Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Liever niet ook te koud. Hoewel even ergens mee smijten op zich wel even lekker zou kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 ik ben er klaar voor Quinn Quinn, Singbluesilver en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ja maar dan wil ik ook zwemmen.....alvast een wak gaat hakken smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik vind jullie wel bikkels hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik maak een kruik en duik er vroeg in ( in mijn bed...) . Tot morgen en zwem ze...brrrrrrrr Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonneke Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje Lieve Bob met zijn baby-olifantje Monster MijnGerrit Lars Jane Mootje Hub SBS Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan Nancy Lonneke Goed idee dit. 1e kerstdag zit ik thuis. 2e kerstdag met familie naar theater. Oud en nieuw mogelijk alleen. Is er ook een oudejaarsavondpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Hallo Lonneke. Leuk dat je meedoet! Dit pact loopt door tot nieuwjaarsdag, dus ouderjaarsavond zit erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Nou, dat wordt nog wat als we straks nog veel noordelijker zitten en het echt gaat vriezen buiten. Zaterdag zijn we de hele dag in Kopenhagen. Misschien een goede gelegenheid om nog wat warme kleding of dekens te kopen voor degenen die dat nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Fijn dat je er weer bent Bob. En extra kleren is een goed idee! Ik duik er zo ook in. Welterusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Tot morgen! Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 O kom op Lars Maar okee, ik zal wel dingen als winterjas kopen in Kopenhagen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Up north alleen zonne energie, dus in de winter weinig zon, weinig????? Dag elektrieke deken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik haak af. Ik hou niet zo van dat groepsgebeuren. Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Nou, doeoeg! Kan ook stillekes hoor, als ware solist. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ja had ook gekund, met de stille trom vertrekken. Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Je avatar is ook nogal 'n groep. Debedwaartse Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 ik heb mn slaapshirt ook net aan truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Haha heel scherp opgemerkt. Zo had ik het nog niet eens gezien. Misschien toch ergens diep dat verlangen om blablaba Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 blijf nog maar even gezellig dan meis afhaken kan altijd nog en hoe het alleen voelt weet je ook vast al heel goed♥ rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goeiemorgen allemaal. Lekker ontbijten en rond 9 uur weer op pad. Onderweg komen door mooi heidegebied en daarna door een landschap dat op ons Zeeland lijkt en hier ook Zeeland heet, grappig he? Inclusief een lunchstop onderweg verwacht ik dat we om 2 uur vanmiddag bij het Vikingschipmuseum aankomen. Als we dat bezocht hebben gaat we door naar het hotel in het centrum van Kopenhagen. Daar blijven we morgen ook de hele dag. Wie het museum niet interessant vindt hoeft niet mee naar binnen. Het is daar ook mooi wandelen. Even over de groepsdruk in het algemeen, naar aanleiding van wat Rosa zei. Overnachting en ontbijt zijn bij de prijs inbegrepen maar lunch en avondeten zit daar niet bij, dus staat het iedereen vrij al of niet met anderen samen iets te organiseren op dat gebied. Je kunt ook gebruikmaken van de voorzieningen van het hotel waar we verblijven en verder lekker je eigen gang gaan. Deelname aan de excursies is op vrijwillige basis. Tijdens de kerstdagen verblijven we niet in een hotel maar in houten hutjes in het noorden van Noorwegen. Daar zijn mogelijkheden voor wintersport met ski of snowboard, je kunt er ook tochtjes maken met de hondenslee of met sneeuwscooters. Voor elk wat wils, denk ik. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ze schrijven het hier als Sjaelland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Wordt weer een mooie dag! En als het geen mooie dag is dan maken we er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Eerst nog wat zon. Geen neerslag verwacht. Temperaturen iets boven nul. 16 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ik zie dat iedereen al klaar zit. Keurig op tijd, mooi, dan vertrekken we. Kopenhagen, here we come! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Kopenhagen? Daar heb ik altijd naar toe gewild, Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden