Bob Geplaatst 8 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 We zouden komende maandag met de arrenslee kunnen vertrekken naar de poolcirkel en dan op nieuwjaar weer terug zijn.Gaan we net als vorig jaar door Rusland, of zullen we dit keer langs de Noorse fjordenkust heen reizen en door het Zweedse heuvellandschap terug? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Laatste klinkt heel aantrekkelijk Bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Mooi door wat echt winters landschap heen. Met sneeuw enzo! Altijd mooi om naar te kijken....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Bedankt voor de uitnodiging Jane wringt zich ertussen Jannigje met de beren-collectie Lieve Bob met zijn baby-olifantje Monster MijnGerrit Lars Quinn, Statler en Waldorf Jane Mootje Hub SBS Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan Nancy Bor met 2 tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond Kore met 10 fruitvliegjes Elma Erik Lika Rosa Tine Blondie met kids en doggiedog Tomtom2. Met een duiveltje onder zijn arm en niet in een glas. Suikertje[ Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Heerlijk warm met z'n allen op de slee. Deze dame zorgt voor lekkere thee. xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Welkom Pumpkin. Zorg voor lekker warme kleding, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Ik hak de knoop maar door. We gaan inderdaad de Scandinavië tour doen. Met een beetje geluk krijgen we prachtig poollicht te zien.https://www.google.nl/imgres?imgurl=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/aa/Polarlicht_2.jpg/260px-Polarlicht_2.jpg&imgrefurl=https://nl.wikipedia.org/wiki/Poollicht&h=169&w=260&tbnid=DAO7U435xQn-oM:&vet=1&tbnh=135&tbnw=208&docid=3wDEFzuO4ATBnM&usg=__XV9WnV4sQxVc8Blj5ua5TzGwQlU=&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjlspT_-ubQAhXBuhoKHXE4AbkQ9QEIHjAA Maandag vertrekken we. Zorg dat je er klaar voor bent. Voor het eerste stuk gaan er wieltjes onder de sleden zodat we gewoon over de weg via Groningen en Hamburg naar Denemarken kunnen. Bij Kopenhagen varen we met de boot naar Zweden en dan weer met de slee verder naar het noorden. Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Ikea in het echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Maandag al. Dat word het weekend kleren wassen. Krijg je dat gezeur weer net als met die 40 dagen reis. Vrouwen niet teveel kleren mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Ik ga pakken. Juist wel veel kleren mee Lars want het is daar koud. En ik hou niet van kou! Ik stap op in Groningen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Tussenstop in Groningen dus? Mooi, kunnen jullie mijn toren bewonderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Prima. Op maandag 12 december aan het eind van de middag zijn we daar. Voor die tijd halen we de anderen op. De eerste overnachting is in een eenvoudige herberg in de buurt van Groningen. Nakomers kunnen ook mee, daarvoor is er een speciale pendeldienst. Dus mensen die nog niet op de lijst staan zijn ook welkom. Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje met de beren-collectie Lieve Bob met zijn baby-olifantje Monster MijnGerrit Lars met zijn hond Djana Quinn, Statler en Waldorf Jane Mootje Hub SBS Bol met 2 hondjes, 2 katten, 3 vissen en een sprinkhaan Nancy Bor met 2 tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond Kore met 10 fruitvliegjes Elma Erik Lika Rosa Tine Blondie met de kids en doggiedog Tomtom2 met een duiveltje onder zijn arm Suikertje Pumpkin Ben ik nog iemand vergeten? Laat maar weten als je ook meedoet, of maak zelf een kopie van de lijst met je naam erbij. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Bob, wat gaaf dit! Ik sta klaar. Even wasjes draaien. Zweeds ophalen en gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Hé Sugar, neem je je vriendinnetje niet mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Ik wil ook nog mee. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Leuk, Sowhat! Ik zet je er bij. Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje met de beren-collectie Lieve Bob met zijn baby-olifantje Monster MijnGerrit Lars met zijn hond Djana Quinn, Statler en Waldorf Jane Mootje Hub SBS Bol met 2 hondjes, 2 katten, 3 vissen en een sprinkhaan Nancy Bor met 2 tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond Kore met 10 fruitvliegjes Elma Erik Lika Rosa Tine Blondie met de kids en doggiedog Tomtom2 met een duiveltje onder zijn arm Suikertje Pumpkin Sowhat Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Tuurlijk gaat Odie ook mee met Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Zal mijn gitaar inpakken kan gezellig zijn en anders kan ie altijd nog op het vuur gegooid worden. nancy en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Leuk Quinn, zingen rond het kampvuur, ben ik helemaal voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ik hoopte al dat je de gitaar mee zou nemen, Quinn. Kan je ook onderweg nog wat tokkelen, misschien. En Jannigje, we komen je ophalen in Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ik heb op de markt voor iedereen een leuke Kerst muts gekocht Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Jannigje, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Wow, wat leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 O God, Kwiebus m´n kater heeft de benen genomen. En hij heeft er niets meer tussen hangen ook al denkt hij van wel. Ik hoop dat hij voor maandag terug is. Hij kan niet meer voor zichzelf zorgen en zet het op een rennen als hij een vogeltje of een muis ziet. Poeh ik maak me erg veel zorgen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden