Reacher Geplaatst 30 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Ik loop er wel de hele tijd aan te denken. Het zijn van die triggers die je niet aan ziet komen… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 heb je wel duidelijk een grens hierin @Reacher? als drinker vond ik die zelden, als partner van lijkt het me nog moeilijker om die aan te geven. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Een partner die veel drinkt kan ook aversie voor drank opwekken. Misschien maakt dat het juist wat makkelijker. Maar niet prettiger. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 10 uur geleden zei lady jane: heb je wel duidelijk een grens hierin @Reacher? als drinker vond ik die zelden, als partner van lijkt het me nog moeilijker om die aan te geven. Ik heb aangegeven dat ik die neerwaartse spiraal (dat hij steeds meer gaat drinken) niet trek. Hij weet wel dat hij een alcoholist is maar dat hij steeds meer ging drinken dat wilde hij liever niet onder ogen zien. Dus dat is mijn grens. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 3 uur geleden zei Lonster: Een partner die veel drinkt kan ook aversie voor drank opwekken. Misschien maakt dat het juist wat makkelijker. Maar niet prettiger. Het doet eigenlijk beiden. Soms triggert het, vaak staat het wat tegen. En nog het allerVlaamst merk ik het niet eens meer Maar ik ben het contact met hem aan het kwijtraken. We lachen niet meer om dezelfde dingen, hij is ‘s morgens suf, hij wordt steeds vergeetachtiger. Kijkt alleen nog maar uit naar de avond. Enfin, we kennen het zelf allemaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 49 minuten geleden zei Reacher: Enfin, we kennen het zelf allemaal. kennen en ontkennen, denk ik. Ligt maar net aan het stadium waar je in zit. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Wat moeilijk Reacher. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Het doet me denken aan het verhaal van een vriendin. Die kwam na het werk thuis, om een beschonken vriend aan te treffen. Hij was altijd eerder thuis dan zij en dronk dan een paar bier. Hij had een eigen huis, en mijn vriendin heeft na een paar weken gezegd dat hij maar thuis moest gaan drinken. Ik vind jouw grens niet zo duidelijk Reacher. Je wilt niet dat hij meer gaat drinken. Maar wat is dan genoeg? Disclaimer: misschien is dat voor jullie wel duidelijk genoeg, ik baseer me enkel op wat woorden en associaties hier. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Hoi @Reacher dank je voor je mooie plaatje op het jaarpact. voor jou heb ik alleen een hartje, veel liefs Artemis Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Hoe gaat het @Reacher? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Sterkte reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Hey wat leuk, visite! ik zie het nu pas! Fijn dat je hier weer schrijft @Colibri dan leunen we op elkaar. @Artax Hoi @Berkje. Welkom hier en dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 als je nog wat tijd over hebt om te knutselen♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Hi Reacher, Wilde laten weten dat ik je berichten gelezen heb. Door de jaren heen...respect voor jou hou maar vast aan de goede dingen. Komt Reacher van de boeken van Lee Child? Vond ze erg goed Take Care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Jazeker van de boeken van Lee Child. Het lijkt mij heerlijk om zo zonder angst te leven. Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Zonder angst geen moed. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 4 minuten geleden zei Quinn: Zonder angst geen moed. Ik vind je lief! KleffeReacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Reputatie! :O Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Zouden jullie nu in het echte leven ook bij elkaar passen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 1 minuut geleden zei niks: Zouden jullie nu in het echte leven ook bij elkaar passen? Maar sweetie, hoezo is dit niet het echte leven? lady jane en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden