brazer Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Brazer. iets met Braz Kohtje en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei brazer: Brazer. iets met Braz Braz of Bras is Bretons voor 'Groot'. Bras, Brazer, Brazst.. Groot, Groter, Grootst... haha. Er is dus nog een mogelijkheid tot groeien. 11 mei 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Ik ben geen Romeinse keizer of zoiets. Ik stamel ook niet , ben niet kreupel. Oei vind ik wel overeenkomsten? Ik vergeek me wel met hem. Pesterijen en andere dingen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 @Claudius wat ik altijd briljant vond aan keizer Claudius, was dat zijn naaste familie hem voor achterlijk versleet, door zijn gebreken (kreupel en stotterend), terwijl de jongen een gigantische intelligentie verborgen wist te houden. En misschien wel daardoor een paar heel goede dingen voor elkaar heeft gekregen. Verborgen gehouden talenten, zeg maar. Tijd voor jou om die open te vouwen? nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 @Quinn Ik was altijd het kleine domme broertje. Moeilijk om vrienden te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Dat bedoel ik @Claudius dat broertje ben je niet meer. Of in elk geval ben je meer dan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Door al het avatar-gepraat de laatste dagen had ik ineens zin om de mijne aan te passen: Japanse karakters chado of cha no yu...de ‘weg van de thee’ is mijn nieuwe profielfoto. De achtergrond foto bij mijn profiel is een weggetje in een Japanse tuin...my winding road... Musashi heeft binnen de Japanse gevechtsport (martial arts) zijn eigen vorm en filosofie ontwikkeld...ieder bewandelt zijn eigen pad...als een krijger... Artemis, Reacher, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Mooi @Musashi ik zag het al toen je bij mij postte. Ik zie het voor me. Ik heb aan Tai Chi gedaan, omhels de tijger en keer terug naar de berg. De weg van de thee, ik heb ook heel veel pakjes thee gekocht, Yogi Tea, zoveel smaken. een mooie thee dag gewenst , zo wandelen we ons eigen pad Reacher en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Die van mij lijkt me niet zo moeilijk. Ben gek op Kuifje, Haddock was mijn held. En hij luste ze nogal...... Artemis, Quinn, nancy en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ik wilde dat ik de titel van dit draadje kon aanpassen want naast de uitleg van de forumnamen zijn de verhalen achter de avatars ook interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Reacher, ik was jou gisteren aan het lezen en bewoog het scherm omhoog tijdens het lezen. Het hoofd van jouw katje was net buiten beeld en wat er over bleef ; een prachtig kroontje. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 8 minuten geleden zei knakker: Ik vind jouw avatar ook erg mooi @Reacher. Hoe ben je daaraan gekomen? Ik moest echt even nadenken over hoe ik daar ook alweer aan kwam. Duh! Van een gewaardeerde Equus Asinus gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 6 minuten geleden zei lady jane: Reacher, ik was jou gisteren aan het lezen en bewoog het scherm omhoog tijdens het lezen. Het hoofd van jouw katje was net buiten beeld en wat er over bleef ; een prachtig kroontje. Cherry on top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 1 uur geleden zei Reacher: Ik wilde dat ik de titel van dit draadje kon aanpassen want naast de uitleg van de forumnamen zijn de verhalen achter de avatars ook interessant. Gewoon effe inloggen als Gast, toch? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Wat willuh die gastuh? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 De naam kobalt komt van het woord kobold, een ondergrondse kwelgeest, voor mij alcohol . En het ook nog eens mijn lievelings kleur Reacher en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Jannigje is de naam van mijn beppe, de moeder van mijn vader. Ik heb haar nooit gekend, maar volgens mijn vader was zij een warme, (op de achtergrond) behulpzame en wijze vrouw. Lieke7777, Quinn, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 De naam past goed bij je @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Goh, vind je? Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Ja, dat vind ik. Alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 En zij bewaarde die woorden in haar hart. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 beppe Jannigje, mooi jouw beppe in jouw hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden