Lika Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Lieve Stekker, dat is logisch natuurlijk, Fijn dat je er weer bent. En wie weet, wordt het gewoon een hele waardevolle en mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Mogge, Maar heel kort geslapen, 3 uurtjes denk ik. Als ik een afspraak in de ochtend maak slaap ik dus domweg amper de nacht ervoor, bar vervelend voor een slaperd als ik. Maar ik ga er toch maar heen. (wel overwogen om af te zeggen) Ik denk wel steeds: wat een geluk dat ik niet gedronken heb! Dat voelt toch als een groot verschil !! Pump: fijne vakantie! Wil iemand me op het pact zetten? Ga ik nu haasten. Tot later vandaag! Sita2, Lika, lidia en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Dagpact; Quinn Lars Leila Stekker Smart Rapilos smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Heb mezelf ook maar even op het dagpact gezet Niet dat ik het denk nodig te hebben, maar staat wel leuk, weer zo`n rijtje toch ?! Lika, smart en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 goedemorgen, Dagpact; Quinn Lars Leila Stekker Smart Rapilos kohtje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 niet nodig, niet nodig.... ? of ik nou met m'n goeie of verkeerde been uit bed stap, of ik nou in de dag geloof of niet, elke ochtend als ik m'n ogen opensla is het eerste wat ik met mezelf afspreek: 'wat er ook allemaal op je af gaat komen vandaag, je denkt er niet aan om je lam te willen gaan zuipen.. oké??' meestal is het directe antwoord: OKÉ!!!.. soms eerst een diepe, diepe zucht en dán okéeee...... maar afspraak is afspraak. tegenwoordig wél. in elk geval wat drinken betreft. Sita2, Singbluesilver en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 (bewerkt) Fijne vakantie Pump Goeie morgen kanjers. Ik denk dat de medicatie een beetje begint te werken terwijl het nog geen 14 dagen is. Alleen maar heel fijn. Ik ben vannacht niet hyperventilerend wakker geworden om 3 uur. Dus lekker door geslapen. Ik krijg weer wat hoop. Als ik nu het geluk heb dat de medicatie aan slaat en ik nooit meer last krijg van depressies dan word ik een heeeeel gelukkig mens. 19 januari 2017 bewerkt door bolletje Jannigje, Lika en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Gun het je zo Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 in m'n 'studententijd' (geen hoogdravende studie, hoor, beetje hobby professionaliseren..) had ik nauwelijks een cent om m'n bips te krabben. alles ging op aan relatief hoge huur en studiemateriaal. brinta was een hoofdbestanddeel van mijn dagelijkse maaltijden, sterker nog, soms dagen alléén maar brinta. en dan zelfs soms zonder zuivel, met water aangelengd en geen zoetigheid.... de enige manier om nog goedkoper te eten was lege dozen mee naar huis nemen en die oplossen..zelfde smaak. ik heb brinta, ondanks dat ik er geen voorkeur (meer) voor heb, hoog in het vaandel staan. jammer dat ik hier wat brintafobe mensen lees. Vasja en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 bolletje, vannacht en vanochtend heb je dus in the pocket... geniet er van en wordt maar heeeeel gelukkig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Dank je SBS Ik eet iedere dag een flink bord Brinta, ook omdat ik door die dip helemaal geen honger heb. Brinta glijdt er zo makkelijk in. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Natuurlijk , ga ik niet drinken vandaag Koh, Dat heb ik ook allang met mezelf afgesproken vandaag Daarom denk ik het dagpact eigenlijk niet nodig te hebben, omdat ik zo zeker weet dat het toch niet gaat gebeuren Bovendien, sta ik ook nog op het jaarpact En Brinta ? Heerlijk hoor, eet het heel regelmatig Met ongezoete amandelmelk, of sojamelk en banaan en havermout en zonnepitten, en weet ik wat ik er allemaal nog meer doorheen gooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Ik heb goede herinneringen aan brinta-ontbijt, hoor. Deed het vroeger vaak, en het was ook een traditie thuis. Maar tegenwoordig ontbijt ik met muesli en (magere) melk. Dat is ook zonder suiker lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Ik hoop,met jou dat de medicatie aanslaat Bol (het lijkt er wel op he) Want wil je ook graag zien als een heeeeel gelukkig mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Natuurlijk , ga ik niet drinken vandaag Koh, Dat heb ik ook allang met mezelf afgesproken vandaag lieve rapilos, dat IS toch het dagpact.. de afspraak met jezelf. goed begin van de dag. in ons geval nog belangrijker dan brinta. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 goeiemorgen frummers havermout, 1 banaan, halfv.melk en theelepel kaneel daar kan ik uren op voort. En koffie natuurlijk. Over het B-woord; dat komt er bij mij nooit meer in sinds de kinderen er op groot zijn geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Echt he we hebben het al de hele ochtend over Brinta. Heerlijk hier Kohtje, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Vasja maakt een draadje " woensdag 19 januari" aan, Pumpkin eendje met " donderdag 20 januari". En ik schrijf eendje met een d. Heerlijk, zo fris en fruitig de dag beginnen. ha, spekkie naar m'n bekkie... ik ben ook gek op eendjes met een d... heb ze daarstraks in de garage weer even een kusje gegeven. smart en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 (bewerkt) O en ik zit al op dag 8 met de medicatie . Zo nu weer een uurtje rusten. Schijnen veel mensen te doen. Ook zonder een NAH. Moet trouwens veel aan Hannah denken. Was er nu helemaal geen mogelijkheid geweest haar te helpen. 19 januari 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Dat zullen we nooit weten Bol, voor jouzelf is er weer hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 ik ben ook gek op eendjes met een d... heb ze daarstraks in de garage weer even een kusje gegeven. Heb je er dan meer dan één, Koh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 ja, twee momenteel. geen 'echte' eendjes, twee dyane's. een 83-er en een 76-er. betaalbaarder én zeldzamer want minder geliefd. heb wel een beetje wat met 'minderbedeelden'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Ik heb daar ook veel over nagedacht Bolletje. Want ze gaf hier ook aan dat ze zo eenzaam was en ze had het ook een keer over zelfmoord. Maar ik denk dat je zoiets toch niet had kunnen voorkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Brinta? Ik ken dat niet denk ik. Fijne reis pumpkin!!! Goede werkdag stekker! Komt helemaal in orde! Denk ook vaak aan haar bol. Er valt niets aan te veranderen. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Het beste ontbijt/lunch/avondeten ooit. Vanaf dat ik het huis uit ging. Levensreddend spul. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden