Vol Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) Een mooie reden om vroeg op te staan; naar Spanje vandaag! Ik voel me soms bezwaard om positieve berichten te schrijven, maar weet dat ik jullie verhalen heus lees en hoor! Ik wil er niet overheen maar wil me ook niet stilhouden. 4 januari 2017 bewerkt door Vol Meya en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Fijne vakantie Vol! En je zeker niet bezwaard voelen voor de positieve berichten:) Het is hier tenslotte de "ditjes en datjes" en niet de "kommer en kwel" lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) Fijne vakantie Vol en blijf maar positief schrijven hoor daar hebben we zeker ook veel aan. Moghu Sproetje 4 januari 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Je bent welkom. Zo nu gauw aan de gang. Drukke dag vandaag. Laterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Goedemorgen Fijne vakantie Vol. Dagpact Lars Rosa Momentum Positieve dag iedereen Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Dagpact: LarsRosa leila ben er vanaaf ook niet ivm een dagje uit, eerste test, maar niet heus wat mij betreft een test. meer eerste aanraking met alcohol buitenshuis. tot morgen en veel plezier in spanje, vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Goedemorgen. Fijne vakantie Vol, lekker, Spanje. En graag de prettige dingen blijven delen natuurlijk. Zal ook wat minder klagen. Dagpact: Lars Rosa leila Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Goedemorgen! Ik zie vandaag een jeugdvriendin terug. Spannend! Quinn, ik had niet door dat je je rot voeçde anders was ik mopjes gaan zoeken. Goei platte! Ietje dus....onthouden Fleurtje...onthouden... Sorry, alweer vergeten :-p lady jane en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Voor nu ff doooooeeeegg.. En kop op hoor quinn, straks valt je kroon van je hoofd En klagen mag hoor. Beter dat dan zuipen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Een hele goede morgen allemaal, Vandaag de hele dag vrij Kwam als een kreupele uit bed vanochtend Nu gaat het iets beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Goedemorgen. zomaar zonder onderbrekingen een hele nacht geslapen.. ben er moe/van slag van Kore, van harte met je verjaardag. yvonne hangt straks denk ik wel slingers voor je op. mij lukt dat niet, weet niet eens waar ze ze bewaart. Hoe slecht of stout moet je zijn om met sinterklaas mee te mogen naar spanje? nog nooit gelukt. was ik als kind wel blij om, nu zou ik er een moord voor doen, bij wijze van... Vol, enjoy.. Yvonne en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Van harte Kore, ik wens je een hartstikke fijne dag en een mooi nieuw levensjaar. Gebak rond tien uur? En natuurlijk voor alle frummers een goedemorgen... Buiten is het net herfst: regen en wind.. Binnen lekker warm en staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 En klagen mag ook hoor Quinn. Het is hier tenslotte de "ditjes en datjes":) Kwijt wat je kwijt wilt. Kan soms wel opluchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Dagpact: Lars Rosa Momentum leila Quin Momentum was er per abuis van af gesodemieterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Beterschap Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Dagpact: Lars Rosa Momentum leila Quin Zbb En again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Heb er een dagtaak aan. Nadia en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Vol, heeeeeel veel plezier... Rosa, stond er nou eerst iets anders bij jouw berichtje over 'ditjes en datjes' ??? Zo gek, er is iets veranderd en er staat niet bij dat het bericht bewerkt is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Nee zover ik weet heb ik niets veranderd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Oei oei,... ik zie al waar ik de fout in ging.... tssssssssssss, zal de leeftijd wel weer zijn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Lars Rosa Momentum leila Quin Zbb Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Het doet mij enorm goed om hier soms van me af te schrijven. Wat ik anders doe, is het opkroppen, stilvallen, overlopen en vervolgens drinken. Het zijn negatieve dingen die dit in gang zetten. Ik vind het wel fijn te lezen (ook dan) dat er ook nog leuke dingen in het leven zijn. Vol, geniet van je reisje, het is je van harte gegund! Vandaag op stap met vriendinnen, 1 weet van mijn geworstel, ik sta dus onder toezicht :-) ik heb er zin in! Vol, Sita2, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 Rosa, ik vind je superscherp en moet om je lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden