Spring naar bijdragen

Woensdag 1 Maart


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen. 

Sterkte Nadia, niet leuk dit!

En Smart gaat even een weekje offline, goede beslissing en mediteer ze! Even wat forumrust voor jou is misschien wel fijn, ik hoop dat het je wat extra rust geeft!

Wel weer terug komen, he :heart:

Hierna een vakantie maar weer eens aan het werk. Gisteren met collega's dagje Texel, werk voorbereiden. Wat een leuk eiland toch!

En vandaag cursussen, moet ook. Hup in de benen dus. Oh, het begint ook weer  te regenen, zucht. 

Naja, eerst maar eens koffie en dan richting badkamer....

Lars en Spirit, gefeliciteerd! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha frummers, goedemorgen. Vandaag weer dag mijn traject aangaan. Maak ik me alweer druk om. Geen zin. Ga even mediteren als het huis leeg is zo. Hoop dat het droog blijft, want traject neemt me mee op buitensport. Goede dag allemaal.

@Lieselotje ik heb de dagdraad nog niet vaak geopend, maar het stemde mij heel plechtig.Gefeliciteerd zou ik bijna willen zeggen

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kofffieeeeee. 
vollekoffiekan1.jpgtheepot2.jpgcola1.jpg
... en thee natuurlijk. 
Goedemorgen frummers. 
Het is droog, gisterochtend weer doornat geregend.. maar nu is het droog 
en lijkt er een zonnetje door te gaan breken, mooi zo op de eerste maart. 
Eerst maar even een bakje en teruglezen... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las Kohtjes bericht over de kalender en realiseerde me dat ik daar ook al een poos niet op gekeken had..... 
De verjaardagen zien we dus ook al niet meer automatisch staan. :angry:
Marq, Emmaroos en Fotograaf waren jarig de afgelopen dagen.... 
De laatste twee zijn al een poosje hier niet meer geweest, zou leuk zijn nog eens iets van ze te horen.... 
Maar alsnog gefeliciteerd luitjes...
Een klein achterafslingertje dan nog maar. 
Hoku multi kleuren-l.jpgHoku multi kleuren-l.jpgHoku multi kleuren-l.jpgHoku multi kleuren-l.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen doorzetters,:D

Ga vandaag niet werken. Heb last van m´n rug, dus lekker rustig aan doen. Ik heb thuiszorg gekregen en die is gisteren geweest. Wat een luxe hé. Ik heb zoveel hulp aangeboden gekregen, en heb sommige dingen moeten weigeren gewoon omdat ik nog een hele hoop zelf kan. Maar gratis taxivervoer is een van de dingen waar ik heeeeeel blij mee ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika dat voelt inderdaad best plechtig om je naam bovenaan te zien staan :)

Bedankt voor de felicitaties ook, haha!

@Suikertje, lijkt me een goed idee om te proberen je ritme met een uurtje te verschuiven maar wat goed voor je voelt. Ik kan altijd moeilijk in slaap vallen dus ben jaloers op de mensen die vroeg moe zijn terwijl ik de slaap wel nodig heb. 

@MarQ wat ga je lekker!!! 

@Nadia, vandaag ga je er weer voor en mag je de hele dag verdrietig zijn, morgen ook nog en overmorgen ook zeker nog. Neem je tijd! 

@Yvonne het is een Capri-Sun Fruity Water geworden, voor diegene die in het zuiden wonen, gratis bij de Jan Linders :P

@Bol, beterschap

Voor de rest goedemorgen allemaal en sorry als ik iemand ben vergeten te citeren! 

bewerkt door Lieselotje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Vandaag is een bijzondere dag:

* De lentemaand is begonnen

* Het is de eerste dag van de 40-dagentijd, voor veel mensen een tijd van soberheid, bezinning, een soort voorjaarsschoonmaak voor lichaam en geest

* Het begin van IkPas, een maand waarin veel mensen , ook niet probleemdrinkers, afzien van alcohol.

 

We zijn dus met velen deze maand. Ik wens ons allemaal veel   Kracht en Wijsheid toe :rose:    

 

 

bewerkt door Kore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...