Soothe Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Lieselot, ik ben vergeten waar het om gaat (de opleiding) maar ... dat het allemaal goed mag gaan. Sterkte. Een dag om af en toe een roosje te schenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Voel me ook happy de peppy Soothe, Jij ook een fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Rapilos terecht! Je werkt hard. Je fietst door weer en wind. Zo af en toelichamelijke klachten, dat ook. Dus wees lekker happy de peppy en geniet van je vrije dag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Wat ga je doen als hij idd straks voor de deur staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Succes vandaag spirit, Hoop dat je hem niet binnen laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Mooi, je gaat de deur niet open doen ! Goed plan, tot zo ver WM .. over tot orde van de dag daar ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Dagpact;QuinnLarsLieselotjeBorKohtjeKruidenthee Nadia Smart (gister gelukt) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goeiemorgen! Wat een weertje he?! fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 @Lieselotje succes vandaag @spirit sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Dagpact;QuinnLarsLieselotjeBorKohtjeKruidentheeNadia SpiritSmart (gister gelukt) Reacher Super dat het gisteren gelukt is en dat je er weer op staat Smart! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Bor de fixer maakt alles weer heel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Ach ja, ook terwijl je muziek maakt gaan de zaken gewoon door. 't Is niet anders. Toch leuk zo met die gitaar in de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 je staat op dagpact Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 6 minuten geleden zei Bor: Doessen, drinken lijkt me toch geen goed idee. Sorry hiervoor, dat ik zo ging twijfelen. Zou niet moeten. Dat is nu eens de juiste insteek. Vaker dit soort acties en het kan goed komen met je, wat de drank bertreft. Hou vast Bor, dat drank nooit de oplossing kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Blij dat het goed is verlopen spirit, Je klinkt goed. Het is nog winter he spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Bor: Of drinken me niet helpt bepaal ik zelf wel. Je reageert zelf als een puberaal kind die recalcitrant doet. Wat het er toe doet dat je kind in een pleeggezin zit.....kijk eens naar jezelf hoe je nu doet. Zo ontzettend eigenwijs reageer je ook altijd als mensen jou proberen te helpen zoals doktoren of ggz hulp. En dat mag want je bent een volwassen vrouw die het zelfbeschikkingsrecht heeft ook om zichzelf de vernieling in te helpen. Maar je hebt een kind. Dat kind heeft een moeder nodig geen puber zoals jij nu doet. En zijn belang versmal je tot een ego discussie die draait op waar jij recht op hebt en niet of behandeling en medicatie wellicht in het belang van het kind zijn. Stap eens over je ego heen en kijk wat goed voor dat kind is. Die doktoren en hulpverleners die doen dingen niet om jou dwars te zitten maar om te helpen...... 14 maart 2017 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Bor, haal even rustig adem, volgens mij is dit wat je nu doet, dat droogdrinken waar je het wel eens over hebt. Die jongen... zo noem ik mijn zoon overigens ook geregeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 @Yvonne ik hoop het ook dat het leuk gaat worden! @Kohtje haha grinnik, nee het is een parttime studie, 1 ochtend in de week met begeleiding en de rest vanuit huis... We zijn met 10 is me verteld dus ben wel benieuwd naar de groepsamenstelling. @bolletje jazeker laat ik het weten! Zo dat was even reageren op pagina 1 van het dagpact Nu weer verder lezen en daarna weer genieten van het zonnetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Hoi Lieselotje, voordat je buiten gaat genieten vanhet zonnetje, stuur wat straaltjes hier heen. Succes met je studie, gaat vast lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 voor Suikertje en de rest die zonnestralen kunnen gebruiken! Hier in het zuiden is het heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Terug van alle ondernemingen vandaag. Had weer traject en tandarts. Alles doorstaan. Thee nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Terug van alle ondernemingen vandaag. Had weer traject en tandarts. Alles doorstaan. Thee nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Fijn Lika, Heb je dat tenminste ook weer achter de rug he, Lieselotje, Jullie boffen maar met het weer zo te horen Zag er vanochtend prachtig uit, maar de hele middag al helemaal bewolkt, mistig en water koud. Jammer, maar nog wel een flink stuk gelopen vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goeie avond lieve super kanjers ik ben weer thuis. Voel me weer wat minder. Weet wel hoe dat komt. Ik ga niet iedere keer rusten, denk ik voel me goed waarom zou ik. Dat houd ik dan een paar dagen vol. B.v. als ik op m'n gemakkie zit te gamen. Tja en dan slaat de moeheid inene toe. Dus eigen schuld dikke bult en ogen Ik merk het altijd doordat ik vaak een beetje apatisch voor me uit zit te staren. daarna word ik somber dus mezelf serieus nemen en rustig aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Oh,oh Bol, En ik heb juist van JOU geleerd om tussen de middag een half uurtje te rusten. En dat bevalt uitstekend eigenlijk. Alleen nog leren, om het niet zonde van mijn tijd te vindenn ( en dat moet jij volgens mij ook ) Valt onder de noemer, ; goed voor jezelf zorgen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden