Lika Geplaatst 25 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Ik ben weer thuis. Dank, dank voor jullie reacties! Zit even te denken hoe en wat ik hier wil delen. In ieder geval: ik ga het traject aan. Wat mij betreft ook - zeg ik voorzichtig- graag. Vandaag merkte ik dat ik maar zat te wachten op hun 'oordeel'. Mag ik meedoen? Wat vinden 'ze'? Arghhhhh Goede is dat ik dit besproken heb. Uiteindelijk. Na heel gesprek met de arts over filosofie en exentialisme. Was hij vergeten helder te maken dat ik mee 'mag' doen. Ik weer huilen, huilen, huilen. 'Ik zit hier maar ( boehoehoe, snif, snuit, snotter) te wachten op het oordeel en dat komt maar niet '. Arts: ' dat heb ik niet zo handig gedaan dus.' Ik : ' dat heb ik nou altijd! Hebben ze zo'n leuk gesprek met mij. Lijkt allemaal mee te vallen. Maar (boehoehoe, snif, snotter) HET VALT NIET MEE!!' ' Kun je op zich je baan wel, denk je? ' Was ook een vraag. Ik: 'ja. Ik heb nog nooit iets niet gekund. Alleen leven op zich. Dat gaat me moeilijk af.' Nou ja. Tot zover. Wie ben ik. Ik ga het ontdekken. Anders kom ik niet verder. X, Lika smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Yes je verdere ontdekkingstocht kan beginnen ! Wil je me nog eens uitleggen wat het nu precies inhoudt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Als ik iets verder ben. Ja, dan leg ik het graag uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Wie ik ben. Dat is toch wel een vraag zeg!..... Daar zijn dikke boeken over geschreven Maar het fijnste is dat jij dat helemaal zelf mag gaan bepalen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Jij gaat het ontdekken Lika. Met dit traject! Top! En het zal vast niet altijd makkelijk zijn maar het gaat je vast ook veel brengen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Lika ready for takeoff Ben blij voor je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Enne......Ben jij niet ommenabij de 2 maanden? Vandaag?morgen? Sorry weet het niet helemaal precies Maar gefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Ik weet de datum niet precies, ik tel de weken. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik spring van vrijdag ar vrijdag ( niet op de lijntjes springen!). Morgen is het 9 weken. Dus ja. Twee maanden. Goed hè? Nooit gedacht. poly reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Super goed! Echt! Je mag trots zijn op jezelf! Sowieso natuurlijk maar nu dubbel!!! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Goed bezig Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 8 weken en 6 dagen! Gefeliciteerd Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Waauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 He gaat het met jou Lika? Nog steeds goed? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Evan van me af schrijven. Zit al een paar dagen totaal niet goed in mijn vel. Voelt alsof ik elk moment in huilen uit kan barsten en ik wil het liefst in bed blijven liggen dat voelt ook niet goed, maar als ik wel dingen doe is het ook niet goed. AAARGGGGHHHHH, Wil nu dat poppetje uit die strips zijn dat uit zichzelf weg kan hollen. Misschien is het de tijd van de maand. Misschien is het de burn-out. Misschien is het het thuis zitten. Misschien is het het feit dat mijn intake is afgerond, maar dat het traject nog niet is ingepland. Dat het te lang duurt. Misschien is het dat ik getipt ben voor werk dat ik graag zou doen, terwijl ik weet dat ik nu er nog niet klaar voor ben....? Waarschijnlijk alles bij elkaar. Voel me ellendig. Wil huilen en dat lukt niet. Gisteravond zin om wijn te drinken. Maar ik doe het niet, morgen 10 weken. Ik ben daar gek. Maar even uit dit gevoel. Weg van mezelf. Alles lijkt dan ook mis te gaan. Kras over mijn nieuwe laarzen, pak melk kapot in tas met allerlei boodschappen, bijna vallen met de fiets. Alles of niets. Of het gaat. Of het gaat niet. Er zit weinig tussen in. Nu gaat het niet. Werken aan het tussenin gebied denk ik. En verduren, verdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Gisteravond zin om wijn te drinken. Maar ik doe het niet, morgen 10 weken. Ik ben daar gek. Maar even uit dit gevoel. Weg van mezelf. die tien weken zou inderdaad zonde zijn, maar dat is nog peanuts vergeleken bij de jaren die nog voor je liggen. in diezelfde jaren vóór je ligt ook een zee aan tijd om aan het 'tussenin gebied' te werken.. en realiseer je dat wat je nu ziet als 'werken aan' in veel gevallen ook bijna vanzelf gaat. nu lijkt alles tegen te zitten, maar zulke periodes hebben we allemaal wel eens. er zijn of komen ook dagen, weken, misschien zelfs maanden, dat je niet hoeft stil te staan bij elke handeling die je doet. 's nachts zijn alle katjes grauw. één sprankje zonlicht geeft al weer een totaal andere kijk. verduren, verdragen... alles geht vorbei. :sun: Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Dank je Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Oh Lika wat vervelend! Je bent zo goed bezig, hou je daar aan vast. Deze ellendige dag gaat ook weer voorbij en dan ben je weer enorm trots op jezelf dat je het doorstaan hebt! Van al die wijn die je nu in die 10 weken niet drinkt kan je straks nog een paar mooie laarzen kopen!Kom op, je hebt alle reden om trots op jezelf te zijn, laat dat niet verpesten door deze ene rotdag!!Dikke knuffel! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Dikke knuf voor jou !! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Het is ook een beetje de tijd van het jaar.. we zijn toe aan het voorjaar. De lange donkere dagen beginnen te lengen en ons lijf (en geest..) verlangt naar licht. Het gaat over, maar het blijft lastig. Goed van je dat je niet toegeeft aan die ene oprisping. Je schiet er niks mee op, maar dat weet je zelf het beste. Kies voor een "onschuldiger" quilty pleasure. Verwen jezelf maar een beetje. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Soms zit het allemaal tegen, maar de dagen worden weer langer en ook voor jou zal de zon weer schijnen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Tien weken!! Lika, ben je ook iets leuks/fijns/spannends/lekkers gaan doen, zoals hardlopen met een vriendin (op praattempo), yoga, bioscoopabonnement, meditatiecursus, kooktraining, zangles, hondenuitlaatservice, tapdansles, pilates.... kortom, iets helemaal voor jezelfs, waar je zin in hbet? Of is die zin nog even ver te zoeken? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Burn-out zit tegen wat betreft de zin. Wel veel nieuwe kleren. Had bijna niets meer. Dat Is fijn. Zin moef ik nog uit mijn tenen trekken. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Knap dat je zo vroeg gaat zwemmen Lika!! Misschien moest je jezelf erheen slepen, maar je doet het toch maar mooi wel! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Naar zwembad geweest. Goed om hier op te schrijven dat dat gewoon goed doet. Ik kom in een soort meditatieve toestand en na half uurtje 'mediteren' kwam er zowaar nog wat tempo ( heel beperkt, maar het is een start) in. Turks stoombad geweest en lekkere cappuccino gedronken. Toch blijf ik me opgejaagd en lusteloos voelen. Ik wil hier niet alleen thuis zitten,maar moet niet denken aan mensen om me heen. Nou ja. Zorgen dat ik zo vaak mogelijk blijf zwemmen, Traject start 13 feb. met 3 dagdelen. Gisteren mensen van mijn werk gesproken. Het is me wel duidelijk dat de boel daar slecht georganiseerd was en dat er heel veel op mijn schouders is geplaatst. Maar dat heb ik ze laten doen. Die organisatie zal niet veel beter worden. Ik wel. Crodino gevonden. Vond ik af en toe lekker toen ik zwanger was en ik vind het er zo mooi uitzien. Luxe. Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Goed van je dat je bent wezen zwemmen ook al moet alles vanuit je tenen komen. Ik ken het gevoel "echt nergens zin aan en alles kost teveel moeite..." zels aan niets doen heb je geen zin Zelf ben ik geattendeerd op vitamine D en ik heb het gevoel dat het wel iets helpt maar eigenlijk zijn we gewoon toe aan de lente toch Crodino is ook mijn drankje geworden om mezelf eens te verwennen ipv alcohol. Ik zie het dan ook als een traktatie. Het is best prijzig en mijn portemonnee is niet zo dik maar ach, daarvoor ging alles aan alcohol op dus mag mezelf best een beetje verwennen. Het is voor mij een goed alternatief en leuk dat jij ook crodino hebt ontdekt en het ziet er nog chic uit ook Ik hoop dat je deze dag goed door komt en je snel weer wat beter gaat voelen. Sterkte Lika! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden