Nadia Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goedemorgen, Belachelijk vroeg wakker, maar over een uurtje zou ik er toch uit moeten. Dagpact Nadia Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goedemorgen. Ben al vanaf 3 uur wakker. Dagpact Nadia Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Ja hee, baas boven baas :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 En dan geen koffie zetten. Valt me weer tegen. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Dan moet je wachten op Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goedemorgen, weer beroerd geslapen. Bij het snotteren en hoesten voel ik me alsof ik griep heb. Alles doet zeer en knallende koppijn. Zien wat de dag verder brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Hier vorige week ook ervaren, Bah. Sterkte. Niet waar je op zit te wachten na je lekkere vakantie... Filmpje kijken? Iets romantisch met comedy en een happy end ofzo. Deed ik nooit, maar helpt mij de laatste tijd mijn zinnen te verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Klinkt wel als een goed idee Lika. Verder dan bed of bank heb ik niet het idee dat ik vandaag kom. Jij klinkt in ieder geval energiek rupsje! Pluk de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goedemorgen Dagpact Nadia Lars Zbb Nooitgenoeg Momentum Fijne dag Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Sterkte sbs. Rust lekker uit. Vandaag heb ik een gesprek op een zorgboerderij om mee te gaan helpen. Ben benieuwd. Wil iemand me er weer bijzetten? Dagpact stekker. Zo irritant dat het mobiel niet lukt. Fijne dag!! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 hey zbb, weer van de partij, goed man. Goedemorgen Dagpact Nadia LarsZbb Nooitgenoeg Momentum stekker leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Sterkte sbs. Rust lekker uit. Vandaag heb ik een gesprek op een zorgboerderij om mee te gaan helpen. Ben benieuwd. Wil iemand me er weer bijzetten? Dagpact stekker. Zo irritant dat het mobiel niet lukt. Fijne dag!! Ga je met dieren werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goedemorgen Dagpact Nadia LarsZbb Nooitgenoeg Momentum stekker leila kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 o ja, aanmeding hier is tegelijk succesvolle afmelding van vorige dagpact. Momentum, smart en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goedemorgen allemaal, Gisteren om 20.00 naar bed gegaan, en om 7.00 eruit Zal het wel nodig gehad hebben. Nog steeds last van mijn rug. Zucht...zou toch zo lekker zijn als dat eens over was. Straks eindelijk weer yoga, na 3 weken Hoop, dat dat een beetje helpt. Gisteren trouwens vergeten mij droog af te melden. Maar was gewoon droog gebleven dus Sita2, smart en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Zo irritant dat het mobiel niet lukt. Fijne dag!! Kan wel met mobiel maar zit een beetje verstopt: - op het laatste dagpact bericht klikken; - er verschijnt een knopje 'quote', daar op klikken; - je naam er bij zetten; - de tekst boven en onder tussen [ ] weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goedemorgen frummers. Een gat in de dag geslapen na een enorm vol, mooi en druk gisteren... Nu weer over naar de orde van de dag. Buiten is het herfst, koud, nat en winderig. Binnen staan koffie en thee klaar en is het lekker warm en gezellig licht. Sterkte voor de zieken, het heerst enorm, maar daar heb je niks aan als je zelf de klos bent... ben zelf ook nog altijd snipverkouden , gaat wel weer over voor ik een jongetje word.... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Tsssss, moet ik wel de boel neerzetten natuurlijk. Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Ah lekker, koffie. Goedemorgen. Weinig geslapen, veel gedacht. Rapilos, wordt het wel langzaam wat beter? Dagpact Nadia Lars Zbb Nooitgenoeg Momentum stekker leila kohtje Bor Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Lekker yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goeie morgen allen. Vanmiddag een nieuwjaars (borrel) Eens kijken wat dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Goeie morgen allen. Vanmiddag een nieuwjaars (borrel) Eens kijken wat dat is. écht hema Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Bor, ik begrijp je zorg. Wat een vervelende situatie. Zonder belerend te zijn die zorg vanuit je zelf gewoon toch uitspreken. Dat zou ik doen. Ook voor jou zelf en voor je kleindochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 Bor hoi, Bor probeer eerst zelf van de drank af te komen daar heb je de handen vol aan. Zelf ben je niet echt een schoolvoorbeeld van de niet drinker. Als ik haar was zou ik zeggen ; veeg eerst je eigen straatje schoon. Mocht het fout lopen dan moet ze hulp zoeken. Wellicht lastig, maar hou je afzijdig, anders lezen we hier weer hoe je in allerlei gedoe wordt meegezogen. Het klinkt wat hard,maar zo lijkt het mij echt het beste. Hou het droog Bor. Ik begrijp je zorg. En is het niet mooi als je echt droog bent en zelf het voorbeeld kan geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2017 En weg ben ik, Allen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden