nancy Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ik ben ook klaar voor Kopenhagen, ben benieuwd wat deze trip ons brengt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Mooi landschap hier. 6 juli 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Hee, dan heb ik dat altijd verkeerd in mijn hoofd gehad. Dank je wel voor de correctie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Zien jullie die kerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Haha ja we zien best mooie dingen hé. De wereld is wel mooi als je maar kijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 als dochter van een Zeeuw geniet ik me suf onderweg Bob dank voor al je goede zorgen en wat doe jij je huiswerk goed! kan ik nog wat van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Dank je, Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 We zijn inmiddels op Sjaelland aangekomen. Straks een stop voor de lunch. Daarna is het nog een klein stukje naar het Vikingschipmuseum in Roskilde. Zien jullie hoeveel windmolens hier staan? Het hoort helemaal bij het landschap, vind ik. Niks geen horizonvervuiling. Inmiddels wordt in Denemarken meer dan 40% van de energie uit wind opgewekt. https://www.businessinsider.nl/denemarken-vestigt-wereldrecord-42-procent-van-energie-komt-uit-wind/ Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ja, ik vind dit ook 1 van de fijnste en spannendste reizen die ik ooit gemaakt heb. Het is een groot avontuur, maar het gezelschap en de reisleiding voelen zo veilig dat ik met me met een gerust hart overgeef. Heerlijk onderweg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Bor, word wakker! We zijn er!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Heel veel plezier, reizigers. Ik trof gister in de Kro 'n ouwe bekende en ga 'n reisje mee naar zee, zin in! Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nada Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Lang over nagedacht, want op vakantie en het is Kerst enzo dus juist doen! Hohoho! Here we go. Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje met de beren-collectie Lieve Bob met zijn baby-olifantje Monster MijnGerrit Lars Jane Mootje Hub SBS Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan Nancy Bor met 2 tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond Kore met 10 fruitvliegjes Elma Erik Lika Nada Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Hallo lieve mensen, Wat een verukkelijke reis is dit, ik geniet met volle teugen, wel koud dus Lars ik neem zelf wel een elektrische deken en een kruik mee.......... Bob je bent een geweldige reisleider. Haddock een hele fijn reis gewenst!! Lieve groet Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Had op weg rara wie zou die ouwe bekende toch zijn? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Hallo Nada, welkom! Ik zit op het maximum wat ik (per dag?) aan foto's mag uploaden hier dus houd ik het voor Roskilde even bij deze twee links: https://nl.wikipedia.org/wiki/Roskilde_(stad)https://nl.wikipedia.org/wiki/Skuldelevschepen Als we straks klaar zijn met de lunch is het nog een klein uurtje rijden daarheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 We zijn er bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 maar nog niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 OK, op weg naar Roskilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Dat was om je wakker te schudden voor de lunchstop daarnet. Die hebben we nu gehad en nou zijn we onderweg voor het laatste stukje tot het museum. 16 december 2016 bewerkt door Bob Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 We zijn bij er! Wie mee wil naar het Vinkingschipmuseum moet mij volgen. Om 4 uur zijn we allemaal weer terug hier bij de arrenslee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Boeiend, Bor. Mij zelf is wel eens opgevallen dat ik Zweedse en Noorse krantenberichten en opschriften in winkels vrij aardig kan lezen omdat veel ervan op Engels of Duits lijkt, maar dat de uitspraak altijd totaal anders is dan ik verwacht had. Bij het Deens heb ik dat minder. Maar ik heb ook geen Friese achtergrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Zo, we zijn weer terug bij de arrenslee. Eens kijken of iedereen er is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ja, de anderen zijn er ook allemaal. We gaan naar ons hotel in Kopenhagen. Het is niet ver hier vandaag. Allez! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Als we straks bij het hotel aankomen gaan we eerst inchecken en de bagage naar de kamers brengen. Daarna is er nog wel wat tijd voor het eten. Het beroemde standbeeld van de zeemeermin is op een kwartiertje lopen van ons hotel. Je kunt in het hotel of ergens anders in de stad eten. Ik laat iedereen daar vrij in. Ook morgen is een vrije dag. Er is van alles te zien in Kopenhagen, waaronder een aantal musea, de haven, de beroemde wijk Christiania die hippies zich in de 60er jaren hebben toegeeigend, en ga zo maar door. In de hal van het hotel vind je folders met beschrijvingen van bezienswaardigheden en kun je een gratis plattegrond van de stad meenemen. Als je nog winterkleren nodig hebt, overweeg dan ook een lekkere warme wollen trui te kopen. Je hebt er hele leuke hier. Zondagochtend zie ik graag iedereen om 10 uur voor het hotel zodat we op tijd naar Zweden kunnen vertrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) ha, lekker, eindelijk weer eens Zweeds Smorgasbord, jammie wel raar dat ze het uit Australie importeren 16 december 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden