Antoinnette Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Goedemorgen Dag is voor mij begonnen, wens iedereen goede dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Goedemorgen Suikertje en alle "laatkomers" Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Moguuuhhhh......... als eerst een droge afmelding voor gisteren en als 2e het dagpact Dagpact: Rosa MarQ 26 februari 2017 bewerkt door MarQ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Goedemorgen iedereen, Vol, al in de auto? om de onrust te bestrijden ga ik zo naar de film. Jackie of Paterson. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Goedemorgen frummers. Goeie genade, ik heb echt een gat in de dag geslapen... En gedroooooooomd...... pffffff. In ieder geval staan koffie en thee staat klaar inmiddels. Vol op vakantie? Leuk, waar ga je naar toe? Nou, eerst maar even een bakje thee om nog wat verder wakker te worden. En wat is het een triest guur weer weer..... Doet me er aan denken dat ik Toine al een poosje niet gezien heb? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Good murninkjes dear people Vandaag komen ze, als het goed is, mijn hometrainer in elkaar zetten. Ik heb er geen zin in. Vroeger had ik hem al staan, maar nu heb ik het aan een vriendin gevraagd. Dat zal haar wel lukken. Die haalt motors uit elkaar en zet ze weer in elkaar In ruil zal ik de rug haar vrouw flink masseren, doe ik toch wat terug. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Goede morgen. Dagpact: Rosa MarQ Kohtje Zo lekker naar het Noordzeestrand met de hondjes. Er zijn hier mensen die zo vanuit hun voordeur het strand oplopen. Voor ons is naar het strand rijden op zich al een dagje uit.. en dan nog lopen met die beesies. En dan nog weer terug. Koffie en broodjes mee. Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Pas dan maar op, Bolletje.. met zo'n vriendin heb je kans dat je straks met je hometrainer langs het tankstation moet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Hahahahahaha Veel plezier vandaag kerel. En een knuffel voor de hondjes. 26 februari 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Een hele goede morgen allemaal, Hier slecht geslapen Gebeurt niet vaak, maar goed , kan rustig aan doen vandaag Straks met zoon en zijn familie lekker lunchen Half uurtje fietsen,maar niet erg, want is gelukkig droog Ga je nu elke dag "droog " fietsen Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Heerlijk dagje strand joh ! Wij vertrekken morgenochtend pas, midweek met familie is lang genoeg Vandaag dag zonder verplichtingen, wel om 14uur naar de optocht hier in het dorp. Ik denk dat ik ga puzzelen, of bouwpakketet van abmu-helicopter afmaken., Verder..gister hardloopschoenen gekocht, vanaf deze week beginnen met hardlopen. Doel; Maastrichts mooiste (5km maar hoor) op 11juni. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Sportief hoor Vol ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Een mooie en droge zondag gewenst allen. Afgezien van een uurtje hardlopen, hier niks op het programma afgezien van lekker een boekje lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 het is op zich niet zo heel spannend maar het is vandaag mijn verjaardag (48) en er zijn er niet zo heel veel van die ik niet droog heb gevierd en vandaag is er wel weer eentje ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 MarQ, van harte gefeliciteerd, De jeugd heeft de toekomst. Jé wat voel ik me oud. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Van harte gefeliciteerd MarQ, heb je nog speciale plannen voor deze dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 16 minuten geleden zei Suikertje: heb je nog speciale plannen voor deze dag? nee hoor , gewoon een chill zondag van zien te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) 26 februari 2017 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Goedemorgen allen Een prachtige dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Goeiemorgen! MarQ van harte gefeliciteerd; mooie leeftijd. Na 50 wordt alles anders... Beetje druilerig hier, maar ik had begrepen dat het droog zou worden? Lijkt me wel fijner.. Straks R op de trein zetten. En daarna het e.e.a. eens laten bezinken. In elk geval was het leuk! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Zo ik zag dat MarQ jarig was dus snel eerst een felicitatie: Van harte gefeliciteerd joh !!! Verder een hele goedemorgen frummers. Ik meld me droog voor het dagpact van gisteren en zet me er vandaag weer bij. Goedemorgen. Dagpact: Rosa MarQ Kohtje Artax Aicha 26 februari 2017 bewerkt door Aicha xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Zo even snel een taart gebakken voor MarQ en eet smakelijk dames en heren. MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 25 minuten geleden zei Aicha: Goedemorgen. Dagpact: Rosa MarQ Kohtje Artax Aicha Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Dagpact: Rosa MarQ Kohtje Artax Aicha Reacher Uitslapen lukt wel. Eigenlijk zou ik iedere dag pas om 1 uur moeten beginnen met werken, dan zou ik nog wel slaap krijgen Iemand n nachtwaak positie beschikbaar voor een secretaresse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden