Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 november


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Na lang nadenken toch maar toegeven, morgen komt mijn dochter. Kon prima nee zeggen tegen haar blauwe ogen, maar niet tegen de argumenten van mijn partners. Weer een dagje in- en uitademen voor de boeg. Fijne zaterdag all.

Dagpact:

Momentum

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee en dan mag de dag beginnen van mij. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Sterkte met winkelen Lars. 
Ik krijg Kees nooit zover dat hij meegaat hoor. 
Ja, als hij een jas nodig heeft, of nieuwe spijkerbroeken... dan móet hij wel. 
(Al het andere neem ik op de gok voor hem mee.)
En wil ik dan nog even tussen de kleren neuzen.... dan is het: 
'wat heb je nodig dan'? Nou niks speciaals, even kijken gewoon.
Na 30 seconden: 'Nou, zullen we dan maar?' ...
'Nog heel even Kees'... nog weer een halve minuut later 'ben je nou klaar'??? 
En dan gaan we maar weer... 
 
Quinn, kan me aan de ene kant indenken dat je het naar vind jouw dochter daar te ontvangen. 
Maar ik denk dat het voor háár heel goed is jou op te zoeken daar.
Petje af trouwens voor je dat je doorgezet hebt en dat je doorzet.  
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Heerlijk weekend! Daar hou ik van..opstaan als je zelf wil.

Vandaag konijnenhoek in de gang sfmaken, komen naar binnen komende vries-maanden. Meer om ons dan om de beesten hoor, maar anders wordt er nauwelijks naar omgekeken vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren droog afgesloten om 2 uur 's nachts. De open fles wijn aan bezoek meegegeven. Was gezellige avond zonder alcohol voor mij. Altijd leuk om te ervaren.

Zo weer witten en behangen bij dochter in haar nieuwe woning. En dit gaat veel beter met een fris en nuchter hoofd. Moet er niet aan denken als ik dit vandaag moest doen met een avond vol drank vooraf....

Fijne dag iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenochtend weer een gesprek gehad met de psych. Het is nog steeds hier niet jofel. Nog steeds depressief. Ja en het is geen pillendokter dus probeert hij het zoveel mogelijk zonder te doen. M´n geheugen heeft toch wel een flinke knauw gehad. Verder voel ik me, ondanks anderhalve dag per week werken, heel vaak erg eenzaam. Maar goed ik heb nog steeds hoop dat het een keertje voorbij gaat. Het is bekend dat bijna 80% van de mensen met een herseninfarct een depressie krijgen. :blush:  Dus ik ben gelukkig niet de enigste. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

 

Koud buiten, maar wel een zonnetje.

Rustig dagje vandaag

Maar 2 uurtjes werken verspreid over de dag

Vogeltjes zijn al verschoond

 

Bollie,

wat vervelend dat je nog steeds af en toe wat depri bent.

Gelukkig dat je wel plezier hebt in die 1.5 dag werk.

Dat is tenminste wat he.

Maar voor je herseninfarct was je het laatste jaar toch ook al wat depressief ?

Dat meen ik me tenminste te herinneren

Misschien elke dag een stuk lopen in de buitenlucht?

Beginnen met een kwartiertje en dan steeds een beetje opbouwen

Bewezen dat mensen die elke dag een half uur tot een uur stevig doorwandelen van hun depressie af komen.

Je had toch ook hondjes ?

daar mee wandelen misschien?

 

Enfin, daar heb je mij weer, met mijn goede raadgevingen  :)

Houdt je taai he   :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Rapi stevig  lopen zit er niet meer in dat lukt niet meer maar dadelijk ga ik wel ff boodschappen doen dus ben ik er ff uit.

Klopt ik had in het begin van dit jaar last van een fikse winterdepressie na het stoppen met werken bij de dierenambulance. Toen ben ik in het bekende zwarte gat gevallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stil hier. Deel van de groep is met weekendverlof, raar dat de stilte dan onwennig is, terwijl ik me eerst aan de drukte stoorde. Verder weet ik niet zo goed. Beetje murw. Misschien vanmiddag er even uit als dat te regelen is.

Sterkte Bolletje. Gewoon buiten zijn schijnt ook al wat te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Jane en Hub soms is het moeilijk om het leven zo te leiden dat het prettig blijft. Soms maak je dingen mee die pijnlijk zijn. En dat verwerken is moeilijk zeker als je alleen bent. Maar  goed ik ga zo weer ff liggen want men denkt dat veel rusten de depressie doet verdwijnen. Ik denk  dat de oorzaak heel ergens anders zit. Volgende week maar eens heel duidelijk zijn misschien helpt dat. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forumleden,

Even een kort berichtje van mij.

Het gaat goed! Sinds 2 augustus ben ik van mijn 40 jaar lange alcohol verslaving af door oa methylfenidaat! Mede daardoor ben ik inmiddels bijna 20 kg afgevallen. Sinds die tijd (2 augustus) heb ik mijn leven omgegooid. Geen alcohol misbruik meer, geen vlees meer en verder alles koolhydraatarm.

Helaas ben ik mijn 18 jarige zoon kwijt … hij is spoorloos… zit in een wereld waar jij en ik niet in willen leven, verkoopt zijn lichaam om daar te overleven. Nu hij 18+ is wordt mij niets meer medegedeeld door instanties en politie. Telkens als ik op het journaal iets hoor over een 18 jarige man dan denk ik aan ….

Eens verwacht ik de politie aan de deur met een triest bericht.

Het hele sterke vond ik dat ik in deze situatie (nu 4 weken geleden) NIETS gedronken heb. 4 weken geleden ontdekte ik dat hij wederom weggelopen was. Nu hij 18 is, is hij “volwassen ” en dus op zichzelf aan gewezen. Hij heeft helemaal niets, zelfs geen inkomen …. Zucht. Tja loslaten is pijnlijk.

Omdat ik de alcohol overwonnen heb krijg ik als beloning een prachtige pup x malthezer Shitzu in april/mei 2017! Ik zie er gretig naar uit.

Wens ons allemaal sterkte en innerlijke wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...