Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Leidend zijn echter de feiten en die zijn bepaald niet fraai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 fraaier wordt het hier als je start met het laatste woord van de vorige zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Zinvol taaltechnisch maar niet altijd mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Mogelijk zijn er parallelle universa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Parallelle universa waar wij als klein stipje ronddolen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Dol en dwaas is Sinterklaas maar de kerstman kan er ook wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Van de kersttrip houd ik elke dag het vervolg bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Het vervolg bij en van de kersttrip is nog een virtueel mysterie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Mysterie wat zal volgen, net als de vraag wie het restje pindakaas heeft opgegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 en wie schraapte de pot leeg en heeft hem omgespoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 'Poel des verderfs, zo'n pot met pindakaas', sprak de licht obese muis, terwijl hij zijn snorharen schoonlikte. smart, Sita2, basta en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Likte ik van die pot? vraagt hij zichzelf af. Ach nee, dat zal toch niet, die pot is immers leeg? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Leeg voel ik me, op, moe en zin om mezelf te vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 vullen met lucht en rust kan helpen: adem in... adem uit... adem in... adem uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 uit jezelf hier maar Sita, wie weet blijft een uitglijder dan uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 uit niets wordt alles geboren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 En alles wordt uiteindelijk weer niets. (Ja, eerlijk is eerlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Eer lijkt niets wezenlijks te zijn, maar voor sommige mensen betekent het vrijwel alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 alles is veel, maar eer is iets wat we zeker kunnen leren van onze oosterse broeders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 broeders bakken levert iets verrukkelijks op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Opperdepop, de schaal was leeg voordat ik er erg in had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Had ik dat maar eerder geweten, dan was ik er sneller bij geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Wees toch niet zo inhalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Inhalig, ik, stamelde Pinokkio, waarna hij met afgrijzen naar zijn steeds langer wordende neus keek smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 De Neus keek niet blij toen het boek van zijn zus uitkwam. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden