Bob Geplaatst 19 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Nog even wat informatie over de munteenheid hier, de Noorse Kroon (NOK). Huidige wisselkoers: ca. 9 NOK voor 1 Euro. Geld omwisselen kan bij bankkantoren en aan de balie van het hotel (tegen een iets minder gunstige koers). Houdt er rekening mee dat de prijzen in Oslo over het algemeen aan de hoge kant zijn. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Goedemorgen! Zo dat wordt straks dus even extra pinnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ha, weer een ochtend met luxe hotelontbijt. Drie keer opscheppen mag vast wel. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ik heb heerlijk geslapen. Niet te warm en niet te koud gehad. Geld wisselen zo. En pinnen;-) goed idee. En nu drie keer opscheppen ook! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 3 x maar? ik spijbel vandaag de sauna roept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Ja, ziet er lekker uit, dat ontbijt hier. Neem zoveel als je wilt, hoor. Een beetje voorzichtig zijn met uitgeven helpt ook, natuurlijk. Dan is bijpinnen misschien helemaal niet nodig. En neem vooral geen alcoholische drankjes, die zijn schreeuwend duur in Noorwegen vanwege de hoge accijns op alcohol. Maar daar hebben wij gelukkig geen last van, toch? Voor meer informatie: zie http://www.vakantienaarnoorwegen.nl/ [edit: prijs bier "van horen zeggen" vervangen door link naar actuele info] 20 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 ******************************************************************* Wat vooraf ging: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/page-11#entry1016427 http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/page-18#entry1016850 http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/page-26#entry1017618 ******************************************************************* Opmerkelijk: Alweer een toevoeging. === 20 December Aan alle medewerkers Ik heb nu ook een aparte tafel geregeld voor de Anonieme Eetverslaafden. Deze tafel wordt uit het zicht van het lopend buffet geplaatst. Verder mogen homo's bij elkaar zitten, maar lesbiennes hoeven niet bij de homoseksuele mannen te zitten. Ze krijgen ieder een eigen tafel. Nou tevreden? Ria Duifs HRM === Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Grinn... nou, vast niet helemaal. Waar moeten de gender fluids en panseksuelen zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Straks zit iedereen alleen! Gezellige feestje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 wat is nou weer een Pansexueel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Het is koud en mistig in Oslo, jammer! Ik ga straks naar het Munch museum, iemand zin om mee te gaan? Vanwege de kou en het zicht heb ik geen zin om door de stad te gaan wandelen, ik dacht aan een middagje verwennerij in de well, een exotisch spa- en badhuis. Er gaat een shuttle vanaf Royal Christiana om 01:30. Be there! Waar gaan we vanavond eten? Hoeft niet sjiek, maar het lokale voer kunnen we misschien beter verder in het noorden gaan halen. Vind ik origineler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ik ga mee naar Munch en Quinn wil daar ook heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Even teruglezen Ragnar, dan zie je dat Lika en ik naar het Munch gaan. Sluit je gerust bij ons aan. Iemand zin om vanavond hier te gaan eten? Het kan nog net voor het sluit.http://www.lebenjamin.no/en# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ik ga ook mee naar het museum. Inderdaad geen mooi weer voor een stadswandeling. Sluit me graag nog aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Restaurant ziet er chique uit quinn. Maar lekkere dingen op de kaart en hé.......geld moet rollen niet waar!!!! I Am in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ga je ook mee Lars naar het museum en lekker eten vanavond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Arrrgh! Was natuurlijk weer even verdwaald, maar Quinn ik wil mee naar die bistro. Dessert: chocolade sorbert en mocca meringue...... als ze zulke desserts hebben, zal de rest ook wel kloppen:-) zitten jullie er al? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 (bewerkt) nog even een impressie van de dag, het munch museum had meer foto's maar die kunnen helaas niet, zijn te groot ofzo dus worden ze geweigerd 20 december 2016 bewerkt door Singbluesilver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Mooie sfeerfoto! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ja, er blijkt een maximum aantal Kb per persoon te zijn dat je op die manier kunt uploaden. Zit ik ook tegenaan nu. Oude foto's weghalen maakt weer ruimte vrij, neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Ok. Maar volgens mij had ik ook het probleem dat de foto's an sich te groot waren ofzo. Volgende keer beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Museum was fantastisch, maar het eten wint. Zit aan de kaas en ga straks gewoon voor een tweede dessert. Dinner hobbit style. Bob en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Zitten wel lekkere toetjes tussen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Had ook nog een mooie foto van ploeterende mensen in de zwaar besneeuwde straten van Oslo. Denk ook dat sommigen zich letterlijk weer door deze dag heen geploeterd hebben. Voor hen Bob en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Bij menukaarten begin ik altijd de desserts te bekijken. Daarop stem ik mijn overige keuzes af.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden