Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) De lamsrib is 3 uur gerookt. Nou moet-ie in zilverfolie gewikkeld worden en nog een half uur nagaren voor je hem kunt opdienen. Maar wie met me meegaat naar het houten kerkje van Tromsø kan daar niet meer op wachten. Eet smakelijk dus voor degenen die hier blijven. 24 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 O ja, die spelletjes die ik daarnet liet zien zijn van chocola, hoor! Grapje. Die mag je ook opeten, maar laat wat voor ons over als je wilt. Jullie zijn toch wel chocoladebaas? Of kun je er niet mee stoppen als je er eenmaal van begint te eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Hier zijn de echte bordspelletjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Kom, we moeten gaan. Anders komen we te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 [\img] en even voor de vitamientjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 oh nee mijn frambozensap is niet gelukt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Ik doe het tegenwoordig zo, Stekker:1. Plaatje in een apart browser tabblad laten tonen2. Daarin rechts klikken en kiezen voor "afbeelding kopiëren"3. Dan "paste" in het bericht wat je aan het schrijven bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 als laatste een noors toetje voor iedereen http://cdn.verkeersbureaus.info/wp-content/uploads/2013/12/IMG_4639.jpg[\img] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 he balen t lukt niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 dat deed ik ook.. mmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Ach jongens, wat was dit heerlijk slaap lekker straks. Ik krul me vast op. Ergens. Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Ligt iedereen nog te slapen?? Wakkerrr worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Dank je Stekker! Ik dommel nog wat. Zie ook een beetje op tegen die kou. Samen naar buiten of ben je al geweest? Hoe is het daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 K lig ook nog in mijn bedje.. ja kom op. Even stukje lopen, kwartiertje. Dan bob wakker maken met ijswater en daarna een warm kopje koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Hmmmm? He, dat heb ik gehoord hoor, van dat ijswater. Ik ben al zo'n beetje halfwakker maar lig nog wat te dommelen. Het was een mooie kerstdienst in dat kerkje, gisteravond. Vandaag en morgen ga ik de dagactiviteiten niet van moment tot moment voor jullie regelen, hoor. Ik heb al gezegd wat er hier zoal te doen is en ik wil je vragen zelf een beetje uit te zoeken wat je ondernemen gaat, en met wie je dat samen doet. Eerst maar eens lekker ontbijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Echt niet bob. Ben benieuwd hoe lang het duurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Oh er moet een vraagteken. Zo van echt niet bob? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 echt niet bob? Ik ben in elk geval vanavond niet hier. In de loop van de middag moet ik gaan. Oh, Lady Jane, dank je wel voor die mooie kerstwens. Wel een beetje laat in het jaar om nog aan de financiën te gaan denken, maar door niet meer te drinken heb ik in elk geval al een hoop centjes uitgespaard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Ik kom jullie op het pact nog hele fijne kerstdagen wensen hohoho Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen allemaal, wat zijn jullie toch altijd vroeg! Zelfs met kerst. Ik ben nu pas aan de thee toe. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Zo, ik ben net terug van een heerlijke wandeling van een uur. Mooie omgeving hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 D'r staan hier twee huskys voor de deur, zonder slee. Heeft iemand die besteld? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 En nog eentje hier op het platje achter. Volgens mij verveelt-ie zich stierlijk. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Hij wacht tot die luie Nederlanders eindelijk zover zijn om een ritje te gaan maken smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden