Quinn Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen. Laatste doordeweekse dag voor de kerst! Dagpact: Quinn Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen Straks even een paar uurtjes werken Dagpact Quinn Lars Kameel Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen Laatste werkdag deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen allemaal Eén na laatste vrijdag van dit jaar. Dagpact: Quinn Lars Kameel Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen allemaal Eén na laatste vrijdag van dit jaar. Dagpact: Quinn Lars Kameel Momentum Rosa Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen allemaal, Sluit meteen weer af, want vroeg aan het werk vanochtend Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen frummers. Rapi, werk ze... Hier alles nog stil en donker buiten, Maar binnen is het gezellig en koffie en thee staan klaar. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen Yvonne. Heerlijk. Precies waar ik zin in heb! Mhmmmm. Thee en koffie op bed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Dagpact: Quinn Lars Kameel Momentum Rosa Rapilos Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen Drukke dagen...morgen komt de familie bij mij eten. Jeetje maar wel gezellig. Zus maakt t voorgerecht, ik t hoofdgerecht en broer t dessert. Dadelijk es tellen hoeveel borden en bestek ik heb. De boel verschuiven etc. Mijn ouders zijn gescheiden een paar jaar voor mijn oudste broer stierf. Vanaf toen vierden we kerst niet meer. We gingen wel een keer langs met gebak ofzo. Toen mijn broer stierf deden we helemaal niets meer. Nadat papa stierf heb ik t terug in t leven geroepen. Alleen al voor de kinderen, ook al zijn die ondertussen al groot. Ik heb zelf de beste herinneringen aan kerst namelijk. Dus hoofdgerecht voor tien in de maak! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 (bewerkt) Oeps 2x 23 december 2016 bewerkt door fleurtje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Ik stap maar es uit bed Laters X Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen! Ruim twee weken vrij nu, heerlijk! Kleindochter is er al, het is tenslotte vrijdag en dat gaat gewoon door. Vandaag huisje schoonmaken en leuke dingen doen met kleintje. Ik heb zin in de feestdagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen! Op het vliegveld Woooossshhhhh zet 'm op allemaal! Quinn en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 heel veel plezier Sing. Wat leuk Fleur, echt heel leuk om dat op te pakken en samen kerst te vieren. Ik ga zo aan de slag, laatste spulletjes halen bij de supermarkt en alvast bedden opmaken en klaarzetten. Kinderen komen met de kerst hier. Nancy, lekker genieten van die kleine dame... Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goeiemorgen, Iedereen weer de deur uit in foute kersttruien haha! Zo maar eens wat puin ruimen...niks moet vandaag. Fijne dag allemaal, fijne vakantie voor wie onderweg is! En sterkte voor wie het nodig heeft. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Nog even de slingers ophangen voor Tatum. Tatum van harte. Ik wens je een hartstikke fijne verjaardag toe. En uiteraard een mooi nieuw levensjaar. basta en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Taaaaat van harte meis. Ik ga morgenavond 2 dagen naar schoonzus. Heb er zin in en ben niet alleen. nancy, lady jane en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Beetje een aanklungel dag vandaag, raar structuurloos dagje. Zit nou met koffie en chocola, bijna net thuis zo Hmm, koud genoeg om toch maar eens een trui aan te trekken ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Nou Spirit ik snap jouw zoon wel hoor. Het is z'n eerste kindje dus alles is nog zo nieuw. En een dier kan nog zo lief zijn maar het blijft een dier. En ze kunnen heel jaloers zijn. Ik zou niet van me afbijten maar proberen de hond zoveel mogelijk bij me te houden. Dan blijft de sfeer prettig. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Succes deze dagen Bor. Je kunt je zoon misschien ook betrekken in de plannen en aangeven dat je het wat spannend vindt? Spirit, dat begrijp ik niet. Je zoon geeft aan dat ie je hond niet in zijn huis wil hebben, maar je neemt hem toch mee? Zou ik niet blij van worden. Straks naar de supermarkt voor de boodschappen van vandaag. Eens kijken of ik kerstkransjes mee kan smokkelen. Smokkelen ja, want ze staan niet op de lijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Bor,het enige wat je moet doen is niet drinken. Dat kun je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Bor je bent je weer gek aan het maken doordat je in je eigen hoofd verwachtingen maakt rondom familie dingen. Je kent dit patroon na al die keren, houd het rustig en bespreek de verwachtingen eens in de groep van je familie en wat het met je doet. Doe het nu eens anders als andere keren...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Jippie..vrije lange weekend is begonnen! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goeiemiddag, weinig te melden. Ben moe en straks weer werken. Het zijn wat grijzige dagen hier zonder opzienbarende dingen. Eigenlijk best fijn... Tot laters en fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden