Spring naar bijdragen

Zondag 26 februari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Bedankt voor die hele fles cola voor mij alleen Yvonne ;) Gefeliciteerd Marq! Veel plezier Kohtje. Succes met het masseren Bolletje. Hoop dat de film leuk wordt Lika.

Zijn er nog andere leuke plannen voor vandaag? Eh.. De resterende uren van deze dag?

Las over de vriendin van je dochter Fleurtje, 'n bloempje voor hen beiden :rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Aicha, maar ik ben gewoon vergeten in te vullen dat ik n vrouw ben. Zal ik alsnog doen als ik ooit weer kan vinden waar ik dat moet doen.

Goed idee dat eigen bedrijfje.. Wel lekker rustig met de telefoon 's nachts :) Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Ik niet dus ik moet het van jullie hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb t gevonden Bob :) Jij mag vast ook n hapje zoetigheid van Aicha.

Ik heb geen hondje om mee te wandelen, anders zou ik het ook wel weten. Is ook n goede afleiding van drinken en het maakt blije stofjes aan. Ik werk teveel voor n hond. En ze hebben veeeeel aandacht nodig. Ik heb mijn handen vol aan mijn katers. En Socrates de rode kater wil nog wel eens mee wandelen door de buurt. Hmmm..misschien kan ik dat zo wel n's gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat grappig, ik heb ook veel katten gehad en die liepen ook allemaal een rondje mee.
Er waren zelfs twee zusjes die me elke dag van en naar het werk brachten.
Uiteindelijk heeft dat wel hun leven gekost omdat ze 2 keer per dag een hele drukke straat over moesten. :(
Maar ik mis ze nog steeds.
Oeps ik geloof dat mijn tosti aan het aanbranden is. :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach wat ben ik blij dat er hier geen drukke weg vlakbij is. Poes kan veilig door de buurt darren en muizen vangen.
Zo akelig om een kat onverwacht door zoiets kwijt te moeten raken. :( 
Ooit werd een poes van mij, in de veilige achtertuin achter de flat doodgebeten door een amerikaanse bullterrier.
Wat was dat afschuwelijk zeg! Die kwam door een gat in het hekwerk. Sindsdien haat ik dat soort honden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal!

Nog bedankt voor de fijne en open reacties van gisteren. Iets wat ik heel goed kan is iets kapot denken, daarmee maak ik het mezelf makkelijk om weer te falen en dus niet te doen wat ik wil. Maakt niet uit hoe ik mezelf ga noemen dat zie ik uiteindelijk wel, (wellicht muts, koosnaampje van een vriend) wat ik nu wil is mezelf een nieuwe levenshouding aanmeten zonder drank afhankelijkheid. En over mijn grens van 9 maanden heen te komen. Dat gaat me niet lukken als ik het groter maak dan het is en er meer bij haal dan nodig is. Gewoon simpel houden dus, elke ochtend beslissen vandaag drinken we niet en zo de dagen aan 1 rijgen tot ik plots mijn doel gehaald heb. Dat beslissen zal nog niet het moeilijkste zijn, denk wel het klein blijven houden ben nu eenmaal een sensatie zoeker en een ongeduldige. ;)

Wat ik ook moeilijk vind, is dat ik het roken eigenlijk ook kei beu ben en daar mee zou willen stoppen. Maar 2 verslavingen in 1x aanpakken riekt weer naar falen dus mag ik dat niet van mezelf. Moet eerst lekker in het stoppen met drinken zitten voordat ik de lat van mezelf weer wat hoger mag leggen. Lastig dat geduld op te brengen. Maar zal er wel bij horen.

Fijne dag nog allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rot ja om zo je katten af te moeten geven.

Ik woon ook langs een drukke weg en heb al heel vaak met mijn handen in het haar gestaan omdat ik dacht dat ik nu getuigen zou zijn van de aanrijding van mijn kat. Toch ging het tot nu toe gelukkig goed. Wilde ze eerst ook niet los laten lopen om daarom, maar echt heel blij werden ze niet van altijd maar opgesloten zijn in een mega kattenren. Het gras blijft achter dat gaas toch altijd groener. Dus dan heb ik liever dat ze gelukkig zijn en misschien niet zo oud worden dan ze te veroordelen tot eeuwige gevangenschap. Was niet makkelijk maar voelt wel beter. Hoop wel dat als het eens moet gebeuren ze ook meteen dood zijn, want mijn katten pijn zien hebben vind ik helemaal niks. En zo niet, dat ik thuis ben wanneer het gebeurt zodat ik meteen naar de dierenarts kan gaan. En dat heb ik in de hand door ze zoveel mogelijk los te laten als ik thuis ben, ook al ontsnapt er wel eens eentje als ik naar mijn werk moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Spud. Idd gewoon simpel houden. Op naar 9 maanden. Gelukkig voor jou heb je niet veel afkick verschijnselen. Ik vond het besef dat naar maanden naar boven kwam ook lastiger dan de eerste maanden. Het besef dat er heel wat op te bouwen viel. Dat dit de werkelijke klus is en niet het stoppen. En over sterke drank en wijn en bier. Uiteindelijk is er geen verschil in het aantal gedronken eenheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...