Quinn Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 En alweer een dag, goedemorgen. Ik geef het vandaag de volle dertig procent en duim dat het snel avond is. Groepsgesprekken, ga er nooit aan wennen, denk ik. Dagpact: Quinn Trouwens, heeft iemand Momentum onlangs nog gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Ha Quinn. Succes! Geen Momentum gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Goodmorning everyone ^^ mooie dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Quinn Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Ha Etty, ik vond de film één van de mooiste die ik ooit heb gezien. Prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Goedemorgen Geen goede start van deze dag helaas. Probeer er toch maar iets van te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Goedemorgen Heerlijke dag thuis vandaag. En morgen ook! Ik ga er maar eens van genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Goedemorgen, Nog steeds ziek, veel slapen en lichte ergernis daar over. Vorige maand ook al een paar dagen ziek geweest. Om 7 uur uit bed gerold in de overtuiging straks weer ergens in slaap te vallen. Volgens mij had Momentum zich na een Xtijd droog te zijn afgemeld hier. En ja, ik mis die vaste rituelen, namen op de ochtend ook .... ik kijk ook immer of Yvonne het "warm en licht" maakt Het is hier een witte wereld. Hier geeft dat een wat afgesloten gevoel. Geeft niet. Het zij zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Goedemorgen frummers. En ja hoor, ik ben er Smart. Compleet met koffie, thee, lekker warme kamer en gezellige lampjes aan. buiten is het koud, op de daken, auto's en het gras ligt een piepklein laagje sneeuw. En ik ben snip- maar dan ook supersnipverkouden Maar als het bij verkoudheid blijft en het geen echte zware griep wordt zal ik niet klagen. Geen koorts, niet te ziek om uit bed te komen... dan is het oké... Eerst maar een bakje thee en het krantje even. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Jaa, als je het over het duveltje hebt.... Hier ook geen griep geloof ik, maar bij die verkoudheid hoort wel dat algehele verstopte gevoel met koppijn en doofheid. Ga je dan wel werken Yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 goedemorgen, Dagpact:QuinnNadia kohtje BOOOOEEEEEEEEEEERRRRRRR........ sorry. ik word zo raar luchtig van m'n pilletjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 AD is de afkorting voor antidepressiva Pelle.... Ik hoef vandaag overdag niet de deur uit Smart, vanavond wel even. Morgenochtend moet ik wel de hele ochtend weg. Maar moet hier in huis even flink aan de slag vandaag. En vanaf morgenavond een logeetje, dus gewoon doordenderen maar Zo blij dat er neusspray is (spoelen met zout water helpt nu even niet) en af en toe een pilletje... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Een hele goede morgen allemaal, Hier , buiten koud, mistig, motregen? Dat van die motregen weet ik niet zeker, want ben nog niet buiten geweest Moet ik zo wel, want ga naar yoga op de fiets natuurlijk, yogamat en handdoek achterop in de fietstas Daarna meteen door naar vriendin, lekker koffie drinken. Nu kan het, over een poosje waarschijnlijk weer weinig tijd Yvonne en Smart, Beterschap met jullie verkoudheid Vol en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Oh straks vanaf elf uur gaat het forum even op zero! Tussen 11 en 13 uur even pauze mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 De beste uitvinding ooit die neusspray Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 BOOOOEEEEEEEEEEERRRRRRR........ sorry. ik word zo raar luchtig van m'n pilletjes.... Snif snif, mmm het ruikt hier naar rotte eieren Kon. Alles Goed met je? Goeie morgen mensen. Sterkte met het ziek zijn Von en Smart. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Oh straks vanaf elf uur gaat het forum even op zero! Tussen 11 en 13 uur even pauze mensen! Oh ja, goed dat je het zegt smart, Was ik bijna vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 En niet zo boeren he Koh, en Bol Geef anders die boer maar een stoel Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Maar goed, Ben weg Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 bolletje, dat ben ik niet. dan was mijn vrouw al wel eerder naar haar werk gegaan. totaal geurloos, de hemel zij dank. wel wat misselijk. en lichte koorts. zal dus ook wel wat onder de leden hebben. vanmiddag weer vaste 'gezelschapmiddag' bij schoonzusje die na een hersenbloeding vrijwel hulpeloos thuiszit. ze voelt zich niet hopeloos over het algemeen.. we kunnen niet echt praten, samen, maar met hulp van handen en voeten, in haar geval één hand en een 'halve' voet en een tablet (zo'n apparaat, niet een pil) slaagt ze er in me een hoop duidelijk te maken. we hebben meer, leuker en intensiever contact dan vroeger.. ze was altijd een beetje een stille. ik laat dan ook altijd de honden uit terwijl zij een broodje eet. tegen vieren komt m'n broer dan thuis en ga ik weer naar m'n eigen hondjes. da's nu al een jaar mijn 'vaste' woensdagmiddaginvulling. ik ben dankbaar dat ik deze kleine familiebijdrage kan leveren... tien jaar geleden was dit voor mij niet mogelijk geweest omdat ik totaal onbetrouwbaar was wat betreft 'beschikbaarheid'.. Sis en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WinvanWijn Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Goedemorgen, katervrij wakker geworden, dat is een instant-beloning, heerlijk. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Jakkes, alles is weer veranderd Moest me zelfs opnieuw aanmelden Houdt ook niet van veranderingen, het werkte toch prima ?! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Is even wennen ja ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Wat is dit nu? Moet ik elke keer gaan rekenen als ik wil weten wanneer een bericht is geplaatst? ik ben slecht in rekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden