou vast Bor, dat drank nooit de oplossing kan zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Bor:

Of drinken me niet helpt bepaal ik zelf wel.

Je reageert zelf als een puberaal kind die recalcitrant doet. Wat het er toe doet dat je kind in een pleeggezin zit.....kijk eens naar jezelf hoe je nu doet. Zo ontzettend eigenwijs reageer je ook altijd als mensen jou proberen te helpen zoals doktoren of ggz hulp. En dat mag want je bent een volwassen vrouw die het zelfbeschikkingsrecht heeft ook om zichzelf de vernieling in te helpen. Maar je hebt een kind. Dat kind heeft een moeder nodig geen puber zoals jij nu doet. En zijn belang versmal je tot een ego discussie die draait op waar jij recht op hebt en niet of behandeling en medicatie wellicht in het belang van het kind zijn. Stap eens over je ego heen en kijk wat goed voor dat kind is. Die doktoren en hulpverleners die doen dingen niet om jou dwars te zitten maar om te helpen......

 

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne ik hoop het ook dat het leuk gaat worden!

@Kohtje haha grinnik, nee het is een parttime studie, 1 ochtend in de week met begeleiding en de rest vanuit huis... We zijn met 10 is me verteld dus ben wel benieuwd naar de groepsamenstelling.

@bolletje jazeker laat ik het weten!  

Zo dat was even reageren op pagina 1 van het dagpact :) Nu weer verder lezen en daarna weer genieten van het zonnetje!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Lika,

Heb je dat tenminste ook weer achter de rug he,

Lieselotje,

Jullie boffen maar met het weer zo te horen
Zag er vanochtend prachtig uit, maar de hele middag al helemaal bewolkt, mistig en water koud.
Jammer, maar nog wel een flink stuk gelopen vanmiddag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieve super kanjers ik ben weer thuis.

Voel me weer wat minder. Weet wel hoe dat komt. Ik ga niet iedere keer rusten, denk ik voel me goed waarom zou ik. Dat houd ik dan een paar dagen vol. B.v. als ik op m'n gemakkie zit te gamen. Tja en dan slaat de moeheid inene toe. Dus eigen schuld dikke bult en  ogen:angry:

Ik merk het altijd doordat ik vaak een beetje apatisch  voor me uit zit te staren. daarna word ik somber dus mezelf serieus nemen en rustig aan doen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh,oh Bol,

En ik heb juist van JOU geleerd om tussen de middag een half uurtje te rusten.

En dat bevalt uitstekend eigenlijk.

Alleen nog leren, om het niet zonde van mijn tijd te vindenn ( en dat moet jij volgens mij ook )
Valt onder de noemer, ; goed voor jezelf zorgen he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...