Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Eentje dan. Een stomdronken man verlaat de bar en op de parkeerplaats aangekomen stopt hij bij de eerste wagen, betast het dak ervan, en zegt "da's de mijne niet". Bij de volgende doet hij hetzelfde, en zegt "dat is 'm ook niet". Iemand bekijkt het schouwspel en vraagt hem "waarom betast je het dak van die wagens, denkt je zo je eigen wagen te herkennen?" Waarop de man antwoordt "jazeker, want op de mijne staat een blauw zwaailicht". Maar nu niet allemaal over het thema dronkenschap blijven kletsen. Ik wilde de naam van die toren in Groningen al vermijden, maar dat is mislukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 (bewerkt) Oh haha sorry. Nee, die associatie was niet bij mij opgekomen. 12 december 2016 bewerkt door Singbluesilver Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Lika, Jannigje en Singbluesilver reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Morgen lekker rustig aan doen. Geen wekdienst. Als iedereen ontbeten heeft gaan we op weg naar Hamburg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 geen mop; een fleecy met en zonder mouwen voor bij het kampvuur straks en gewoon als je het koud krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Dank je. Ik vermoedde al zoiets maar kende het woord niet en kon er met google niet uitkomen. Ziet er heerlijk warm uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 let je intussen wel even op Bob?We zijn even uit koers geraakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Komt goed, Jane. De Kerstman gebruikt de slee gedurende de nacht, want dan hebben wij hem niet nodig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Zo, goedemorgen allemaal. Lekker geslapen? Neem rustig de tijd voor het ontbijt, dan gaan we daarna weer op pad. Vandaag wordt het een reisdag. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Goedemorgen. Heerlijk een reisdag. Ben nog steeds moe dus vandaag een hangdag in de arreslee, helemaal prima! Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 pfoeheee, ik heb me toch gedroomd, zo raar, maar niet verkeerd ofzo. Ik duik een dagje onder en meld me vanavond weer. (sauna) Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Finse sauna? Geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Onderuit gezakt in de slee, ik vind het goeie vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Intussen weet ik een raadseltje: Wat is er in december dat geen enkele andere maand heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Grinn, de zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Huh?? De kortste dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Een C? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Het Arrenslee Pact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Ik bedoelde de letters C en D. De andere antwoorden zijn misschien ook wel goed, alleen die van Quinn begrijp ik niet. Bedoelde je ook C, Quinn? Leg eens uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Ja, ik bedoelde ook de C, maar om nou zo snel het antwoord neer te zetten, vond ik onaardig. lady jane en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Inmiddels zijn we aangekomen in Hamburg bij ons hotel aan de rand van de stad. Hier blijven we eten en overnachten. Morgen weer een dagreis en dan krijgen we op donderdag een rustdag aan de westkust van Denemarken. Je kunt daar mooi wandelen met uitzicht over de zee en er is een indoor sportcentrum en een sauna. Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Klinkt goed Bob. Bratwurst mit sauerkraut dus vanavond! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Zo, ik zit stampvol, zeg! Maar wel lekker gegeten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Straks nog even filmpje kijken en dan lekker slapen. Op naar Denemarken morgen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden