Lieselotje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Dagpact: Lieselotje Oh ja: mijn eerste keer openen van het dagpact! 1 maart 2017 bewerkt door Lieselotje Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goedemorgen Lars. Hoe gaat het vandaag met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goedemorgen Lieselotje en Lars, hoop dat jullie goed hebben geslapen, hier wel. Goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Kom op Lars, probeer positief dag in te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Yes Lars we houden de eerste 4 woorden vast van je zin! Goedemorgen suikertje! Jij bent ook vaak een vroege vogel. Fijn dat je lekker hebt geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Lieselotje, ik ga vaak savonds rond 8 uur slapen en ben dan om 5 uur wakker. Mijn doel is om nog een uurtje op te schuiven in mijn slaapritme, maar ben savonds vaak blij als ik mag gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goedemorgen allen. Sterkte Nadia, niet leuk dit! En Smart gaat even een weekje offline, goede beslissing en mediteer ze! Even wat forumrust voor jou is misschien wel fijn, ik hoop dat het je wat extra rust geeft! Wel weer terug komen, he Hierna een vakantie maar weer eens aan het werk. Gisteren met collega's dagje Texel, werk voorbereiden. Wat een leuk eiland toch! En vandaag cursussen, moet ook. Hup in de benen dus. Oh, het begint ook weer te regenen, zucht. Naja, eerst maar eens koffie en dan richting badkamer.... Lars en Spirit, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Een goede woensdag morgen allen, zo op 1 maart en waar de lente steeds dichterbij komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Ha frummers, goedemorgen. Vandaag weer dag mijn traject aangaan. Maak ik me alweer druk om. Geen zin. Ga even mediteren als het huis leeg is zo. Hoop dat het droog blijft, want traject neemt me mee op buitensport. Goede dag allemaal. @Lieselotje ik heb de dagdraad nog niet vaak geopend, maar het stemde mij heel plechtig.Gefeliciteerd zou ik bijna willen zeggen 1 maart 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goedemorgen, Dagpact Lieselotje Lars Nadia Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Dagpact: Lieselotje Vind ik leuk Lars Nadia Reacher Gefeliciteerd met de eerste Lieselotje! Smart goed uitkijken in het bos voor de wilde dieren! Nadia Zwiep! Naar het werk! 1 maart 2017 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik heb het gisteren niet droog gehouden, al was het niet veel. Vandaag wil ik er weer voor gaan. Erg verdrietig, werd vanmorgen niet door 2 begroet, maar door 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lieselotje Vind ik leuk Lars Nadia Reacher jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Sterkte Nadia, moet inderdaad een rare gewaarwording zijn geweest vanmorgen. Hoop dat je qua alcohol de draad weer kan oppakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Goede morgen. Dagpact: Lieselotje Vind ik leuk Lars Nadia Reacher jowan Kohtje 1 maart 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Kofffieeeeee. ... en thee natuurlijk. Goedemorgen frummers. Het is droog, gisterochtend weer doornat geregend.. maar nu is het droog en lijkt er een zonnetje door te gaan breken, mooi zo op de eerste maart. Eerst maar even een bakje en teruglezen... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 wederom droge afmelding voor gisteren !!!!!! Dagpact: Lieselotje Vind ik leuk Lars Nadia Reacher jowan Kohtje MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Jullie ook een goedemorgen Bor en Marq. Nadia, wat verdrietig van je kat. En wat word je dan ook ellendig wakker die eerste tijd daarna. Wat zul je hem missen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Las Kohtjes bericht over de kalender en realiseerde me dat ik daar ook al een poos niet op gekeken had..... De verjaardagen zien we dus ook al niet meer automatisch staan. Marq, Emmaroos en Fotograaf waren jarig de afgelopen dagen.... De laatste twee zijn al een poosje hier niet meer geweest, zou leuk zijn nog eens iets van ze te horen.... Maar alsnog gefeliciteerd luitjes... Een klein achterafslingertje dan nog maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goeie morgen doorzetters, Ga vandaag niet werken. Heb last van m´n rug, dus lekker rustig aan doen. Ik heb thuiszorg gekregen en die is gisteren geweest. Wat een luxe hé. Ik heb zoveel hulp aangeboden gekregen, en heb sommige dingen moeten weigeren gewoon omdat ik nog een hele hoop zelf kan. Maar gratis taxivervoer is een van de dingen waar ik heeeeeel blij mee ben. Lika en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) @Lika dat voelt inderdaad best plechtig om je naam bovenaan te zien staan Bedankt voor de felicitaties ook, haha! @Suikertje, lijkt me een goed idee om te proberen je ritme met een uurtje te verschuiven maar wat goed voor je voelt. Ik kan altijd moeilijk in slaap vallen dus ben jaloers op de mensen die vroeg moe zijn terwijl ik de slaap wel nodig heb. @MarQ wat ga je lekker!!! @Nadia, vandaag ga je er weer voor en mag je de hele dag verdrietig zijn, morgen ook nog en overmorgen ook zeker nog. Neem je tijd! @Yvonne het is een Capri-Sun Fruity Water geworden, voor diegene die in het zuiden wonen, gratis bij de Jan Linders @Bol, beterschap Voor de rest goedemorgen allemaal en sorry als ik iemand ben vergeten te citeren! 1 maart 2017 bewerkt door Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goeie morgen Lotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Goeiemorgen! Vandaag is een bijzondere dag: * De lentemaand is begonnen * Het is de eerste dag van de 40-dagentijd, voor veel mensen een tijd van soberheid, bezinning, een soort voorjaarsschoonmaak voor lichaam en geest * Het begin van IkPas, een maand waarin veel mensen , ook niet probleemdrinkers, afzien van alcohol. We zijn dus met velen deze maand. Ik wens ons allemaal veel Kracht en Wijsheid toe 1 maart 2017 bewerkt door Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 En natuurlijk ook veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Moguh, allemaal. Eerste nacht zonder oxa, wat een ellendige dromen. Maar we zijn er weer. Nu eerst een sloot koffie. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden