Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 januari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

En om op je vraag terug te komen Lars. Ik weet niet of ze van schrijven houdt. Maar misschien dan een gebonden gelinieerd boek/schrift met mooie kaft (bv bij een wereld winkel oid) die ze kan gebruiken als soort dagboek voor daar. En dan natuurlijk met een persoonlijk voorwoord van jou erin.

Zomaar een idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Ik ging gisteren hardop lachend slapen vanwege de konijnenvraag van Vol en het antwoord van Lars. Schiet nu weer in de lach. Hoop wel dat het goed gaat met de beestjes Vol.misschien moeten die konijnen naar Schiphol?

Fijne dag allemaal. Hier een zware voor de boeg. Tweede deel intake.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen.

 

Ik wens iedereen een goede dag. Een droge dag, zo droog als je wilt.

Vandaag werk ik, in ieder geval een paar uur. Normaal gesproken ben ik vrij op vrijdag (leeftijd hè), maar er lopen wat zaken stroef en veel tijd is er niet. Voorheen zou ik nu helemaal opgefokt zijn, tegenwoordig ga ik dit erg rustig in. Niet drinken speelt daar een grote rol in.

 

Lika sterkte met je zware dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Gister niet meer op dagpact geweest maar wel droog. Bij de boerderij werken was redelijk. Miste wat structuur. Erg rommelig. Maar goed even laten bezinken.. verder beetje te veel zelfmedelijden gehad. Man lief wist dat ik zenuwachtig was. Is het blijkbaar helemaal vergeten. Hij kwam gisteravond uur of negrn thuis en ik had net de kinderen op bed. Hij vroeg er niet naar en ik was te moe om het te vertellen. Eenzaam kan je je dan voelen in je huwelijk. Normaal zou ik zoiets niet gedaan hebben maar gelijk erboven op en het gezegd hebben maar gister was ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.

Vervelend gedroomd, word je ook zo vervelend wakker. 

Maar gelukkig is het al licht, lijkt het er op dat het weer een mooie dag wordt

en staan koffie en thee al klaar. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
 
Lars, mijn kinderen zijn allebei voor langer tijd naar het buitenland geweest. 
Ik heb ze indertijd een Christoffeltje gegeven: een zilveren hangertje met de beschermheilige van de reizigers er op. 
Die hangertjes kun je bij de juwelier kopen, wel een paar dagen van te voren want niet iedere juwelier heeft ze op voorraad.
(Hoewel, jij zit in het zuiden van het land geloof ik hè? ) Die dingen zijn niet zo heel duur, rond een tientje geloof ik, en staan een 
beetje symbool voor het idee dat je de ontvanger een veilige reis toewenst (en in gedachten bij ze bent. ). De ontvanger zou hem gedurende de reis constant bij zich moeten hebben, zichtbaar of onzichtbaar. 
Je kunt er eventueel ook nog een kettinkje bij geven waar het aan gehangen kan worden (kan net zo duur als jij maar wilt). 
Ik vond het zelf een leuk symbolisch cadeautje, de kinderen ook.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je wel hoor Stekker, vind jouw reactie ook heel begrijpelijk. 

Kan me ook wel in jouw man verplaatsen, het lijkt er op dat ook hij een heel lange dag achter de rug had. 

Hoop dat je het nu toch wel kunt realiseren en dat het 'scherpe' er af is voor je? 

Gewoon vanavond over praten hoor, zonder verwijten.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom maak je zoiets niet zelf lars? Je bent toch creatief?

Een houten doosje met boodschapjes van jezelf. Ik heb ooit zoiets gedaan voor een collega van me die wegging.

Hoeven ook niet allemaal zware teksten te zijn. Gewoon lieve leuke kriebeltjes.

Maar ik heb t verhaal ni helemaal gevolgd dus miss is t idee maar niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de opstekers! Ws was hij inderdaad ook moe, al kwam hij uit een gezellig etentje (gromm, sorry :blush: )

Je hebt gelijk Bob met het slachtofferrol van mijzelf en toch vind ik mannen lastig hoor Bob!

Bij mij was het denk even een druppel. In de groep van de NA de aansluiting vinden, zelf veranderen in gedrag m.b.t. alcohol en dagritmes.

Niet over gevoelens kunnen praten met man en het gevoel dat we ver van elkaar afstaan. Elke poging die ik doe lijkt te mislukken om wat dichter weer bij elkaar te komen

Dus ik durfde gisteravond er ook niet zoveel van te zeggen, bang voor meer spanning..

Dus mannen onder ons, wat moet ik nu. Afstand nemen? Mijn eigen gang gaan? Zeuren werkt niet, wordt erger van. Confronteren ook niet. Een hamer op zijn hoofd zou kunnen werken voor mezelf.  Of dus alleen maar zeggen joh jammer dat je het vergeten was.

Mannen ben echt benieuwd naar jullie denkwijze naar vrouwen, het is een raadsel voor mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stekker, hier het gevraagde mannenadvies van mijn kant (zonder de precieze achtergronddetails te kennen dus uiteraard onder voorbehoud):

1) vraag hoe zijn dag geweest is

2) vertel hoe jouw dag was

Vermijd verwijten, vermijd een klagerige toon. Als het even kan: voeg een kwinkslag toe.

Een verwijt dat hij gisteravond iets vergeten zou zijn lijkt mij niet aan te raden. Was jij ook niet vergeten naar zijn dag te vragen?

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...