Hadocque Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 kant nog wal zal je redden maar vervoer biedt kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 (bewerkt) kansen met openbaar vervoer lijken steeds meer op speculeren 5 november 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 speculeren de baas, of kortweg speculaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 speculaas bakt geen zoete koekjes, redt oe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 toe nou, red jij jezelf dan ook maar gauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Auww riep ze toen ze haar knie stootte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 otters zijn zulke harde werkers en leuke beesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Eesten worden gebruikt om mout in of op te drogen, maar ze kunnen ook gebruikt worden voor het drogen van specerijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 rijen dik stond het publiek in Mexico te juichen voor onze eigenste Max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Max is een humoristische Vlaamse film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Film kijken in de bioscoop heb ik al een aantal jaren niet gedaan, de laatste film die ik heb gezien was volgens mij een film over Queen Elisabeth en Mary Stuart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Mary Stuart werd geboren als prinses, werd uiteindelijk koningin, maar stierf in gevangenschap, gevangen gehouden door naar nicht queen Elisabeth. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 beth hart leaves the light on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Onesie zijn lekker warme huispakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 pakken ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 en wie of wat ga je dan pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 pakken ga ik mijn bagage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Bagage inpakken en wegwezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 wezen-zieltjes in de hemel kijken vol verbazing neer op het sterrenhotel, wat ooit hun weeshuis was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Huis was nog niet klaar, of de verhuiswagens stonden al voor de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 de de urgentie van mijn stotteren behelst een klein aanloopje Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Op je gemak 's morgens je krantje kunnen lezen en nóg een bakje nemen voor je aan de slag gaat is best wel luxe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Lux eterna betekent eeuwig licht, wij hebben dat al in menig mis gezongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 november 2021 Rapport Share Geplaatst 23 november 2021 Menig mis gezongen noten zijn niet te vreten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 november 2021 Rapport Share Geplaatst 23 november 2021 niet te vreten maak ik gelukkig niet dikwijls mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden