Vasja Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goedemorgen allen ^^ 14 maart alweer.... Mooie dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Morgen. Dinsdag alweer, het weekend sluipt op kousenvoeten dichterbij. Langzaam, maar toch. Vanmiddag een dat kun je best alleen uitstapje naar het dorp hier. Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goedemorgen vroege vogels. Gistermiddag en avond ging het niet goed zonder echte aanleiding. Hopen dat het vandaag beter gaat. Jullie ook goede dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Ik kan 24 uur per dag Fact team van GGZ bellen als ik wil. Heb me gelukkig zelf kunnen redden. Hoop dat jij ook een beetje heb kunnen slapen na alles wat ik weer van je las vanochtend kom op he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goedemorgen. Moe, moe, moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goedemorgen Lika, klinkt niet als een goed begin van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goedemorgen frummers. Nog geen zonnetje hier, maar wel al licht en niet zo koud. En er staan al koffie en thee klaar, das ook wel prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goedemorgen allemaal Donderdag de eerste dag van mijn opleiding. Vindt het wel spannend Dagpact: Quinn Lars Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Leuk Liselot en inderdaad ook wel spannend, hoop dat je het hartstikke leuk gaat vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goede morgen. Dagpact; Quinn Lars Lieselotje Bor Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goeiemorgen, Dagpact;QuinnLarsLieselotjeBor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Dagpact;QuinnLarsLieselotjeBorKohtje Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Die Lieselotje... ga je ook nog op iets van brugpieperkamp of hoe dat heet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Quinn Lars Lieselotje Bor Kohtje Kruidenthee jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 (bewerkt) Oké, ik snap weer eens niet wat ik nou weer fout doe 8 minuten geleden zei kruidenthee67: Dagpact;QuinnLarsLieselotjeBorKohtje Kruidenthee jowan Nadia 14 maart 2017 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Oké, ik snap weer eens niet wat ik nou weer fout doe 8 minuten geleden zei kruidenthee67: Dagpact;QuinnLarsLieselotjeBorKohtje Kruidenthee Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Aaaaaaargh!!! Ik bedoel: goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Goeie morgen mensen. Lika weet je waar die moeheid vandaan komt? Misschien last van voorjaarsmoeheid. Sterkte wijfie. Sugar jammer kerel. Jij ook veel sterkte. Lies. kom je wel vertellen hoe het is gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Een goedemorgen allen, De toch wel zwevende kiezer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Een hele goede morgen allemaal, En weer beloofd het een stralende dag te worden. Wasje zit al in de machine, en de hele dag vrij vandaag. Heerlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 3 minuten geleden zei rapilos: .......... en de hele dag vrij vandaag. zijn ze nou allemaal helemaal gek geworden??? rapilos een hele dag vrij... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Hoi Rapilos, Jij behoort hier ook tot "the last of the mohicans" Je klinkt blij Rapilos. Het knalt van het scherm. Het wasje in de machine draagt daar vast ook aan bij. Een fijne dag! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden