Singbluesilver Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Goedemorgen allemaal. Hier al vroeg actie. Halve dag sporthal. Tot later! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Mogge succes sbs. Niet best geslapen maar volgens mij wordt het een mooie dag. Precies 7 weken vandaag. Dagpact stekker smart, Sis, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Goedemorgen allemaal. Gefeliciteerd met je 7 weken, Stekker! Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Gelukkig hoef ik alleen maar te kijken Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Goedemorgen frummers. Zaterdag alweer..... Eerst maar een lekker bakje thee. En voor de liefhebbers uiteraard koffie. Kom maar op met die dag. Stekker, hartstikke goed die 7 weken . Sing, fijne ochtend daar. Stekker en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Goedemorgen, Dagpact Stekker Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Een hele goede morgen allemaal,  Beddengoed zit al in de wasmachine Funest voor mijn rug, zo'n zwaar bed verschonen, maar ja, kan toch niet weken in hetzelfde bed blijven stinken he   Ondanks slechtere berichten (zou toch zwaar bewolkt worden ?), zie ik her weer een blauwe lucht ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Stekker; Gefeliciteerd met je 7 weken ! Goed van je joh  Yvonne, Dank weer voor je heerlijke koffie en thee  Lars, Lekker uitgeslapen dus (Hoop ik dan toch voor je he ) Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Hoe gaat het ZZB ? Nog steeds (weer) droog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Stekker, gefeliciteerd! Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Goedemorgen. is niet niets Stekker. Goed hoor en wat ben je goed bezig. WoW! Druk dagje voor de boeg, maar helemaal ok. Liefs! Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Ook goedemorgen Nadia, Rapi, Zbb, Lars. Rapi, ik vond het verschonen van het bed ook altijd een hele klus, heb onlangs het grote dekbed vervangen door twee eenpersoons dekbedden en dat scheelt al een hele hoop.  Ik zit gewoon al een hele poos te peinzen over de berichtjes van Vlokje gisteren. Zo jammer dat er weer zo getrapt moet worden. En zo onterecht ook..... ..... had nu heel veel willen zeggen maar laat het hier maar bij. En ik wens Vlokje oprecht sterkte de komende tijd. Hoop dat zij haar bitterheid naar de ander opzij kan zetten.   rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Jij ook een fijne dag Lika, en ja, ik moet ook aan de slag... Luitjes, maak er een mooie dag van hoor. Dag dag... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 (bewerkt) goedemorgen,  DagpactStekkerNadia Lars zbb kohtje     nog steeds aan het worstelen om wakker -der- te worden. denk aan een aankomend griepje of zo. in elk geval ff geen koffie nu, yvonne. wel bedankt voor het zetten...  vlokje?? ziekte en medicatie en niet te vergeten drank kunnen rare dingen doen met de allerliefste mensen. 21 januari 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 goeiemorgen. Â DagpactStekkerNadia Lars zbb kohtje jowan Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Mogguh! Â Sis, Lika, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 goeiemorgen. Â Dagpact Stekker Nadia Lars zbb kohtje jowan smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Hallo, maandag pas begonnen maar al zo blij dat ik niet gedronken heb. Heerlijk geslapen, geen hoofdpijn, niet misselijk, een opgeruimd huis/keuken. Dit voelt fijn. Op naar een nieuwe alcoholvrije dag! Succes allemaal! Jannigje, Lika, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Hallo hallo! Â Een rustige ochtend hier geloof ik? Â Ik was rond negenen wakker; veel te vroeg, maar het zij zo. Boel te doen vandaag, in de sfeer van... wat verdergaande opruim- en schoonmaakacties. Klinkt mooi he? Â beter ware het om later vandaag te melden of het al dan niet een productieve dag was..... Â nou, maak er iets goeds van vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Een late goedemorgen! De boodschappen zijn binnen. Het zonnetje schijnt. Ik lees weer mooie berichten hier. Of je nu lang of korter of kort droog staat, of tot de kleine groep minderaars behoort, hou het droog vandaag of hou je aan je voornemens. Voor mij is het "vandaag drink ik niet" en "vandaag neem ik de eerste niet", want "drank voegt niets toe". Heb een goede dag, beste mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Dagpact StekkerNadia Lars zbb kohtje jowan smart leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Goedemorgen! Gefeliciteerd stekker! Goe bezig! Ik vond vlokje niet perse trappen. Ik vond wat ze schreef voor een deel herkenbaar. Ik kan alleen maar hopen dat ze terug komt. Dit zijn juist de momenten dat je niet alleen zou mogen ervaren. Ook al kan eeen forum niet perse veel bijdragen. Er wordt veel geinsinueerd. Drank...medicatie... Ik vind t moeilijk te lezen. Ik krijg daarbij t gevoel dat wat vlokje voelt geminimaliseerd wordt. Dat is niet aardig. Want ten eerste weet je niet of t zo is en ten tweede zou dat des te meer reden zijn om er aandacht voor te hebben. Ik krijg niet perse uitgelegd hoe ik t voel. Soit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 T werkt op mijn systeem dus ik ga rommelen...stelletje kaaskroketten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Nee ik heb niet gedronken..ik kan ni deftig typen op de gsm. Voor t geval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 ik heb maar een klein denkraam. - met dank aan marten toonder- ik wil vlokje niet minimaliseren, ik probeer mezelf te minimaliseren als zijnde machteloos en wetenloos. insinueren... ach nee. poging tot begrip. meer is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden