lady jane Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goeiemorgen frummers. Bijna aan het einde van een lange lange nachtdienst en ik voel me al net zo traag als mijn pc nu reageert. Wat is er toch een hoop depressie, verslaving en eenzaamheid in de wereld. Bij sommige mensen kom ik mijn machteloosheid tegen en voor anderen kan ik echt iets betekenen (mag ik graag denken). Straks voor mezelf ook maar even goed zorgen dus afspraken af- gemaild en de sauna gereserveerd. Gezond egoisme Claartje68, Sita2 en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Jowan was eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Een hele goede morgen allemaal, Niets van onweer gemerkt (was hier misschien ook niet) Vroeg wakker, lekker gedouched en vandaag nog een dagje vrij Lekker eitje gegeten en het stokbroodje van gisteren nog even opgewarmd We kunnen er weer tegen vandaag Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Dagpact; jowan Lars Claartje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Jane, Moet je dan niet even lekker naar bed dan, na zo'n lange nachtdienst ? In elk geval, rust goed uit zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goedemorgen frummers. Hier heeft het geregend, niet veel. En als er onweer is geweest heb ik er niks van gemerkt dus Wel is het lekker opgefrist buiten. En binnen staan koffie en thee klaar. (en Lars, je mag het natuurlijk gewoon lekker op het terras nuttigen hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goedemorgen. _pakt koffie_ rustig wakker worden. Dagpact; jowan Lars Claartje Rapilos Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Raar weer hier Ineens harstikke donker, en hoor nu gerommel ook in de verte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Tja Jane eenzaamheid en het gevoel nergens bij te horen is verschrikkelijk. Ik vecht er iedere dag mee. Ga jezelf maar lekker verwennen hoor na zo'n zware nacht. smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goeiemorgen, lekkere koffie Yvonne, dank je wel! Dagpact; jowan Lars Claartje Rapilos Quinn Basta Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Hier tijd om aan de slag te gaan... het lijkt er op dat de regen en het onweer van vannacht nu eindelijk hier aanbeland zijn... Jane, lekker genieten vandaag meis. En ja, er is heel veel ellende onder mensen, soms een eigen keuze en soms .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goedemorgen, Dagpact; jowan Lars Claartje Rapilos Quinn Basta Sonnetje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Jaja, h.e.l. (het echte leven) gaat morgen weer van start. Vanmiddag komt ex om nog een klusje te doen, dan is kamer van zoon helemaal op orde. Maar eigenlijk (verborgen agenda) gaan we een goed gesprek hebben met zoon. Blij dat ik ex daar nog voor kan vragen, werkt altijd beter om het van 2 kanten te horen :-) Sneaky mama. smart, basta, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 zaterdag droog doorgekomen Dagpact;jowanLarsClaartjeRapilosQuinnBastaSonnetjeNadia MarQ Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Straks voor mezelf ook maar even goed zorgen dus afspraken af- gemaild en de sauna gereserveerd. Gezond egoisme Veel plezier in de sauna. Ik ga woensdag weer. :-) Goed zorgen voor jezelf is belangrijk :-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 (bewerkt) Goedemorgen! Tentspullen weer ingepakt, nu met koffie en boek bij zwembad .. vanmiddag weer naar huis. Dagpact; jowan Lars Claartje Rapilos Quinn Basta Sonnetje Nadia MarQ Vol 28 augustus 2016 bewerkt door Vol Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Dagpact;jowanLarsClaartjeRapilosQuinnBastaSonnetjeNadiaMarQ Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlokje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Een klein feestje hier. Of feestje voel me feestelijk want vandaag 10 maanden droog Even iets aanpassen: goedemiddag is het alweer. Vanmorgen vroeg na rondje hondje terug in bed gegaan want opgezeten door onweer. Ik hou er niet van, vertrouw het dan niet. 28 augustus 2016 bewerkt door vlokje Skyer, Quinn, Vol en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Wat goed Vlok! Gefeliciteerd :rose: Goedemiddag allemaal, Laat in slaap gevallen vanwege het onweer en weer wakker OOK door natuurgeweld. Het was erg dit keer.. gatver Straks wat werken en afhankelijk van het weer nog wat doen in de tuin vanavond. Fijne dag allen! oja, op het dagpact vandaag! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Nouja zeg Ben ik er weer afgevallen Dagpact; jowan Lars Claartje Rapilos Quinn Basta Sonnetje Nadia MarQ Vol Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goeiemiddag, Beetje later dan anders.. Dagpact: jowanLarsClaartjeRapilosQuinnBastaSonnetjeNadiaMarQ Skyer Lieve 10 maanden droog Smart, proficiat.. chique. Ik weet niet of ik je bij het dagpact moet zetten of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 sorry Vol, je bent er nu weer afgevallen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Dagpact; jowanLarsClaartjeRapilosQuinnBastaSonnetjeNadiaMarQVolSkyer Lieve Smart SitaSmart, ik heb je erbij gezet smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden