rapilos Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Gaat wel Quinn Zolang ik me niet verroer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Dan hoop ik dat je bediening in de buurt hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Rapilos, dat is flink balen ! Toch goed pijnstilling pakken zodat je wat kunt bewegen hoor..1000mg paracetamol en 600ibu (nouja, als je geen astma hebt ofzo dan) en dan na 30min. in beweging komen! Hier de droevige gebeurtenis achter de rug, fijn om er voor een vriendin te kunnen zijn. Ik ben nu bezig met kinderkamers uitmesten, nadat eerst de kapper mijn hoofd een grote schoonmaak heeft gegeven 30 december 2016 bewerkt door Vol rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Precies goed pijnstilling laten voorschrijven. Oxycodon of abstral zodat je mobiel blijft en goed kan slapen. Bterschap Rapi 30 december 2016 bewerkt door erik rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Net even een uurtje op de bank gelegen. Liggen doet gelukkig geen pijn Is voornamelijk bukken Hele onderrug is pijnlijk en stijf Nog geen pijnstiller genomen. In beweging ben ik genoeg Moet vanavond nog 2 diensten draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Dan hoop ik dat je bediening in de buurt hebt Ha,ha, nee hoor Quinn, ben alleen Moet ik tenminste wel in beweging blijven, met bediening gaat dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Heel voorzichtig door de hurken gaan spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Jeetje Rapi, dit lijkt me nou een hele goede reden om niet te kunnen gaan werken !! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Er even tussendoor met mijn eigen leed: ik lig met een enorme hoest en hoge koorts (38.0) in bed. Ik hoop stiekum dat we straks chinees eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 sterkte Raps, en Meya ook, alhoewel, als je nog trek hebt in chinees en 1 graad verhoging hebt is je leed wel te overzien, toch? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Dat soort dingen zeggen mijn vrouw en kinderen ook LJ. smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ik eet vandaag het prutje van Jane verder op. Heb ik geen chinees voor nodig, ja misschien om alle vleesjes tussen m'n tanden te halen. lady jane en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 En wel echt sterkte voor Raps. En voor Vol lijkt het me ook niet per se makkelijk na zo'n dag. Prutjes zijn vaak het lekkerst. rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 ik ga naar I Daniel Blake zakdoekjes mee smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Sterkte Meya..vreselijk die enorm hoge koorts! kruidenthee67, Quinn, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Hey Rapi, Het zal wel tegen dovemansoren zijn..maar je hebt maar één rug, de jouwe. En wat niet gaat, gaat niet. NIET je grens overgaan...daar is niemand mee gebaat, en vooral jij niet. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Blijkbaar is het voor sommigen van ons een "lichamelijk-niet-zo'n-geweldige" dag. Ik doe ook een duit in het zakje. Vanmiddag ging ik naar een oogkliniek in de veronderstelling dat ik informatie zou krijgen over een ophanden zijnde staaroperatie. Maar........ na een aantal tests en heen en weer geloop van medewerkers daar, nog 2x naar de oogarts, kreeg ik nog een andere diagnose. Ik heb niet alleen staar, maar ook een probleem met mijn netvlies (beginnende maculadegeneratie Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 He dat is akelig Jannigje, snap dat je van slag bent. Heel fijn dat je zoiets nu zonder drank kan hebben. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Gatsie. Dat is zeker vervelend en eng misschien ook wel? Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 zo, laatste dienst zit erop beetje kapot nu Dank voor jullie lieve adviezen Duik lekker mijn bed in nu Hoop dat het morgen over is Jannigje, Hoop dat het mee valt voor je. Misschien is het nog een beetje te stoppen, omdat het nog maar beginnend is Dagpact geslaagd trouwens Momentum, haddock, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Sterkte Rapilos. Dagpact geslaagd. Meld me af. Momentum, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ik had ook al schoonmaakbuien vandaag. Sterkte voor de zieke onder ons, rust lekker uit! Meld me droog af. smart, Lika en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 oei Jannig dat is geen leuke diagnose kracht en moed voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Leuke film LJ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 nou leuk, bij momenten wel, maar in de kern ontroerend verontwaardiging wekkend en emotioneel tot in je ziel. smart en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden