Momentum Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen Gisteren vergeten af te melden. Dagpact: Momentum Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen. Sterkte Lars, angstige dag lees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar Nieuwe week, nieuwe ballen. Lars succes en sterkte voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 En ik zie Albert staan: ook jij heel veel succes vandaag. Als ik het goed begrepen heb ga je 'de groep in' Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Bor Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen bor en Nadia. Ik ga afsluiten hier. Tijd om aan de slag te gaan. Maak er een mooie dag van mensen... Dag dag .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Dagpact; Momentum Lars Bor Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Even een heel snel goedemorgen. Ga aan het werk. Door de regen vrees ik Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen allemaal, Ook ik ben laat dus snel er van door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen, zijn we weer. Dagpact; Momentum Lars Bor Nadia Rapilos Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goede morgen vannacht maar 1 uurtje geslapen ben angstig dat het vandaag nog niet door gaat moet nog naar arts duim voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ik zal voor je duimen AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ben al druk bezig voor je Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 dank jullie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 joehoe!!!!!! ik ga de behandeling vandaag nog in hoor ik MAG Quinn, basta en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Te gek Albert. Heeeeeeeeeeeeeeel veel succes En nu Von: uitzetten dat ding en aan de slag. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 joehoe!!!!!! ik ga de behandeling vandaag nog in hoor ik MAG Haha!! Proficiat! Het werkt als je eraan werkt! Doe maar rustig aan, niet halsoverkop. Je bent ook niet in één dag verslaafd geraakt. En: je MAG nog veel meer, als je maar WIL. Heel fijn voor je, ik hoop en wens dat het voor je gaat werken zoals het voor mij en vele anderen gewerkt heeft!! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Benutten die kans, AlbertRemmo. Dit is één van die cadeautjes die het leven voor ons in petto heeft. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Goed nieuws! Succes vandaag Albert, spannende dag. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 jowan dank je wel, eneeeuuhh ik begrijp NU al je kleine j Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 kan nog even puteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Das een mooi maandagochtend cadeau Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 kadootje voor de rest van mijn leven Bolletje erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 ze willen me kwijt op detox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden