Lieke7777 Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Wonden zijn er om te genezen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Genezen kunnen sommige wonden niet, minder zichtbaar worden wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Wel genezen maar soms met littekens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Littekens vervagen en in plaats van pijn doen gaan ze soms nog jeuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Jeuken mijn handen zo omdat ik aan de slag wil, of is het gewoon eczeem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 (bewerkt) eczeem vul ik maar even in 24 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Even in bad gaan sebiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 biet rauw raspen met appel, niks erbij, sublieme salade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Salade met bloemen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Bloemen op graven kunnen me gestolen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 worden ze ook, net als knuffels, speeltjes en mooie planten soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 En soms is het gewoon lekker om even helemaal niets te hoeven of te moeten, het ultieme weekendgevoel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 gevoel dus scheiden van verstand, dat blijft me bezig houden, zelfs nu nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Nog even en de Paashaas kan weer aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 slagerij van kampen voor uw broodnodige trommel spectakel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Spectakel schrijf je in het Nederlands met een 'k', ook al komt het van het Franse woord spectacle, wat schouwspel betekent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Betekent "schouwspel" nog iets in een tijd waarin een zere kies van een c-ster een nieuwe realityserie oplevert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Levertraan kreeg ik vroeger als kind, eerst op een lepel, later in ronde donkerbruine balletjes, die ik tot afgrijzen van mijn broer kapotbeet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Levert een realityserie, buiten leedvermaak, hoe dan ook iets op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 30 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2021 Ah @Jannigje jij stond er net nog niet!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 beetje opletten en dan plakken we gewoon de boel aan elkaar, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Niet al te serieus, het is een spelletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Spelletjes zijn niet zo mijn ding, je snapt wel waarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 Omdat je het zeer competitief aanpakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2021 (bewerkt) Pakt het hier ook met twee identieke letters in plaats van drie? 31 maart 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden