Spring naar bijdragen

Woensdag 4 januari


Vol

Aanbevolen berichten

Zo, hier ben ik weer. Ik heb van de fietsenhandelaar een aankoopbewijs gekregen mét framenummer erop en 

ik ben meteen doorgereden naar het station: fiets was al weg. Wordt vervolgd dus. Morgen ga ik er weer heen. 

Maar ik ben blij dat ik in ieder geval iets heb kunnen ondernemen, anders was ik zeker depressief geraakt

en nu kan ik het voor nu wel even loslaten. Pfff, wat een actie, met zaklantaarn en zoon op pad, haha, 't is nog wel komisch ook. 

 

Maar goed, over tot de orde van de dag, er moet gegeten worden, de keuken dus maar eens in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren dacht ik wat op te knappen maar ik

werd weer zieker vandaag. Net anderhalf uur geslapen en nu

maar weer op de bank. Nog wel naar de emdr geweest vandaag

maar eruit zijn was geen succes.

Er is weinig aan zo... brr

 

Zijn de anderen wel weer opgeknapt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde een plaatje van een gefrustreerd iemand in voegen, maar dit is wel heeeeeeeeeel erg groot.

 

Maar het past wel bij mijn mate van frustratie!!!

Ik ben al een uur aan het zoeken naar mijn nieuwe muziekstuk.

De Messiah's zijn weer voor bij, dus exit Händel en welkom Bach.

 

Niet te vinden, echt niet!

Mijn hele huis overhoop gehaald, teveel stapels die nog opgeruimd moeten worden.................

 

Ik echt helemaal wanhopig!  :blush: 

Het moet ergens zijn, ik weet het zeker.

 

Afijn, ik ga staan, draai me om..........

En ja hoor: daar staat, heel geduldig op mij te wachten op mijn muziekstandaard???????????????

Mijn "Passie voor Bach"""

 

Kanonne, overal gekeken, maar niet op mijn muziekstandaard.

Soms ben ik dus wél georganiseerd.

 

Ik geloof dat ik nu behoefte heb aan iemand die me óf heel hard uitlacht, óf heel meewarig "ach gut" zegt.

Of allebei.

 

Sorry, ik val zomaar binnen  :blush:

 

en dan gaat die spellingverbeteraar ook nog zijn eigen gang.

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dan moet je toch kunnen bewijzen dat die fiets van jou is? Ik weet niet meer of ik het aankoopbewijs nog heb,

en volgens mij heb ik indertijd geen aangifte gedaan bij de politie omdat ik daar weinig fiducie in had...

of wel? Even nadenken....en ik kan nog even zoeken naar dat aankoopbewijs...

Van dit soort dingen word ik ook razend!

Ik ben ooit eens aangifte gaan doen toen een mooie blauwe Gazelle was gestolen.

Ik kreeg toen het volgende advies: mw. Als u de dader ziet, mag u hem wat mij betreft van de fiets trekken en een pak rammel geven. Zorgt u er alleen wel voor dat wij u dat niet zien doen.

Ik hoop dat je hem terug krijgt Nancy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn de Messiah's Jannigje? En wat hebben die te maken met Händel? En welk instrument speel je?

Misschien kunnen we voordat de band speelt een klein kamerconcert geven? Doe ik de blokfluit.

De Messiah is een oratorium van Händel, wij hebben met ons koor 3x een Messiah gezongen voor kerst.

(Een oratorium is een omvangrijk vocaal werk met een veelal geestelijke inhoud voor orkest, zangsolisten en koor,)

Ik heb saxofoon gespeeld, maar dat is al een tijdje geleden. Ik wil nog steeds opnieuw beginnen en dan proberen te spelen met plezier ( is vroeger afgenomen)

We kunnen wel samen blokfluiten spelen Meya, al ben ik niet meer zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...