lady jane Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 toch een virus dus Lars sterkte, en veel rusten dan maar. (moet dat joggen nog maar even wachten☺) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Bob, dank je wel, erg attent. Ik heb het gelezen en het is idd spit, was van plan morgen naar de fysio te bellen, maar zo te lezen gaat het ook vanzelf wel weer over. Fysio is zo dichtbij, kan ik op mijn slippers heen. Niet bukken, dat advies is belangrijk, had ook al gemerkt dat dat bijna niet gaat. De oefeningen zijn precies de oefeningen die ik ken en vanmorgen in bed deed. Ooit heeft een fysio tegen me gezegd dat ik die in ieder geval elke morgen moet doen voor het opstaan. Doe dat ook wel geregeld, vooral om wakker en minder stram te worden. We shall see. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Arme Lars, beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Hier ook nog steeds vol in lappenmand. Het lijkt verdorie (mag dat?) wel alsof we gisteren hardstikke los zijn gegaan. Door het vele hoesten ontdek ik spieren in mijn ribbenkast waarvan ik niet wist dat ik ze had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Er schijnt een griep epidemie te zijn Meya. Ik klop maar even af op ongeverfd hout, mocht vandaag weer gewoon mijn 3 uurtjes volleyen met de krasse knarrenclub, heerlijk, en nog gewonnen ook. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Ik ga nog even een tukkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Jannigje, ik hoop dat je je binnenkort iets anders kunt voelen ten opzichte van dat nieuw jaar. Rotgevoel voor je. Ik wens je lichtheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Ik vind het altijd zo knap dat mensen even een tukje gaan doen. Ik moet 2 keer een uur rusten maar vind dat nog steeds zo ontzettend moeilijk. Probeer het iedere dag, maar 2 keer 1 uur vol maken vind ik nog steeds een hele opgave. Daar speelt ook de opvoeding in mee. Ik ben dan lui en dat mag niet. Ik weet het wel maar om te veranderen is moeilijker dan ik dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Iedereen de allerbeste wensen voor 2017 lady jane, Sita2 en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Vannacht erg moeizaam op het randje gebalanceerd, maar nuchter weten te blijven. Goed 2017 allemaal. haddock, Sita2 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Beterschap, Lars. Keep up the good work, AR! ZBB, succes, En, Bol, denk maar aan Hannah's motto: doe toch eens rustig. (Sorry, ze zit in m'n kop) De beste wensen hak gister al gedaan, die gelden natuurlijk nog steeds. 1 januari 2017 bewerkt door haddock lady jane en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 11 punten, Quinn, op de gewone schaal van 1 tot 9,7. Sita2 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Ja Had. Kweet ut. Quinn toppie man. Jij moet haast wel heel trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Beste wensen voor iedereen! Droog en gezond :-) Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Terug van nieuwjaarsduik. Van het hoge dek gesprongen van de boot Odessa die in Amsterdam ligt (nabij Oosterlijke handelskade) Het water was het IJ. Niks langzaam wennen maar in een keer kopje onder bij het IJ. Daarna met iemand nog baantjes gezwommen waar de rest er even in en uit gingen. 5 minuten kunnen zwemmen tot het niet goed meer ging van de kou. Daarna een heet bad in de hottub en sauna even. Daarna kreeg ik het pas koud, mijn kern is denk ik afgekoeld want nu uren later blijf ik het koud hebben met 2 truien aan. Zo een warme douche en dan onder de wol. Van de feestjes gisteren door avonddienst niks meegekregen, de nieuwjaarsduik vind ik echt heel leuk, kijk ik lang naar uit. Zo 25 mensen deden mee. 1 januari 2017 bewerkt door erik Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Nog even melden, Aardige dag gehad, ook met ex en kinderen Vanavond nog een uurtje gewerkt Was ergens koken,dan hoef ik niet zoveel te bukken en tillen Bob, Dank voor je tips over de rugpijn Zal de oefeningen zeker ook erbij gaan doen. Lidia, Zo te lezen heb jij precies hetzelfde als ik Dezelfde klachten En inderdaad, ik denk ook dat het spit is, want alle symthonen wijzen erop Je wordt er ook heel moe van. Alweer de neiging om naar bed te gaan. Nu toch wel blij dat ik mijn werkadres van morgen heb afgezegd Bol, Dat kan ik nu zo goed begrijpen he, dat jij moeite hebt om 2 keer per dag een uur te rusten. Soms moet ik mezelf ook dwingen om even een half uurtje op de bank te gaan liggen En inderdaad, dat komt ongetwijfeld uit de opvoeding van vroeger Je bent gewoon lui als je overdag gaat liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Droge afmelding. Griep op komst? Zo voelt het.... bah. Sita2, Nadia en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 erik, Wat ben jij stoer bezig de laatste tijd zeg ! Hoop niet dat je kou hebt gevat nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 ik meld me alvast droog af, lekker darts in bed kijken. Nadia, Momentum en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Enfin, Meld me droog af (Moet dat eigenlijk nog,als je zowel op het week als op het jaarpact staat ?) Ach, doe het gewoon, voelt wel goed eigenlijk (mompelde zij in zichzelf ) Sita2, Nadia en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Hier ook een droge dag. rapilos en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Ook ziek (en af-)gemeld. Hangerig en pijntjes.Hele dag in pyama. Thee en vroeg in bed zo met een pmolletje. Arme ons... 1 januari 2017 bewerkt door smart Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Jeetje, iedereen in de lappenmand? Voor 1 keer blij dat ik niet 'gezellig meedoe'. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Dagpact geslaagd Welterusten Lika, Sita2 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Afmelding zonder drank. Krijg zo medicatie om te slapen en dan morgen maar verder zien. Ofzo. Welterusten. rapilos en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden