Momentum Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Mooie vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goedemorgen, bijna weekend. Dagpact: Momentum Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goedemorgen Vreselijke storm hier vannacht, jongste in paniek. Nu eens kijken of alles er nog staat. Drukke dag vandaag, dan weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Morgen, mensen. Nieuwe dag. Vanmiddag expiratie november opties. Wordt een belangrijke financiele afsluiting voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goedemorgen, pfff zo ziek als een hond blehhh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Geen storm hier vannacht, wel veel regen... Nu is het weer droog en lijkt het wat minder donker dan gisteren. Toine griep? ellendig, beterschap! Opties... gevaarlijk spul, hoop dat het goed afloopt Bob. Deur dicht houden Bor? Wrom? En wie lijkt gek geworden? Koffie, eerst koffie en thee en dan aan de slag.  aanpassing: spelfout 18 november 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Blijf lekker in bed, Toine. Kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Bor, wat is er gebeurd? Succes vandaag, hou het droog! Dagpact: Momentum Quinn Bor Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Ben trouwens tot morgenavond niet op een laptop maar op mijn telefoon dus niet zo actief. Wil alleen wel graag meedoen aan het dagpact want ga het ook nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Mogge! Zet 'm op Bor! Beterschap Toine. Fijne dag allemaal in dit stormachtige weer. Kaarsjes aan binnen. Daarover gesproken: ik ben behoorlijk allergisch geworden voor al die gezellige kerst-uitingen op straat en in de winkels. Voelt als een nieuwe en geniepige uitdaging om nuchter te blijven. Is niet zo, t zit in mijn natuurlijk. Zou 't wel fijn vinden als ik van die gezelligheid kon genieten zonder een licht somber gevoel erbij. Maar dat is dus nu even niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Quinn Bor Lisette Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Rustig aan Bor, niet vergeten dat het haar relatie, haar leven en haar keuzes zijn. Knuffel? Op naar de meditatie. Jolly. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goedemorgen! Bor als jij t dagpact na al die jaren nog zo hard nodig hebt, ben je een vogel voor de kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Praat er dan niet over bor.. Scheelt mij wat hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Lars! Tot snel x Ik ga ne kauwgom pakken voor ik uit mijne slof schiet. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Oh ja, extra bakje voor Lars.... vergeet ik het alweer  basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goeie morgen allemaal, Ik ben heel stom geweest doordat ik probeerde reclame van mijn pc te halen en op eens had ik helemaal niets meer.  Bijna 4 dagen ben ik m´n pc kwijt geweest, maar heb hem gelukkig weer terug. Alleen alles is heel erg veranderd. Verder gaat het niet zo goed. Ik moet iedere dag om 11 uur en om 5 uur 1 uur rusten, maar omdat ik me helemaal niet moe voel en ik het werk zo ontzettend leuk vind, doe ik het vaak niet. Ik heb zo´n moeite om naar bed te gaan en vind het zo zonde van m´n tijd. Nu voel ik me weer deprie. Eigen schuld, dikke bult""#$&%_)_%()'?)((  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Zo te zien doen je toetsen het in elk geval allemaal weer, Bolletje. Welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 (bewerkt) Dank je wel Bobbelientje  Ik ben geen lezer Borrie, maar ben op zoek naar goeie rustige muziek die ik heb gevonden Dan Gibson heet die kerel. Hij combineert natuurgeluiden, b.v. vogelgezang of golven van de zee, met muziek. Ik zal eens kijken of ik iets kan plaatsen.   Nee lukt niet maar als jullie zijn naam intypen op You tube kan je het horen. Erg mooi. Zo ook van Dick de Ruiter "de genezende waterval" voor de broodnodige rust. 18 november 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Goede vrijdag, deze vrijdag! Â Het lijkt er op dat enkelen hier dat wel kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Hoop dat het gauw weer wat beter met je gaat Bolletje! En met jou ook Bor! En voor jullie allemaal een goede dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Bor, drie positieve dingen: 1. Je bent een kanjer; 2. Je dochter is haar grenzen aan het bewaken (de details ken jij niet en gaan je ook niet aan); 3. Je drinkt niet. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Bor,het positieve in dit verhaal is dat je dochter haar kindje niet met een blowende ,aan speed,en gokverslaafde vader wil laten opgroeien. Je weet als geen ander wat dat met het leven van je kinderen doet,je bent zelf een verslaafde en je hele gezin heeft en had hiermee te maken. Diep respect voor je dochter! En je schoonzoon had nu al een opname kunnen regelen om aan zijn verslavingen te werken. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden