fleurtje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 (bewerkt) Bor, waar zijn mijn koeken? Vlokje . Hoop dat alles goed met je gaat. Dat je veel steun vindt in je omgeving. Hoop je hier toch nog een keertje te lezen. 5 februari 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Raps is haar eigen R smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Staat jouw broccolibrood al op de receptendraad Fleur? Zo langzaam maar zeker word ik erg nieuwsgierig! Iets met kaas erbij?? I hope so... Date.... ja gaaf hoor! Een erg zachtaardig iemand. Op Koh en Lars na ken ik ze niet..... R vroeg me nog of hij zich gisteren had gedragen en toen heb ik maar geantwoord dat ik op pagina 3 van mijn analyse bezig ben. Zo doen we dat een beetje... dus het blijft wel een wat aftastende situatie hoewel hij daags ervoor me al ten huwelijk vroeg, de grappenmaker! (gelukkig dat ik tussen de regels kan doorlezen) Nou, ik ga maar es pap eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Klinkt leuk Smart! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemiddag Ijsbeelden in Amsterdam? Heb ik gemist. Zou ik heen kunnen gaan, doe ik niet, geen energie voor. Kan mezelf niet motiveren om te gaan of iets te doen. Daar baal ik van, helpt niet. Ik heb mezelf nog niet eens de douche in gekregen, nu toch echt maar doen. Dan maar verder zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 't is trouwens heerenveen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Nee hoor, Heerenveen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 gelijk. nog steeds wat moeite met hoofdletters typen. even oefenen met Heerenveen. Heerenveen. Heerenveen. ik kan het wel, is gedeeltelijk gewoonte geworden, gedeeltelijk gemakzucht, dat typen met alleen linkerhand. rechter hangt nog in een sling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Film ballerina was leuk. Dochter en rest van de zaal hielden het droog. Ik niet.... ( tranen) Vol en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 4e stopdag nu en nu voor het eerst weer een craving momentje en daar baal ik van, heb dan wel nix in huis maar dat zegt niets en dat weten we allemaal, zal het even uit moeten zingen en weet wel dat het goed komt want is niet de eerste keer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Iets eten MarQ? Uitzitten ja. Sterkte. Goed dat je je meldt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 marq, als je je voor de geest haalt waarom je ook al weer gestopt bent wordt dat uitzingen misschien geen lied met eindeloos veel coupletten maar een kwestie van laalalalaa.. la..... lala.. la... ?..lala...???....??????????????????.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 La la land, nu in uw bioscoop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Welterusten Hopelijk weer een nacht goed slapen, morgen dan weer wat fitter aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Geslaagde afmelding van mij. Welterusten allen! Ik haast me naar bed want de auto moet heel vroeg bij de garage zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Deze dag ook weer zo goed als voorbij. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlokje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Fleurtje het gaat goed met mij. Lief dat je het vraagt. Moet wennen aan de palliatieve zorg, terwijl ik nog wil vechten. Ze zijn zo dichtbij om kanker een chronische ziekte te maken en niet meer dodelijk en daar geloof ik in. Ik drink niet maar heb wel Oxycodon en Fentanyl dus ben best van de wereld soms. Maar he? Volgend jaar om deze tijd leef ik ook nog hoor. nancy en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 vlokje, heel veel sterkte en goede hoop en moed. natuurlijk hoop ik met je mee. ze maken inderdaad grote sprongen. oxycodon, blij dat het er is maar raar spul... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Oh verschrikkelijk Sterkte Vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Ik drink niet maar heb wel Oxycodon en Fentanyl dus ben best van de wereld soms. Maar he? Volgend jaar om deze tijd leef ik ook nog hoor. Das je geraaie ook. Ik kom je gewoon terug halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden