Momentum Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen Gisteren vergeten af te melden. Dagpact: Momentum Mooie dag
Vol Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen. Sterkte Lars, angstige dag lees ik.
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar Nieuwe week, nieuwe ballen. Lars succes en sterkte voor vandaag.
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 En ik zie Albert staan: ook jij heel veel succes vandaag. Als ik het goed begrepen heb ga je 'de groep in' Albert?
Nadia Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Bor Nadia
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen bor en Nadia. Ik ga afsluiten hier. Tijd om aan de slag te gaan. Maak er een mooie dag van mensen... Dag dag ....
rapilos Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Dagpact; Momentum Lars Bor Nadia Rapilos
rapilos Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Even een heel snel goedemorgen. Ga aan het werk. Door de regen vrees ik Laters !
Sowhat Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen allemaal, Ook ik ben laat dus snel er van door.
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Goedemorgen, zijn we weer. Dagpact; Momentum Lars Bor Nadia Rapilos Quinn
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Goede morgen vannacht maar 1 uurtje geslapen ben angstig dat het vandaag nog niet door gaat moet nog naar arts duim voor mij
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 joehoe!!!!!! ik ga de behandeling vandaag nog in hoor ik MAG Quinn, basta en Vol reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Te gek Albert. Heeeeeeeeeeeeeeel veel succes En nu Von: uitzetten dat ding en aan de slag. AlbertRemmo reageerde hierop 1
jowan Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 joehoe!!!!!! ik ga de behandeling vandaag nog in hoor ik MAG Haha!! Proficiat! Het werkt als je eraan werkt! Doe maar rustig aan, niet halsoverkop. Je bent ook niet in één dag verslaafd geraakt. En: je MAG nog veel meer, als je maar WIL. Heel fijn voor je, ik hoop en wens dat het voor je gaat werken zoals het voor mij en vele anderen gewerkt heeft!! AlbertRemmo reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Benutten die kans, AlbertRemmo. Dit is één van die cadeautjes die het leven voor ons in petto heeft. AlbertRemmo reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Goed nieuws! Succes vandaag Albert, spannende dag. AlbertRemmo reageerde hierop 1
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 jowan dank je wel, eneeeuuhh ik begrijp NU al je kleine j
bolletje Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 Das een mooi maandagochtend cadeau Ap.
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2016 Rapport Geplaatst 7 november 2016 kadootje voor de rest van mijn leven Bolletje erik reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden