Bob Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik pak de traditie op voor een jaarlijkse kerstpact om samen de kerst en oud-en-nieuw dagen door te komen en wat lol te hebben zonder drank. Als er sneeuw ligt gaan we met de arrenslee op pad. Je mag eten meenemen, en ideeën inbrengen. Zo verdrijven we de eenzaamheid die er voor sommigen in deze periode in het bijzonder is en die het extra moeilijk kan maken droog te blijven. We maken er samen gewoon een gezellige boel van. Er was wat verwarring ontstaan toen ik een lijst namen weergaf onderaan de draad van vorig jaar. Daar dus niet verdergaan, maar hieronder. Als je mee wilt doen, kopieer dan het namenlijstje en zet die van jou er ook bij. Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje Lieve Bob Monster Lonneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Fijn MijnGerrit. Voor wie lekkere drankjes zonder alcohol klaar wil maken voor de feestdagen vond ik hier wat tips:Castle Craig's Kerstpunch en 7 andere alcoholvrije cocktails voor de Feestdagen:https://www.castlecraig.nl/blog/12/2014/castle-craigs-kerstpunch-en-7-andere-alcoholvrije-cocktails-voor-de-feestdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik sluit ook aan. Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje Lieve Bob Monster MijnGerrit Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik sluit ook aan. Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje Lieve Bob Monster MijnGerrit Lars Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Wij zijn op vakantie met kerst. Jullie veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Fijne vakantie, SBS! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 (bewerkt) Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje Lieve Bob Monster MijnGerrit Lars Jane Mootje, gezellig 4 december 2016 bewerkt door Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Dank je bob hoewel ik wel een vakantiepact kan gebruiken. Zit er toch een beetje tegenaan te hikken. Want ja bij vakantie en zon hoort........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 (bewerkt) Hi SBS, bij vakantie en zon hoort... wat je er zelf bij vindt horen, volgens mij. Als je mijn draad terugleest (Ging stoppen te makkelijk?) kun je zien dat ik bij een vakantie begon zonder alcohol te leven en daardoor juist een enorme boost kreeg omdat dat reuze mee bleek te vallen. Het is alleen maar het verschil tussen er van willen genieten of er tegenop zien, en dat kun je zelf gewoon sturen, want het zijn je eigen gedachten. Moeilijker is het niet, hoor. Succes! En weet je wat? We maken van dit pact ook een vakantiepact. Eentje voor de kerstvakantie dus, zowel voor de thuisblijvers als voor degenen die de kersttijd elders doorbrengen. 5 december 2016 bewerkt door Bob Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Natuurlijk sbs ook erop. Gaat er niet om waar je bent. Gaat erom dat je droog blijft tijdens de feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ok ik sluit me ook aan. Kan niet beloven dat ik altijd WiFi heb om zo mezelf en jullie door de vakantie/ feestdagen te helpen maar ik ga er zeker proberen een steun in de rug te zijn en jullie voor mij een rots in de branding! Jannigje Lieve Bob Monster MijnGerrit Lars Jane Mootje, gezellig Hub SBS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Reusachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 (bewerkt) Ok ik sluit me ook aan. Kan niet beloven dat ik altijd WiFi heb om zo mezelf en jullie door de vakantie/ feestdagen te helpen maar ik ga er zeker proberen een steun in de rug te zijn en jullie voor mij een rots in de branding! Jannigje Lieve Bob Monster MijnGerrit Lars Jane Mootje, gezellig Hub SBS Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan 5 december 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 We nemen de grote arrenslee, dan past iedereen er makkelijk in en is er nog zat ruimte voor anderen over. Wie nog meer? Dieren mogen ook mee. Ik kom met mijn baby-olifantje. Gezellig! Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje Lieve Bob met zijn baby-olifantje Monster MijnGerrit Lars Jane Mootje Hub SBS Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ik wil ook weer graag mee, maar kan mezelf er via de mob niet bijzetten? Wie wil er zo vriendelijk zijn om dat voor mij te doen?? Dit jaar wil ik wel de chocolademelk verzorgen en wat warme plaids! Gezellig, Bolivia is er ook bij! Als bedenker van het eerste uur mag ze van mij voor op de bok! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Mob vult zelf in, grrrr.. Bolivia moet Bolletje zijn, natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 We nemen de grote arrenslee, dan past iedereen er makkelijk in en is er nog zat ruimte voor anderen over. Wie nog meer? Dieren mogen ook mee. Ik kom met mijn baby-olifantje. Gezellig! Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje Lieve Bob met zijn baby-olifantje Monster MijnGerrit Lars Jane Mootje Hub SBS Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Dankjewel, Jane! Kom je naast me zitten?? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 (bewerkt) 5 december 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Dan neem ik Djana mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Op de bok? Dan moet ik m'n warmste jas en een plaid over m'n schoot hebben, voor m'n hondjes. Die hebben gauw last van een snottertje. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ik wil ook graag meedoen, ben ik niet zo alleen.... Dan neem ik mijn fruitvliegjes wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Wil iemand mij op het lijstje zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje Lieve Bob met zijn baby-olifantje Monster MijnGerrit Lars Jane Mootje Hub SBS Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan Nancy Bor met 2 tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond. Voor als een lammetje verdwaald geraakt deze dagen, niet bang zijn hoor! Herdertje zal het schaapje hoeden als je wilt! Kore met 10 fruitvliegjes Elma erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 (bewerkt) Arrenslee Pact Kerst 2016 Jannigje Lieve Bob met zijn baby-olifantje Monster MijnGerrit Lars Jane Mootje Hub SBS Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan Nancy Bor met 2 tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond. Voor als een lammetje verdwaald geraakt deze dagen niet bang zijn hoor! Herdertje zal het schaapje hoeden als je wilt! Kore met 10 fruitvliegjes Elma Erik 5 december 2016 bewerkt door erik nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden