lady jane Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 afscheid genomen? ben je naar huis?Quinn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik snap er niks meer van. Waar sta je nu echt eigenlijk? Kom op/geen spel/zeg es eerlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Quinn, klopte het toch niet? Of anders? Je voelt je gefrustreerd op een eng herkenbare boze manier. En nu? Ben je lief voor jezelf?!! Alsjeblieft smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Nee, ik ben niet naar huis, nog gewoon in therapieland. Had voor gistermiddag wat ontspanning voor mezelf afgesproken, maar dus ineens geen zin meer in seks. En dat ben ik dus niet gewend. Helaas geen "wauw, wat netjes van me" gevoel, maar een bak frustratie. Daar hielp geen hardlopen tegen. Okee, ik deel soms teveel hier, maar dat cryptische is ook niet handig, zie ik. Goedemorgen trouwens. Toch andere slaapmiddelen gekregen sinds woensdag, vannacht in een soort coma beland. Waarom toch altijd uitersten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Waarom dan zo gefrustreerd? Gevoel dat je een kans hebt laten liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Dat eerst, maar dat is het oppervlakkige gevoel. Wat er achter zit, is dat ik iets anders heb gedaan dan anders. Dus verander in iemand anders. Beangstigend. Wat wordt nog meer anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Waarom zoveel verzet tegen verandering. Ik herken het wel een beetje. Dat je denkt oh men dit had ik een jaar geleden nooit gedaan of gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Quinn, je had nu gewoon een x geen zin.. misschien komt het ook omdat je je partners mist en is dit een beetje een 'nep' oplossing.. Een nuchtere vent (of vrouw) is uiteindelijk veel leuker hoor dan één die 80% van de tijd in een beschonken toestand verkeerd ;-) Tijd, geduld en een beetje rust misschien Quinn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Ja, dat misschien Lieve. Maar het meest bizarre vind ik dat ik op dat moment heb gedacht ik voel me hier te goed voor. Dat is geen gedachte waar ik trots van word, maar juist een beetje beschaamd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Lief zijn voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Quinn,trots zijn hoeft niet, beschaamd zijn evenmin, Je erkende hoe het voor je voelde en handelde daarnaar.... Is niks mis mee m.i. , integendeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 'Ik voel me hier te goed voor.' Quinn, vanaf het moment in mijn leven dat die gedachte af en toe bij me opkomt, gaat het goed met me. Eerlijk waar! Het betekent: Ik wil dit eigenlijk niet. (Kore zegt het al) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 (bewerkt) Hmm ja, weet je, het is een rare, nieuwe gedachte. Ik heb me nog nooit ergens te goed voor gevoeld. Of een drive als deze genegeerd. Tegenovergestelde juist. Nooit goed genoeg en de zelfdestructieve zaken opzoekend. Het voelt opgejaagd, alsof ik uit m'n eigen hoofd word verdreven, stapje voor stapje. Maakt me bang. En als ik bang word, ga ik die impulsen opzoeken, maar dat kan en mag nu juist niet. Hell, ik draai een beetje door, geloof ik. Edit: maak er zelfs schrijffouten van. 2 december 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 " Uit mijn hoofd wordt verdreven " Mij heeft dat alleen maar goeds opgeleverd . Ik noem het dan : ik neem de lift naar beneden vanuit het hoofdkantoor naar de hartafdeling. Daar is het beter vertoeven en kan ik beter voor mezelf zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 even misschien een extra gesprek aanvragen Quinn zelf voel ik als ik je lees, dat het juist goed gaat met je, uit je comfortzone en wie weet richting de echte Quinn maar kan me voorstellen hoe eng dit is, je raakt de controle kwijt. Maar de kern is puur Quinn, daar mag je op vertrouwen♥ kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Moet vanmiddag sowieso naar de psych, dus het zal wel ter sprake komen. Juist die kern jaagt me angst aan, omdat ik die kern niet als iets goeds zie waar ik op kan vertrouwen. En zondag, tja, zondag. Knoop wacht op hakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 (bewerkt) Gaat het? O, gelukkig de psych. Tenminste, ik neem aan dat dat positief is. Je zegt niet meer oloog. 2 december 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Nee, eerlijk gezegd gaat het niet. Doe hard m'n best om het vrolijk te houden, maar dat valt tegen. Twee uur psych, oloog inderdaad. Ga vanavond mijn vriend bellen. Mag die me voor één keer vertellen wat ik moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 (bewerkt) Mag je hem nu niet bellen? Wat is: het gaat niet. tsunami in de kop? Quinn, weten 'ze' daar wel dat het momenteel niet zo jolly met je gaat? 2 december 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Hou het zo kalm mogelijk... al was het maar om mij niet ongerust te maken Ik zie je worstelen en dat doet me echt pijn, zeker ook als het om jouw kern gaat. Ik hoop echt dat er snel een duidelijke lijn in komt. Succes met je gesprek straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Hij is nu aan het werk, dan vind ik het irritant om te bellen. Tsunami is wel een goed woord ja. Donkere vloedgolven. En nee, natuurlijk weten ze dat niet. Hoeft ook niet. Ik drink immers niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Waarom deel je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 (bewerkt) Twee uur de psych, Smart. Quinn, zeggen dat het * met peren gaat, hè! Anders komen Smart en ik langs, en dan heb je echt een probleem hoor jongen! 2 december 2016 bewerkt door moderator Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Geloof dat maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 open up Quinn durf het aan wat risico te nemen zo is het ook geen doen eigenlijk kan het alleen beter gaan geef de ologen een kans en jezelf ook♥ Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden